Kirjoittaja Aihe: Vaatetus  (Luettu 23960 kertaa)

Pohja

Vs: Vaatetus
« Vastaus #60 : 24.11.2016, 03:29 »
Siitä asialliset setit:



Dommeilla noin yleisesti: Kevyttä pikkunahkaa, joka korostaa tiettyjä ruumiinmuotoja ja sitä tiettyä hallitsevan asemaa, muttei peitä vartaloa hirveästi. Ihoa pitää näkyä, koska henk. koht. pidän siitä, että dominoiva ei häpeä vartaloaan. Varsinkin jos kyseessä on kovalla työllä ylläpidetty, timmi atleetin vartalo. Korostaa rooliin mielestäni kuuluvaa itsevarmuutta.

Asun suositeltu peittävyysaste noin yleisesti mallia narubikinit/uimapuku, tai jotkut mustat housut jalassa (farkku, nahka, mahdollisesti armeijahousut), eikä sitten paljon muuta. Koristeeksi mahdollisesti jonkinlaiset nahkaremmit ranteiden, nilkkojen ja/tai kaulan ympärille. Olen jossain määrin mieltynyt naisen jalkojen ulkomuotoon, joten ei mielellään kenkiä tai sukkia sessioon.

Tuon kuvan mukainen läpinäkyvä kauhtana voisi olla kiva.

Mitä sitten tulee alistetun asuun... Mitäs ne nyt mitään millään vaatteilla tekee? Kahleet ja köydet olkoon alistetun vaatteita.

piNaNas

  • Vieras
Vs: Vaatetus
« Vastaus #61 : 24.11.2016, 13:36 »
Kuten on ehkä käynyt ilmi; ei ole mitään yhtä kaavaa joka toimisi.
Itse olen kuitenkin ehkä enemmän toiminnan ihminen, enkä jaksa yleensä arjessa pukeutua sessiota varten. Oikeastaan toivoisin, että elämääni mahtuisi enemmän niitä hetkiä kun saisi rauhassa valmistella, suunnitella ja laittautua. Se on minulle luksusta josta nautin silloin harvoin suuresti.

Oma esteettinen silmäni on vain aika valikoiva. Lisäksi en ole kovinkaan materialisti; inhoan ylimääräistä roinaa ja vaatetta kaapeissani. Esteettiset mieltymykset ja tapani sessioida tahtovat olla myös vähän ristiriidassa keskenään; rakastan pukea feminiinisiä liikkumista rajoittavia ja haastavia vaatteita, mutta toisaalta sessioissa lähinnä toppaan, sidon, lyön ja olen muutenkin usein se liikkuvaisempi osapuoli. Usein käytäntö menee prioriteettilistallani estetiikan yli ja valitsen päälleni ne hiukan matalammat kengät ja jätän korsetin kotiin.
Jokatapauksessa bileissä haluan näyttää upealta; rakastan meikkaamista, sukkanauhaliivejä ja kumia. Jos voittaisin lotossa pukeutuisin varmaankin kinky-ympyröissä kalliisiin mustiin, peittäviin viktoriaanisen ajan leninkeihin.

Eräs partnerini on selvästi jonkun sortin vaatefetisisti. Saan siis todellakin kiinni siitä, minkälaista valtaa oikein valitut asukokonaisuudet voivat dominoivalle antaa. Enkä voi väittää etten nauttisi siitä, ettei minun tarvitse kuin astua samaan huoneeseen saadakseni osakseni jumaloivia katseita. Katsokaas kun aina ei jaksa olla kurittamassa tai ojentamassa.
Toisaalta nautin välillä myös subini tälläämisestä ja riisumisesta ja laittamisesta ja puunaamisesta. Mutta on siinä alastomuudessakin sitä jotain  :love:

datura

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 251
  • Rouvan pelko on viisauden alku.
  • Galleria
Vs: Vaatetus
« Vastaus #62 : 24.11.2016, 14:18 »
Rakastan kauniita ja epäkäytännöllisiä vaatteita ja käytän niitä sekä sessioissa että muullakin elon taipaleella. Tilanteiden mukaan toki! En käytä ihmeemmin kumia tai nahkaa. Vintage-pahatar-leopardikuosi-powerfemmetyyli on mun suunta. Tuntuu tietysti merkitykselliseltä, että kumppanitkin ymmärtävät tyylin päälle.