Kirjoittaja Aihe: Eksyksissäkö? Vaniljan esittäminen.  (Luettu 11234 kertaa)

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Eksyksissäkö? Vaniljan esittäminen.
« Vastaus #30 : 06.08.2015, 17:32 »
Samalla kannalla kuin monet muutkin, kannattaa yrittää kysyä ja hankkia kokemuksia, muistaen turvallisuuden kuitenkin. Itse olen dominoiva, ja olin aikalailla samassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Minua ahdisti ihan sikana, koska halusin alistaa seksikumppania, ja minua pelotti ehdottaa sitä kenellekään, siinä pelossa että minut tuomittaisiin jotenkin sairaaksi. Kun sitten olin suhteessa missä harrastin vaniljaseksiä (itse kykynen siihen, mutta tylsältä se tuntuu, saman asian itselläni ajaisi oma käsi, periaatteessa tuntuu runkkaamiselta henkisesti) ja yhtäkkiä tämä kumppani otti huivin esiin ja pisti sen silmilleni ja kaivoi käsiraudat esiin. Koko tänä meidän seurustelun aikana, tajusin että olisin vain voinut kysyä, jutella asiasta mutta kun se pelko oli siellä takaraivossa. Nykyisen kumppanin kanssa asia otettiin esille ihan suoraan pienen hetken tutustumisen jälkeen.

Helsingissä myös oman käsitykseni mukaan, on kinkytapaamisia, tapahtumia ja muita vastaavia. Suosittelen lämpimästä käymään niissä, vaikka se jännittäisi. Muistan kun ensimmäisen kerran menin käymään Bizarre Clubin bileissä, ja se perhosten määrä vatsassa oli jotakin järjetöntä. Sen vain sitten jotenkin tajusi siellä ollessaan, että sitä todellakaan ei ole yksin asian kanssa ja olo oli kuin olisi päässyt vihdoinkin "kotiin".

Eli avainsana: kommunikaatio.