Kirjoittaja Aihe: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?  (Luettu 9494 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #30 : 20.08.2014, 14:33 »
Tämä tuo mieleen vanhan ongelman. Kumpi oli ensin muna vai kana?

Muna, koska esimerkiksi dinosaurukset munivat munia jo ennen kuin ensimmäistäkään kanaa oli evoluutiossa kehittynyt.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #31 : 20.08.2014, 15:51 »
Tämä tuo mieleen vanhan ongelman. Kumpi oli ensin muna vai kana?

Muna, koska esimerkiksi dinosaurukset munivat munia jo ennen kuin ensimmäistäkään kanaa oli evoluutiossa kehittynyt.
Omasta mielestäni olisi/on aika järjetöntä,jos jokin porukka määrittelee jonkun yksilön persoonan ja kinkyyden esim. nettiyhteisössä. Kirjoitettu teksti ei ihan ole kuitenkaan koko totuus.
Tai no suoremmin sanottuna,en ymmärrä koko ajatusta,että muiden tulisi määritellä millainen joku ihminen on kaikkine piirteineen

Master T

  • Vieras
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #32 : 20.08.2014, 16:22 »
On järjetöntä tai ei, myös ympäristö määrittelee sitä, mitä pidetään pervona tai kinkynä. Esimerkiksi suuseksi tai takaapäin naiminen saattaa olla tai on ollut osoitus pervoudesta jossakin ihmisyhteisössä.

Tietysti ihmisellä itsellään on ensisijainen oikeutensa määritellä itse itsensä. Se määrittely voi olla toinen kuin yhteisön antama määrittely. Tällaisen mahdollisen ristiriidan kanssa vain on elettävä tai sitten pyrittävä muuttamaan yhteisön määrittelyä, tai tarkistettava omia määritelmiään.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #33 : 20.08.2014, 16:39 »
Ihminen itse on huono arvioimaan oman käytöksensä kinkiyttä tai pervoutta.
Sitä ollaan sellaisia mikä tuntuu luonnolliselta ja omalta.
Joku toinen voi sanoa:"Hei, sinähän olet tosi kinky."
Sitten ihmetellään, että minäkö. Oletko tosissasi, että minä olisin kinky. Olenhan aina ollut tällainen.

Ihmisen määrittely tulee useinkin ulkoapäin muiden ihmisten toimesta. Itse on vaikea mennä sanomaan itsestään yhtään mitään.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #34 : 20.08.2014, 17:18 »

Tietysti ihmisellä itsellään on ensisijainen oikeutensa määritellä itse itsensä. Se määrittely voi olla toinen kuin yhteisön antama määrittely. Tällaisen mahdollisen ristiriidan kanssa vain on elettävä tai sitten pyrittävä muuttamaan yhteisön määrittelyä, tai tarkistettava omia määritelmiään.


Ihmisen määrittely tulee useinkin ulkoapäin muiden ihmisten toimesta. Itse on vaikea mennä sanomaan itsestään yhtään mitään.
Eikö kuitenkin tule tuntea hyvin tämä henkilö,joka määritellään. Jos ei itse tiedä millaine on ja jos muut tietävät paremmin-vaikka eivät tuntisi tätä ko.ihmistä kuin nimeltä ja nettikirjoituksista/nettikäyttäytymisestä.

Jos yhteisö nimittää sinut julkisesti vaikka koiraksi tai huomiohuoraksi,voiko tällaista mielipidettä yrittää muuttaa tekstillä,lähteä jopa kerjäämään,että uskokaa nyt,en minä ole sellainen kuin te ajattelette-ettehän ole edes tavanneet minua koskaan tai muuta sellaista

soull

  • Vieras
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #35 : 08.09.2014, 16:14 »
Riippuu miten itsensä näkee. On juuri sitä mitä itse kokee olevansa. Itse en luokittele olevani kinky. Olen vain minä, joka tykkää/ei tykkää monenlaisesta. Tässä paikassakin on varmaan niin monelaisia mieltymyksiä kuitenkin. Itsekin olen tuota miettinyt joskus, sitten tulin siihen tulokseen, etten ala määrittelemään itseäni sen kummin ja niin on hyvä:)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mikä tekee ihmisestä kinkyn?
« Vastaus #36 : 04.08.2015, 23:49 »
Mun mielestä tärkeintä on se, että ihminen itse tuntee olevansa kinky eikä se, miten kinkyyttä harjoittaa tai mistä asioista kinkyydessä on kiinnostunut. Kinkyyshän on äärettömän laaja termi ja BDSM on alue, johon mahtuu erilaisia kinkyjä. Kukaan kinky ei ole toista kinkyä parempi tai huonompi. :) Olemme kaikki kinkyjä, mutta olemme kaikki myös erilaisia, jo suuntautumisien perusteella.