Baarin kannatusmaksut
.....Olen itse asiassa joskus vähän koittanut auttaa erästä asperger-kaveriani nettideittailussa, kun on tosi hyvä tyyppi, mutta kommunikointi on usein hankalaa ja tulee paljon väärinkäsityksiä. Jälleen kerran tulee vaan esiin tämä maailman (luonnon) raadollisuus.Toisaalta samankaltaiset saattavat helpommin ymmärtää tosiaan ja ilmaisuaan ja löytää sitä kautta toisensa. ....
Itselleni on myös olleet ihmetyksenaihe nämä yhdellä lauseella tai jopa yhdellä sanalla yhteydenottajat (täällä ja tavis deittisivustolla). Mutta mietin just yksi päivä, että ei se kaikille ole välttämättä niin outo juttu. Vähän yksinkertaisempi tunnusteleva keskustelunavaus.
yleensähän(?) aspit on hyviä nimenomaan onlinessä.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.08.2014, 15:01yleensähän(?) aspit on hyviä nimenomaan onlinessä.ehkä kun puhuu jostaan topicista, tyyliin kirjallisuushistoria, politiikka jne. mutta ei kyllä deittailumielessä.
Lainaus käyttäjältä: Schizoid - 29.08.2014, 19:32Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.08.2014, 15:01yleensähän(?) aspit on hyviä nimenomaan onlinessä.ehkä kun puhuu jostaan topicista, tyyliin kirjallisuushistoria, politiikka jne. mutta ei kyllä deittailumielessä. Ahaaa...mä oon aina käsittäny nuo samaksi asiaksi....siis deittailun ja asioista puhumisen.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.08.2014, 19:35Lainaus käyttäjältä: Schizoid - 29.08.2014, 19:32Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 29.08.2014, 15:01yleensähän(?) aspit on hyviä nimenomaan onlinessä.ehkä kun puhuu jostaan topicista, tyyliin kirjallisuushistoria, politiikka jne. mutta ei kyllä deittailumielessä. Ahaaa...mä oon aina käsittäny nuo samaksi asiaksi....siis deittailun ja asioista puhumisen.Deittailussa se tunnetason yhteys on tärkeintä ja siinnä tää kirjoittelu minusta vaan hankaloittaa kommunikointia oli sitten assi tai nentti.
Joskus vihlaisee kylmästi, kun itse kirjoitan yksityisviestin enkä saa siihen yhtään minkäänlaista vastausta.
Melkein kaikki, joiden profiilissa lukee nainen (ilmeisesti Queena poisluettuna ) saavat paljon yhteydenottoja miehiltä.
Koitan vastustaa kiusausta rekisteröityä tänne naisena. En tiedä pystynkö.
Mikäs siinä jos haluaa yhteydenottoja miehiltä tai vinkkejä omiin massapostauksiinsa...