Kirjoittaja Aihe: miten aloittaa sessio mitä siihen voisi sisällyttää?  (Luettu 11648 kertaa)

Hra K

Vs: miten aloittaa sessio mitä siihen voisi sisällyttää?
« Vastaus #15 : 25.04.2011, 02:05 »
Vaikuttaa siltä, että ensimmäiseen sessioonne tarvitsette ehdottomasti rauhallisen huoneen, pöydän, kaksi tuolia ja pannullisen kahvia (tai muuta alkaloidipitoista juomaa, josta pidätte) sekä rohkeaa mieltä hieman avautua niistä pään sisäisistä möröistä, jotka saa paikat turpoamaan kerta toisensa jälkeen. Jos menee hyvin niin tiedätte mistä A - hän pitää, B - sinä pidät ja muutaman seuraavan vähän toiminnallisemman session jälkeen ehkä saatte selville, että mistä te C - yhdessä pidätte. 

Ihan alkuun voi olla viisasta pikemminkin kartella helvettiä kun pyrkiä suoraan taivaaseen. Rajat, ehdottamat eit ja ns. "turn-off" asiat olisi hyvä olla tiedossa. Se että päädyttekö sessiossanne takapenkkiraiskaukseen, autenttiseen gestapo-kuulusteluun, länget kaulassa kauran syöntiin tai poliisi jahataa prinsessaa -leikkiin on sitten aika lailla teidän ihan itse päätettävä. Sadomasoilussa on fraasinsa ja tietty mainstreamkin varmaan mutta oikeasti ei voi sanoa mitään varmaa, joka kelpaisi semmoisenaan kaikille.

Varsinaiseen kysymykseen pitää siis vastata että loupulta sinä viet ja maso vikisee - käytä mielikuvitusta äläkä ala miettimään liikaa äläkä ainakaan sitä, että mitä muut tekevät. Seksuaalsiuus on henkilökohtainen ja hyvin tunteellinen asia, joka koskettaa syvältä. Turvallisuus ja luottamus kun säilyvät niin asiat ovat kohtuulisen hyvin.

Kumistin

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 141
  • "Vetissimiehiä..."
  • Galleria
Vs: miten aloittaa sessio mitä siihen voisi sisällyttää?
« Vastaus #16 : 24.08.2014, 21:00 »
Aika alkutaipaleella tässä ollaan, mutta siltikin voinen sen verran neuvoa että omasta mielestäni sen olisi hyvä mennä näin

Ensin keskustellaan:
-Sovitaan aloitus- ja lopetus rituaaleista/merkeistä
-Turvasanat
-Ehdottomat turn-offit/mitä ei saa tehdä
-Mikä kiihottaa?

Tämän jälkeen mieti alistajana juuri näitä isoja asioita mitä suurinpiirtein olet subille tekemässä. Itselläni on ainakin D:n roolissa paljon itsevarmempi olo kun ei sessioidessa tarvitse miettiä kuumeisesti että mitä seuraavaksi. Tee hyvin se mitä teet, äläkä koita ahnehtia kaikkia elämyksiä samalla kertaa.

Sitten tekemään. Asiasta voi lukea loputtomiin ja poimia mieleisiä ideoita vaikka kuinka, mutta parhaiten oppii vain tekemällä. Kerta toisensa jälkeen homma tuntuu luontevammalta ja nautinto kasvaa kokemuksen myötä.

Ja Lopuksi on hyvä keskustella lisää, sen merkitystä ei voi väheksyä.  ;)

-M

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: miten aloittaa sessio mitä siihen voisi sisällyttää?
« Vastaus #17 : 25.08.2014, 14:42 »
Itse yleensä sen jälkeen kun olen päättänyt kiinnostaako ihminen itseäni vai ei, niin alan tarkemmin miettimään mikä häneen voisi toimia. Sillä joskus ihmiseen toimii parhaiten että häntä pidetään lähellä tai sitten häneen otetaan etäisyyttä.  Tämän määritteleminen itselläni ratkaisee sen miten Tomin,  sillä itse pyörin vain hänen päänsä sisällä, jolloin kaikki tekeminen liittyy siihen. Eli välineet ja laitteet ovat itselleni vai apuvälineitä, joilla autan tiettyjen tilanteiden yli.

Eli itse alistaminen 80 loppupeleissä helppoa, mutta pitää se ottaa huomioon, että kaikki ihmiset eivät siihen pysty, vaikka itseään nimittävät subisi.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: miten aloittaa sessio mitä siihen voisi sisällyttää?
« Vastaus #18 : 26.08.2014, 18:21 »
Aikalailla samoja neuvoja minultakin tulisi, ja itsekin olen tässä vasta pienen osan elämästäni kerennyt kokemusta domina hankkia. Meillä subin kanssa se lähti siitä et ihan puhuttiin siitä, mitä molemmat haluaa, onneks tässä törmäsi fetissit/halut suurinpiirtein yhtä yksiin, ja aikamme sessioitua se on sitten paremmaksi muuttunut. Sitominen on meillä se ykkös juttu ehkä, mutta oma aikansahan siinä menee ennenkuin niin sanotusti "rytmistä" pääsee kiinni, jo sen nyt näin voi ilmaista. Alkuun meillä oli myös aina palautetta puolin ja toisin, mutta tässä ajan kanssa sille ei aina tunnu olevan tarvetta, koska on oppinut huomaamaan toisesta että tykkäsikö vai ei.

Severin

  • Vieras
Vs: miten aloittaa sessio mitä siihen voisi sisällyttää?
« Vastaus #19 : 27.08.2014, 09:46 »
Eroottinen salaatti !

Eroottisella salaatilla, hyvä aloitus. :)
Toiminut poikkeuksetta, mutta poikkeuskin on  :(
Se poikkeus ei johtunut salaatista vaan ahmimisesta.
Ei kaikkia mausteita ensimmäiseen salaattiin !