Baarin kannatusmaksut
Tällä hetkellä 24,5 l bensatankki kuivumassa kylppärissä ja neljän kaasarin rivi odottaa vielä iskuruuvitalttaa... Akku sentään 3 vuorokauden latauksen jälkeen näyttää siltä, että on täynnä, mutta edellisen omistajan mukaan ollut 3 vuotta tallissa käyttämättömänä.
Tä olis hauskaa, mut julkinen nöyryytys ei oo ikinä ollu mun juttu, ja koska ajokortti löyty viime kesänä muropaketista niin mä sähellän välillä siihen malliin etten kehtaa.
Jos ihmisiä eksyy Tampereelle tai johonkin muualle kun kehä kolmosen sisäpuolelle niin musta saa myös ajoseuraa :3
Waau... tämähän heräs... Kokeiltaisko nyt tulevana tiistaina Espoon Hölmölässä (Bemböle) Kahvituvalla treffailla. http://www.bembolenkahvitupa.net/Juu päätin näin koska mulle lähempänä kuin Kehäkessa eikä kukaan muu muuta ehdottanut Klo 19 jälkeen. Paikka menee kyllä klo 20 kiinni mutta pihalla voinee silti istuskella senkin jälkeen.Lainaus käyttäjältä: Pip - 17.05.2018, 00:11Tällä hetkellä 24,5 l bensatankki kuivumassa kylppärissä ja neljän kaasarin rivi odottaa vielä iskuruuvitalttaa... Akku sentään 3 vuorokauden latauksen jälkeen näyttää siltä, että on täynnä, mutta edellisen omistajan mukaan ollut 3 vuotta tallissa käyttämättömänä. Joskus ihan vasaralla lyöminen ruuvariin (ikäänkuin köyhän miehen lyöntimeisseli) voi auttaa jos kohokammion ruuvit ne mitkä jumissä. Alumiini joustaa niin että on usein riittänyt. Lyöntiavaimet usein niin isoja ettei oikein meinaa pieniin kaasareihin mahtua.Lainaus käyttäjältä: fen84 - 17.05.2018, 19:09Tä olis hauskaa, mut julkinen nöyryytys ei oo ikinä ollu mun juttu, ja koska ajokortti löyty viime kesänä muropaketista niin mä sähellän välillä siihen malliin etten kehtaa. Ei tuo haittaa. Kahvituvan pihassa on hyvin tilaa pyöriä eikä kukaan muukaan ole virheetön. Anna ittelles mahollisuus. Kaikki me ollaan oltu aloittelijoita ja tehty noi samat jutut ja jännittelyt.Lainaus käyttäjältä: Corsected - 18.05.2018, 14:15Jos ihmisiä eksyy Tampereelle tai johonkin muualle kun kehä kolmosen sisäpuolelle niin musta saa myös ajoseuraa :3Saattaa helpostikkin kahvin jälkeen eksyä Kehän ulkopuolelle. Kahvituvalta kun ei o ku 500m kehälle :pja reilu kilsa turun moottoritielle josta teiltäpäin pääsee helposti
nou fckn touring
Lainaus käyttäjältä: Puris - 19.05.2018, 01:17 nou fckn touringJuuri näin Eli sä 'isännöit' tiistaina siellä sikäläisiä. Tuohan olis hyvä. (vaikka ihan itte sanon) Eri puolille maata tiistaisin pervomopoilijoiden miitti
Ensi lauantaina kokoontuminen Mäntsälän shellillä, josta lähdetään ajelemaan jonnekkin?
Olen pahoillani.Kahvituvan koollekutsuja ei itse päässy paikalle.Meni pyörästä remmi poikki
Lainaus käyttäjältä: Patajätkä - 22.05.2018, 19:12Olen pahoillani.Kahvituvan koollekutsuja ei itse päässy paikalle.Meni pyörästä remmi poikki mullakin meni murraysta. Vissiin noiden jenkki paikallismoottoreiden juttu
Teoriassa tää kiinnostaa. Mulla on lauantaina toinenkin meno, mutta jos Mäntsälä on iltapäivän puolella, saatan innostua lähtemään mukaan.Lainaus käyttäjältä: Rautaperse - 20.05.2018, 03:29Ensi lauantaina kokoontuminen Mäntsälän shellillä, josta lähdetään ajelemaan jonnekkin?Klo 14 Mäntasälän Shell. Osallistumisilmoitukset tähän ketjuun.