Kirjoittaja Aihe: Normaali seksielämä  (Luettu 5544 kertaa)

-katy-

  • Vieras
Normaali seksielämä
« : 18.09.2014, 23:41 »
Sain aivan valtavan kuningasidean shoutboxista ja tottakai, perunasta jyvään-

Millainen mahtaa olla täysi-ikäisen kinkyn normiseksielämä?
Osaatteko määritellä sen,vaikka siihen kuuluisaan "lauantaisin saunan jälkeen, pimeässä peiton alla" - legendaan verraten?

Mitä huonoa  voi olla siinä, että edes kerran viikossa, eikä kerran viidessä vuodessa?  ;-D

Kun itsensä pitää aina laittaa ns. tuleen aloittajana,  niin ihmettelen tuota kertaviikkosen dissausta , kun menee näemmä itellä viisivuotissykleissä. Voi jehna, jos joku kieltäisi vielä masturbaatturoimisenkin -

Mutta joo, kuka näistä ottaa selvän, tai toteaa normaaliksi minkäkin   :)

Sexpolla on aiheesta aika hyvä määritelmä : http://www.sexpo.fi/seksuaalisuus/
« Viimeksi muokattu: 19.09.2014, 01:51 kirjoittanut katy »

Shy

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #1 : 19.09.2014, 06:07 »
Normiseksielämä on perin vaihtelevatempoista. Meni tuossa juuri vuosi ilman yhdyntää vaikka avioliitoksikin määritellyn seksin saran Saharan autiomaasta selvittyäni lupasin itselleni, että enää en todellakaan ole puolta vuotta ilman.

Tuore rakkaus on NIIN ihanaa! Pikkuisen työssäkäynti haittaa vapaa-aikaa, mutta tällä hetkellä 2-8 yhdyntää päivässä on mielettömän kivaa!!! Eikä mitään pisto-nosto-ravistus vaan ihan kunnon "reidet huutaa hoosiannaa - molemmilla" -meiningillä. Man måste ju ha lite rumppa-jumppa också.  ;) Pyykkilautaa/sixbaxia treenaillessa...  :love:
« Viimeksi muokattu: 19.09.2014, 15:19 kirjoittanut Shy »

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #2 : 19.09.2014, 06:34 »
Itsellä sama tilanne kuin Shyllä. Normaaliseksielämä on kovin vaihtelevaa, vuosien taukoja ja yhtäältä sängystä ei paljon tarvitse nousta päivän aikana, kun jousitus on tunteja koetuksella - kuten jousitusten päällä olijatkin ;)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #3 : 19.09.2014, 08:25 »
Pitäisi varmaan määritellä "normaali", sillä itsellä seksuaalisuus ei ole jaettavissa eri lokeroihin, vaan on yksi kokonaisuus.

balance

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #4 : 19.09.2014, 08:50 »
Tää on täysin tilannekohtaista. Eli joskus enemmän joskus vuosien tauolla. Elämäntilanteen mukaan toi menee. Sitten kun sitä oikeanlaista seuraa on, niin tekee mieli enemmän. Ei siis ole mitään normaalia.

-katy-

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #5 : 19.09.2014, 11:30 »
Olen yllättynyt,että näin moni puhuu "vuosista". Minä ku luulin olevani lähes ainoa ja poikkeus  :o

peksu

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #6 : 19.09.2014, 12:52 »
Liika on liikaa mutta kohtuus on liian vähän  :)

X-Myster

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #7 : 19.09.2014, 15:57 »
Masturbointikin on normaalia seksi-elämää. Jos siis masturboit, sinulla on seksi-elämää. Ei korvaa tokikaan toista ihmistä mutta, parempi kuin ei mitään ja joskus jopa täydentävä vaikka olisi parisuhteessakin.

Minttu

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #8 : 19.09.2014, 21:48 »
Vuosia ilman??? Ja minä kun olen kuukaudessa tullut jo ihan hulluksi. Noh, ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa. Koitan toipua järkytyksestä  :o

tiltu

Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #9 : 19.09.2014, 21:56 »
Vuosia ilman??? Ja minä kun olen kuukaudessa tullut jo ihan hulluksi. Noh, ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa. Koitan toipua järkytyksestä  :o

Toivu rauhassa, sillä tässäkin asiassa ihmiset tottuu ja muuttuu. Mulla aviossa 10v ilman ja nyt pari viikkoa on piiitkä aika.  Kun ei ole, niin ei ole;(
Tässä en siis huomioi sooloseksiä.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #10 : 19.09.2014, 22:11 »
Vuosia ilman??? Ja minä kun olen kuukaudessa tullut jo ihan hulluksi. Noh, ihmiset ovat erilaisia tässäkin asiassa. Koitan toipua järkytyksestä  :o

Toivu rauhassa, sillä tässäkin asiassa ihmiset tottuu ja muuttuu. Mulla aviossa 10v ilman ja nyt pari viikkoa on piiitkä aika.  Kun ei ole, niin ei ole;(
Tässä en siis huomioi sooloseksiä.

Ja mä olen luullu, että mulla on aviossa ollut kuivaa ja kurjaa...  :o Mutta ymmärrän pointin.

chilinen

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #11 : 19.09.2014, 22:15 »
Välillä enemmän, välillä vähemmän. Enää en ota stressiä, sooloilu kun toimii, onneksi. Välillä iskee järkyttävä ihmishimotus, mutta jos ei sopivaa ole  tarjolla, se yleensä menee itsekseen (:D) ohi

-katy-

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #12 : 20.09.2014, 01:16 »
Lueskelin hieman tuota Sexpon seksuaalioikeuksien julistusta ja totesin,että mitäpä tässä itkemään. Itsellä on kuitenkin mahdollisuus kaikkeen noihin,kun taas vastaavasti miljoonilla ihmisillä ei tule koskaan olemaan.
http://www.sexpo.fi/seksuaalisuus/seksuaalioikeudet/seksuaalioikeuksien-julistus/
Lainaus
1.
Oikeus seksuaaliseen vapauteen.

Seksuaalinen vapaus sisältää yksilöiden mahdollisuuden ilmaista omaa seksuaalisuuttaan täydesti. Se ei kuitenkaan sisällä minkäänlaista seksuaalista väkivaltaa, hyväksikäyttöä tai seksuaalista riistoa missään elämänvaiheessa tai -tilanteessa.
Jo tuossa ekassa "artiklassa"  tyssähtää lukemattomien ihmisten oikeudet,joten turha hifistellä enempiä.

tos

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #13 : 20.09.2014, 02:36 »
Normaali sexielämä.. huhuh.. Enään en saa itse panna omaa mielitiettyä. Se on ainoastaan ok, jos jaan häntä jollekin. Ennen tehtiin asiat yhdessä, muttei enään. Sen jälkeen kun hän vähän lihoi, en ole saanut koskea häneen. Positivisena puolena on se, että hän kyllä sallii minun pitää narttuja niin paljon kuin haluan. Kuitenkin haluaisin hänet.

vide

  • Vieras
Vs: Normaali seksielämä
« Vastaus #14 : 21.09.2014, 15:45 »
Domme  vetää röökiä/jointtia ja nauttii, kun orja antaa oraalista nautintoa.
Toi on aika normaalia.