Kirjoittaja Aihe: voiko seksi ja rakkaus olla samassa paketissa?  (Luettu 19153 kertaa)

Punapää

  • Vieras
Vs: voiko seksi ja rakkaus olla samassa paketissa?
« Vastaus #60 : 11.05.2020, 09:56 »

En tiedä mitä on aito rakkaus. Ehkä se on sitä että tekee uhrauksia toisen puolesta, ostaa kukkia ja tekee ruokaa kun toinen tulee töistä kotiin. Ehkä se on kemiallinen reaktio, ehkä se on jotakin mikä rakentuu näiden kaikkien kanssa yhteiseksi sopaksi sitä että toisen syljen eritys ei haise pahalle ja viat ei ärsytä liikaa kehon sanoessa "hei, herra biologia tässä. Pane sitä, elämä jatkuu. Darwinismi for the win" yhdistettynä amorisiin mielikuviin rakkaudesta jossa yhteisöllisyys, kumppanuus ja suhde rakentuu kompromissien tekemiselle ja yhteisen kuplan rakentamiselle, jossa molemmat voivat elää tasapainossa.

Hyvää pohdintaa. Rakkautta ja sen määrittelemistä on pohdittu ennenkin baarissa mm. https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=23413.msg460247#msg460247 tuolla.

Kylmä Aurinko

  • Vieras
Vs: voiko seksi ja rakkaus olla samassa paketissa?
« Vastaus #61 : 11.05.2020, 13:09 »
Tätä olen paljon lähiaikoina pohtinut. Nimenomaan että kuinka se kinky ja polysuhteissa menee.. kiehtova ajatus, mutta toisaalta tällä hetkellä vielä liian vieras mulle. Itse olen todella helposti ihastuva ja sen verran epävarma itsestäni, että en kestäisi varmaankaan jakaa tärkeetä ihmistä kenenkään kanssa. Edes alussa... tai varsinkaan silloin, kun mikään suhteessa ei ole vielä tarpeeksi varmaa.
Ja niin... silti se vaan kiehtoo mun mieltä, ihailen tavallaan ihmisiä joilla se onnistuu. Ja niitä varsinkin jotka onnistuu estämään tunteet ja pitäytymään pelkässä seksisuhteessa. Mäkin haluisin! Muttem pysty.  ::)