Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

+/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!

(1/28) > >>

X-Myster:
Joskus/aika-ajoin tulee vaikutelma että, foorumilla on lähinnä vain nuorempaa väkeä. Me 50v kahtapuolta olevat tunnumme olevan ns. kortilla. Näin tuskin kuitenkaan on! Kyllä meitä on! Tiedän sen varmasti. Olen tavannut ainakin yhden ja kuullut toisesta :D itseni lisäksi. Laitoin ketjun alulle jos vaikka joku muukin kaipaisi, hiukan lähempänä, itsensä ikää olevaa keskusteluseuraa. Tai vaikka vain henkistätukea ettei, ole yksin joukossa :) Tosi-asiahan se on että, kun hiukka kypsyy vuosienmyötä. Ajatusmaailma, malli ja kiinostuksen kohteet vaihtuvat ainakin hiukan. Tällä foorumilla yhteistä on ainakin tämä seksuaalinen suuntautuminen. Millainen se sitten itsekullakin on.

Tämän nyt ei ole olla mikään ns. deitti-ketju. Kunhan vain jos tuntee halua voi kirjoittaa ja katsoa ketä muita täällä on samassa ikähaarukassa. Tietty jos tämä jollekkin sen deitinkin tuo. Sehän taas ei ole mikään huono-juttu :)

Minä itse nyt olen luonnollisesti ketjun ensimmäinen.
Mies +50 ja sub  :)

spanking man:
Täällä Mansesterin laidalla on myös plus 50 mies ja vailla sub henkistä naista ystäväksi. Ei ainakaan tällä suunnalla kyseisen ikäisiä naisia ole juuri vastaan kävellyt joilla olisi piiskan tarvetta.

diaNa:
50++ tätinä osallistun sen verran että seuraa en ole hakemassa mutta haluan kommentoida että ainakin hki - turku -suunnalta löytynyt ihania aikuisia ihmisiä  bileseuraksi :-*  ikä on niiiin paljon muutakin kuin numeroita kuten tiedämme, silti mukavaa kun bileissä en ainakaan ole havainnut minkäänlaista ikärasismia, siitä kiitos nuorisolle :)

vierivä kivi ei sammaloidu eikä pysähdy, joten pyöritään me aikuiset vaan  :))

Miltsu:
Mansesta kuittaa tämäkin +50  :-*
Subitar, jonka kohdalle ei etsinnöistä ja kokeiluista huolimatta ole osunut "sitä oikeaa". Lue=kumppania elämän mittaiselle matkalle arkeen ja juhlaan, kestää se yhteinen matka tällä lennolla sitten vuoden tai sata. Onneksi muistojen laatikkoon on kerääntynyt ihquja kokemuksia!

Osa tuntee allekirjanneen vuosien takaa sekä Tuntemattomasta, että Leikkikehästä asti, osa muista(kin) kuin vain näistä ympyröistä. Pyörin joskus bileissä ja miiteissä ja vaikutan kaupungin kinky-yhdistyksessä. Kaikkihan nyt apinan tuntee  ;D
Ja ah, köydet köydet ... *haaveilee

Ei oo pariin vuoteen tullut kinkyiltyä lainkaan, juurikin siitä syystä kun ei sitä yksin viitsi...
Edit: kahviseuraa musta saa aina  :love:

Bootes:
Baarilaisten ikäjakaumasta oli aikoinaan kyselykin, eli tutkittua tietoa on:

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=2354.msg74194#msg74194

Itse täytin 50 tänä vuonna.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta