Kirjoittaja Aihe: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!  (Luettu 39822 kertaa)

bruuno

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #30 : 24.10.2014, 00:01 »
Olen myös 50+ Turun seudulta. Näitä hommia aloitin harrastamaan noin 25 vuotiaana. Nahkaan ja kumiin kiinostuin paljon aikaisemmin tietämättä että mulla oli taipumus fetisismiin. On mukavaa nähdä että meitä on näin monta ikätoverieta foorumissa

Vanilja

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #31 : 24.10.2014, 02:00 »
oon mielestäni -/+50 eli 41v.
mutta onkos lisäkseni muita myöhäisheränneitä tässä porukassa? Olen viä etsijä, tietämäyön mikä. Sen kuitenkin nyt tiedän, etten mikään vanilja oo (mikä on ironista ja sarkastista nikkiin katsoen)  ;D

X-Myster

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #32 : 24.10.2014, 07:49 »
Minä itse myös, olen myöhäisheränneitä. Vajaa nelikymppisenä alkoi tietoisuusnousta tästäpuolestani esiin.

moliverlahti

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #33 : 24.10.2014, 16:36 »
jo  58 että ryhmään kuulutaan !mutta se on vain numeroita!

Rubenstein

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Luotettava täyspervo
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #34 : 25.10.2014, 12:45 »
Jotain meistä dinoista kertoo se, että viestejä on ketjussa kolmatta sivua, eikä mitään nahistelua :)

Pip

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #35 : 25.10.2014, 14:14 »
Kyllä mä lasken itseni tähän ryhmään kuuluvaksi. Koko elämäni mä olen pervo ollut, mutta vasta alle nelikymppisenä sen tiedostanut ja antanut sen tulla mulle itselleni paremmin esiin.

AdultMaster

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #36 : 25.10.2014, 15:02 »
Huomaan että lähes kaikki live kinky-ystäväni ovat 40+. Niinhän se menee, itse vanhenee ja tutut sen mukana. Eipä tuossa sinänsä mitään kauhistuttavaa ole.

Vanhenemista ei voi paeta, jokainen sen kokee. Toki mm elintavoilla ja liikunnalla voi ikääntymisen merkkejä vähentää mutta ei poistaa. Mutta turha nipotus ja stressaaminen asiasta vie takuulla nopeammin koiranputkia kasvamaan.

Minun ikäkriisini alkaa vasta ensi kesänä ;)

kesykissa

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #37 : 25.10.2014, 15:40 »
Tämäkin kissa täyttää maagisen 50-rajan kahden kuukauden päästä :) Josko sitten voi kiukutella ja olla hankala oikein luvan kanssa  O:-)

X-Myster

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #38 : 26.10.2014, 19:42 »
Onhan meitä näemmä muitakin 50:siä :D Ny minäkin sitten tiedän, muitakin kuin sen yhden...

Hideki

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #39 : 03.11.2014, 00:01 »
Olin armeijassa alokkaana syksyllä -84. On siis ihan mahdollista että 50 lähestyy.  ;)

Zenith

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #40 : 03.11.2014, 07:19 »
Aivan tuore viisikymppinen ja myöhäisherätyksen saanut ilmoittautuu. Lohdullista, etten ole ainoa lajissani. Kummassakaan suhteessa. Elämä on seikkailu, ja nyt on hyvä hetki tutkia näitä valloittavia nurkkia.

Chimene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 131
  • ei enää etsi, sillä löysi.
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #41 : 03.11.2014, 09:07 »
Täällä toinen 41 vee mutta käytännön tasolla myöhäisherännäinen ilmoittautuu laatuvuosikertojen ihailijakerhoon. Fantasiatasolla pyörinyt kaikenlaista mielessä noin kymmenvuotiaasta lähtien, mutta käytännössä konkreettisia kokeiluja pari kolme viimeisen vuoden ajalta. Ja kas, ne on olleet tähän astisen elämäni antoisimpia kohtaamisia, eli kannatti uskaltaa lähteä tutustumaan itseensä ja ennen kaikkea uusiin ihmisiin vielä myöhemmälläkin iällä : D

Tämän ikäisen mielestä +/- 50 vuotta on oikein soppeli ikä miehelle, tosin pelkkä ikä ei kiinnostusta herätä, mutta kyllä se sopivan ihmisen vetovoimaa korostaa. Tosin toimintakykyä pitää olla, niin kropassa kuin korvien välissäkin. Muutaman vuoden todellinen ikäero mahdollistaa sellaisen asennetason ikäeron, joka saattaa parhaimmillaan tehdä minusta pehmeäpäisen sylissä kiehnäävän virnuilijan...

(Hmph, kalasteluksi se tämä mukaan ilmoittautuminen näköjään lipsahti, uups)

kuuliainen

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #42 : 03.11.2014, 20:32 »
Työurien jatkamisesta on julkisuudessa keuhkottu kyllästymiseen asti tänä vuonna, joten eikö samassa hengessä jatketa kinkyuriakin hamaan tulevaisuuteen. Me laatuvuosikerratkin olemme vasta kinkyuriemme puolivälissä - loppua kohti vaan tahtia kiristetään  8)


Gofe

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 31
  • 100% impersonaattori; Virin hovivalokuvaaja
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #43 : 03.11.2014, 20:35 »
50 ei enää lähesty  ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #44 : 04.11.2014, 10:02 »
Mä oon 40+ enkä oo koskaan ollut mitenkään poikkeava.
Se johtuu siitä, että te MUUT ootte vähän outoja.  >:D