Kirjoittaja Aihe: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!  (Luettu 40726 kertaa)

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #60 : 08.07.2016, 21:47 »
Ei se ikä, vaan se asenne :) Ja oma kronologisuuteni näkyy profiilissa.

Joo... Taas väkisinkin tulee mieleeni äitini isoäidin sanonta, että vanhuus ei opera muuta kuin hitaasti kävelemään.

Ja heinrichille, että kyllä se kaksvitonenkin maistuu jos itse maistuu sille kaksvitoselle. Veikko Lavin sanoin: "Ihmisiä on kuin muurahaisia. Ne loputonta polkuansa taivaltaa. On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa. Katsoa jos voisit sielun hyvyyteen, niin kahta samalaista eipä ois. Ken katsoo kauneuuteen eikä hyvyyteen, häneltä monta ystävyyttä jääkin pois".

heinrich

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #61 : 08.07.2016, 22:24 »
Ei se ikä, vaan se asenne :) Ja oma kronologisuuteni näkyy profiilissa.

Joo... Taas väkisinkin tulee mieleeni äitini isoäidin sanonta, että vanhuus ei opera muuta kuin hitaasti kävelemään.

Ja heinrichille, että kyllä se kaksvitonenkin maistuu jos itse maistuu sille kaksvitoselle. Veikko Lavin sanoin: "Ihmisiä on kuin muurahaisia. Ne loputonta polkuansa taivaltaa. On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa. Katsoa jos voisit sielun hyvyyteen, niin kahta samalaista eipä ois. Ken katsoo kauneuuteen eikä hyvyyteen, häneltä monta ystävyyttä jääkin pois".

Höpön löpön!
Täällä ei kellään oo niin paksua lompsaa, että sais "ihanan ja onnellisen ja tasa-arvoisen, kumppania kunnioittavan" parisuhteen aikaseksi sillä ikäerolla :D

Sessiojutut erikseen, leikkimässä nyt voi käydä mutta oikean parisuhteen tolla ikäerolla...

Höpsis  ;D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #62 : 08.07.2016, 23:13 »
Ei se ikä, vaan se asenne :) Ja oma kronologisuuteni näkyy profiilissa.

Joo... Taas väkisinkin tulee mieleeni äitini isoäidin sanonta, että vanhuus ei opera muuta kuin hitaasti kävelemään.

Ja heinrichille, että kyllä se kaksvitonenkin maistuu jos itse maistuu sille kaksvitoselle. Veikko Lavin sanoin: "Ihmisiä on kuin muurahaisia. Ne loputonta polkuansa taivaltaa. On kaukaa katsottuna kaikki samanlaisia, niin ettei heitä toisistaan voi eroittaa. Katsoa jos voisit sielun hyvyyteen, niin kahta samalaista eipä ois. Ken katsoo kauneuuteen eikä hyvyyteen, häneltä monta ystävyyttä jääkin pois".

Höpön löpön!
Täällä ei kellään oo niin paksua lompsaa, että sais "ihanan ja onnellisen ja tasa-arvoisen, kumppania kunnioittavan" parisuhteen aikaseksi sillä ikäerolla :D

Sessiojutut erikseen, leikkimässä nyt voi käydä mutta oikean parisuhteen tolla ikäerolla...

Höpsis  ;D

Ööhh... En minä nyt ihan noin syvällisesti asiaa miettinytkään. Vaan siltä kannalta mikä on mahdollista. Ei se välttämättä ole helppoa oman ikäluokan ihmisen kanssakaan vaikka niitä olis tarjottimella tuotu eteen. Mutta jos rajoittaa jopa kontaktit niin sitten ollaan hukassa. Järjen häivää toki pitää olla mitä on tekemässä. Pari suhde muodostuu jos muodostuu, mutta sitä ei täysin määrää ikä... eikä lompakon koko.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #63 : 09.07.2016, 08:25 »
Sanovat, että ikä on pelkkiä numeroita, mutta on se muutakin.
Monen viisikymppisen parasta ennen päiväys on mennyt umpeen, jäljellä on masentunut kolmen rappusen jälkeen puuskuttava itsensä unohtanut vanhus.
Tai sitten viimeisten vuosikymmenten aikana on kertynyt vain kokemuksia nuoreen mieleen.

Paljon on kiinni siitä miten ihminen kohtelee itseään vuosien saatossa. Elääkö omaa elämäänsä vai sitä mikä sovinnaisessa ympäristössä tulee elää.

Itseni tunnen pikkaisen harkitsevammaksi mutta muuten yhtä kakaraksi kuin 30 vuotta sitten.

Awkward

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #64 : 09.07.2016, 08:58 »
Humppaa tai kuole!

https://www.youtube.com/watch?v=6eKbZL_C5HU

...lapparit kesi-ikä on...
« Viimeksi muokattu: 09.07.2016, 09:35 kirjoittanut Awkward »

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #65 : 09.07.2016, 09:34 »
Noh, Itellä rima viel vähä heiluu ku sille heilahtamisesta on sen verta vähän aikaa.

heinrich

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #66 : 09.07.2016, 10:21 »
Naa.
Enpä lisää tohon ikäerokeskusteluun enää muuta kuin, että menkää ja kokeilkaa ;)

T. 53 v.
Edelleen kohtuullisessa kunnossa (olosuhteet ja parisuhteet huomioon ottaen) noin fyysisesti.
Ja ne harvat, jokka mun on oikeasti nähäny lienevät huomanneet, että nulikkahan se tuo ukko on vieläki  ;D

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #67 : 09.07.2016, 14:01 »
Jaa, onhan se mullaki 5kyt jo hitusen lähempänä kun 4.

teea

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #68 : 09.07.2016, 15:37 »
Tänne lokeroon osuu vaikka en osaa ikävuosieni mukaisesti puuhastella:).

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #69 : 09.07.2016, 16:34 »
Tänne lokeroon osuu vaikka en osaa ikävuosieni mukaisesti puuhastella:).

Ihan selvästi sitten olet opetuksen tarpeessa. >:D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #70 : 09.07.2016, 18:26 »
48v nykysairauksilla en taida 50  nähdä niin pistetään nyt kun vielä kerkeää.

Aida

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #71 : 09.07.2016, 20:10 »
Siistii, täälläkin kiistellään ikäeroista :). Itse täytän syksyllä 49.

heinrich

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #72 : 09.07.2016, 21:17 »
Siistii, täälläkin kiistellään ikäeroista :). Itse täytän syksyllä 49.

Eihän niissä ole mitään kiistelemistä.
Olemassa olevia faktoja  ;)

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #73 : 10.07.2016, 17:37 »
46, niin ne vuodet vaan vierii eteenpäin ;D

Ruumiinsyöjä

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #74 : 10.07.2016, 18:08 »
Tämmöisenä 1950-luvulla syntyneenä on mukavaa havaita että täällä on mukana
noinkin monta jo noin puoli vuosisataa tämän planeetan pintaa tallannutta henkilöä.  8)