Kirjoittaja Aihe: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!  (Luettu 40677 kertaa)

Zenith

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #90 : 16.10.2016, 17:11 »
Heeiiii \å/

Etusivu uusiksi ja topicci kiinni!

Mää löysin, tiettekö, tuonne omaan profiiliin voi oikeesti laittaa kuulkaa IKÄNSÄ  ;)
Ällistyttävää!

Ja sitten sitä ei tarvitse enää erikseen kysellä...

Jaa, nyt en tajua pointtiasi. Onhan täällä ilmoittautumis-/mieltymysketjuja ihan joka asiaan. Nekin voi tyhjentävästi ilmoittaa profiilissaan eikä tarvita mitään turhia keskusteluja. Siitä sitten seulomaan aktiiviset ja kiinnostavat persoonat vaikka aakkosjärjestyksessä. Ei käy aika pitkäksi.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #91 : 16.10.2016, 18:05 »
Heeiiii \å/

Etusivu uusiksi ja topicci kiinni!

Mää löysin, tiettekö, tuonne omaan profiiliin voi oikeesti laittaa kuulkaa IKÄNSÄ  ;)
Ällistyttävää!

Ja sitten sitä ei tarvitse enää erikseen kysellä...

Jaa, nyt en tajua pointtiasi. Onhan täällä ilmoittautumis-/mieltymysketjuja ihan joka asiaan. Nekin voi tyhjentävästi ilmoittaa profiilissaan eikä tarvita mitään turhia keskusteluja. Siitä sitten seulomaan aktiiviset ja kiinnostavat persoonat vaikka aakkosjärjestyksessä. Ei käy aika pitkäksi.

Sullakin on vaan viiva iän kohdalla. Kakun ei ristiä kuten ennen vanhaan oli tapana laittaa valokuviin henkilön kohdalle jota ei enää ollut.

bondage

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #92 : 16.10.2016, 18:39 »
Heeiiii \å/


Jaa, nyt en tajua pointtiasi. Onhan täällä ilmoittautumis-/mieltymysketjuja ihan joka asiaan. Nekin voi tyhjentävästi ilmoittaa profiilissaan eikä tarvita mitään turhia keskusteluja. Siitä sitten seulomaan aktiiviset ja kiinnostavat persoonat vaikka aakkosjärjestyksessä. Ei käy aika pitkäksi.

Niin ikä on oleellinen tieto ,on ero lähestynkö 20 vuotiasta tai 50 vuotiasta....joten tyhjyys ei sitten ehkä kiinosta.

Zenith

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #93 : 16.10.2016, 18:40 »
Heeiiii \å/

Etusivu uusiksi ja topicci kiinni!

Mää löysin, tiettekö, tuonne omaan profiiliin voi oikeesti laittaa kuulkaa IKÄNSÄ  ;)
Ällistyttävää!

Ja sitten sitä ei tarvitse enää erikseen kysellä...

Jaa, nyt en tajua pointtiasi. Onhan täällä ilmoittautumis-/mieltymysketjuja ihan joka asiaan. Nekin voi tyhjentävästi ilmoittaa profiilissaan eikä tarvita mitään turhia keskusteluja. Siitä sitten seulomaan aktiiviset ja kiinnostavat persoonat vaikka aakkosjärjestyksessä. Ei käy aika pitkäksi.

Sullakin on vaan viiva iän kohdalla. Kakun ei ristiä kuten ennen vanhaan oli tapana laittaa valokuviin henkilön kohdalle jota ei enää ollut.

Niin? Miten se muuttaa asettamaani vertailua muihin ominaisuus/mieltymysketjuihin? Ei kakkua eika ristiä.

Zenith

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #94 : 16.10.2016, 18:49 »
Heeiiii \å/


Jaa, nyt en tajua pointtiasi. Onhan täällä ilmoittautumis-/mieltymysketjuja ihan joka asiaan. Nekin voi tyhjentävästi ilmoittaa profiilissaan eikä tarvita mitään turhia keskusteluja. Siitä sitten seulomaan aktiiviset ja kiinnostavat persoonat vaikka aakkosjärjestyksessä. Ei käy aika pitkäksi.

Niin ikä on oleellinen tieto ,on ero lähestynkö 20 vuotiasta tai 50 vuotiasta....joten tyhjyys ei sitten ehkä kiinosta.

Ikä - tai ikäryhmä - on yksi oleellinen tieto. Mutta kiinnostavampaa on ihan muut asiat ja odotukset, mielestäni.
Edelleenkään en ymmärrä pointtia, miksi ikäketjua ei saisi olla, mutta esimerkiksi kurkkuun nussimisesta kyllä saa huudella. Sen voi asettaa ihan samalle viivalle. Sen voi ilmoittaa mieltymyksekseen, eikä ole syytä etsiä kaltaisiaan keskusteluissa.

slaveJL

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 377
  • -sleivi-
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #95 : 30.10.2016, 12:20 »
Rima on aika lähellä.. huihai, mut elettyä elämää se vaan on :)

Kulkuri

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #96 : 24.04.2017, 08:06 »
Lueskelin taasen, pitkästä-aikaa tätä vanhaa ketjua. Taitaa se olla tosiasiaa, että meitä laatuvuosikertoja on täällä baarissa liikeellä hyvin harvalukuinen porukka. Varsinkin, meitä sinkuina pyöriviä ::) Pistää hiukka miettimään..Onhan se itsellänikin taas, vuosi enemmän numeroissa, mitä vuosi takaperin. Kuitenkin, opiskelijoitahan tässä vasta ollaan :D

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #97 : 24.04.2017, 10:39 »
Viidettäkymmenettä tässä käydään mutta täytyyhän irstaan setämiehen ollakkin vähintään ikäiseni ja oon täysin tyytyväinen ikääni  :)
Tavallaan oon silti sama Mies kuin kolmekymppisenäkin vaikka nelikymppisenä elänkin elämäni tähän mennessä parasta aikaa  ;)

nainen-netissä

  • Vieras
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #98 : 24.04.2017, 20:21 »
Yli viisikymppinen täälläkin.  Nuoresta itsestäni ottaisin kropan, joka juoksi kevyesti 10 km nykyisen hitaasti hölkyttelevän kropan sijaan.  Muuten tämä on erinomainen ikä. Eikä itseään yhtään sen tasaisen rauhallisemmaksi ja hillitymmäksi tunne kuin pari-kolmekymppisenäkään.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #99 : 25.04.2017, 06:08 »
Läheneehän tuo  :) Enkä vaihtaisi nuorempaan minään, elämä on niin paljon mukavampaa ja rauhallisempaa nykyään.

NightNBlue

  • PoVi
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 181
  • Karvanaama ja kiimaperse
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #100 : 25.04.2017, 07:40 »
Nightwish40 kirjoittaa: Täällä kanssa yksi 50:n vuoden merkkipaalun ohittanut. Itse koen että elän tällä hetkellä tähän astisen elämäni parasta aikaa. Iän tuoma perspektiivi ja itsevarmuus tekevät olon helpoksi kun ei tarvitse miettiä teinivuosien tapaan että mitähän muutkin tästä ajattelee ja kehtaanko olla oma itsesi. Seitsemän viimeistä vuotta Blueberryn kanssa on ollut opettavaista ja nautinnollista aikaa - en vaihtaisi päivääkään pois.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #101 : 25.04.2017, 10:29 »
Heeiiii \å/

Etusivu uusiksi ja topicci kiinni!

Mää löysin, tiettekö, tuonne omaan profiiliin voi oikeesti laittaa kuulkaa IKÄNSÄ  ;)
Ällistyttävää!

Ja sitten sitä ei tarvitse enää erikseen kysellä...

Jaa, nyt en tajua pointtiasi. Onhan täällä ilmoittautumis-/mieltymysketjuja ihan joka asiaan. Nekin voi tyhjentävästi ilmoittaa profiilissaan eikä tarvita mitään turhia keskusteluja. Siitä sitten seulomaan aktiiviset ja kiinnostavat persoonat vaikka aakkosjärjestyksessä. Ei käy aika pitkäksi.

Sullakin on vaan viiva iän kohdalla. Kakun ei ristiä kuten ennen vanhaan oli tapana laittaa valokuviin henkilön kohdalle jota ei enää ollut.

Niin? Miten se muuttaa asettamaani vertailua muihin ominaisuus/mieltymysketjuihin? Ei kakkua eika ristiä.

Äh... Tuossa mun kommentissa oli vielä kirjoitusvirhekin.  >:(

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #102 : 25.04.2017, 10:57 »
Taas sykkii lyyrinen runosuoneni. Nyt Ruth Heinosen käännöslyriikan muodossa:

"Vuodet vierii armahani.
Elon ilta luoksein saa.
Talven lunta kulmillani.
Vuotten niihin painamaa.

Mutta, rakas, sinä mulle vaan.
Kalliimp' oot kuin milloinkaan.
Sinä, rakas, sinä mulle.
Kallis olet yhä vaan

Vuodet vierii armahani.
Elon ilta luoksein saa.
Talven lunta kulmillani.
Vuotten niihin painamaa.

Hopeata hapsillasi,
Rakas, vaikka näkisin.
Hymyn kulta huuliltasi
joskus vaikka katoiskin.
Silti rakas oisit mulle vaan.
Kauniimpi kuin milloinkaan.
Silti, rakas, sinä mulle.
Kaunis olet ainiaan.

Vuodet vierii armahani.
Elon ilta luoksein saa.
Talven lunta kulmillani.
Vuotten niihin painamaa."


Lady Lisa

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • Omistaja orjalle keke. Orja lukittuna .
  • Galleria
Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #103 : 04.05.2017, 00:06 »
juuri niin kuin Raippa tuossa runoili. Onko ikä joku määritelmä kuka nauttii ja mistä...
Olen jo myös niin sanottu ikääntyvä, mutta haluan nauttia kaikesta mitä ihanaa elämässä voi olla ihan loppuun saakka.. 
Elämä voi olla ihanaa ihan haudanpartaalle asti, kun ei liikaa nipota kaikesta vaan nauttii päivän kerrallaan,,,
Itse haluan todella nauttia kaikesta :)

AdultMaster

Vs: +/- 50:in vipeltäjät eli laatuvuosikerrat!
« Vastaus #104 : 22.09.2019, 19:30 »
54 täälläkin mittarissa👍 Koen kuitenkin että ikä tuo mukanaan tiettyä rauhallisuutta elämään. Ei enää höntyile, nauttii elämän ns. arkisista perusasioista.
Ja vaikka ikää tulee lisää, liikunta pitää kondiksessa. Tänäkin kesänä tuli lenkkeiltyä yli 700km.
Tietysti on vähän ikävää että mahdollisuus löytää se oikea toki pienenevät iän myötä.