Kirjoittaja Aihe: Ammatti dominat?  (Luettu 27690 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Ammatti dominat?
« Vastaus #45 : 19.09.2018, 15:38 »
Tuo tee mitä vaan on yleensä just skeneen tulleen mies subin epätoivoinen yritys löytää joku. mutta vaikka hiukan hymyilin taksikuski vertaukselle hiukan kokeneempana jos menen maksu Dominalle kerron selkeät ei ei jutut mutta en halua käsikirjoittaa settiä tyyliin anna mulle 5 iskua remmillä sitten 3 raipalla jne
siksi suosittelen 3 vaiheista liikennevakoa näihin juttuihin tässähän suurinero vanhaan " hyvään " on se oranssi jolloin voi vielä pakittaa sen siaan punanen on mennyt metsään . pitäähän näissäkin asioissa luottaa ammatti taitoon,,,

latexbun

  • Vieras
Vs: Ammatti dominat?
« Vastaus #46 : 19.09.2018, 16:00 »
Tuo tee mitä vaan on yleensä just skeneen tulleen mies subin epätoivoinen yritys löytää joku. mutta vaikka hiukan hymyilin taksikuski vertaukselle hiukan kokeneempana jos menen maksu Dominalle kerron selkeät ei ei jutut mutta en halua käsikirjoittaa settiä tyyliin anna mulle 5 iskua remmillä sitten 3 raipalla jne
siksi suosittelen 3 vaiheista liikennevakoa näihin juttuihin tässähän suurinero vanhaan " hyvään " on se oranssi jolloin voi vielä pakittaa sen siaan punanen on mennyt metsään . pitäähän näissäkin asioissa luottaa ammatti taitoon,,,

Kyllä, liikennevalot ovat oikein oiva turvasanakäytäntö (helposti selitettävät, ymmärrettävät, eivätkä useinkaan unohdu) ja siksi käytän niitä itsekin.

Mr.Black

Vs: Ammatti dominat?
« Vastaus #47 : 20.09.2018, 02:39 »
Arvasin että jos Tiina tämän lukee niin tulee munille potkimisvertaus ja en kestäisi sitä kolmea tuntia tod.näk. Kerta laukaus riittäisi. ; :D en toki ollut tosissaan että vertauskuvan kanssa mutta ns. pointtina.

Palstalla olen ollut alusta asti nimimerkki on vain vaihtunut kun vanhaa en enää saanut auki.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Ammatti dominat?
« Vastaus #48 : 20.09.2018, 08:59 »
Yhdyssana on yhdyssana

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Ammatti dominat?
« Vastaus #49 : 20.09.2018, 09:18 »
Tässäpä siis kaksi vaihtoehtoista toimintatapaa:
Olisiko tähän ratkaisu antaa Dommelle vapaat kädet ja 3h aikaa? >:D

Asiakkaana helpotat palveluntarjoajan työtä kertomalla toiveistasi etukäteen. Harjaantunutkaan ammattilainen ei voi tietää mistä sinä pidät ellet itse siitä hänelle kerro.

Olen itse toiminut asiakkaana hyvässä yhteisymmärryksessä dominan kanssa yhdistäen näitä periaatteita. Olen vastauksena toiveita koskevaan kysymykseen kertonut väljän teeman ja antanut sitten asiantuntijalle vapaat kädet. Tähänastiset kokemukset kyseisen henkilön kanssa ovat olleet hyviä. Eivätkä kaikki laadukkaat dominat suinkaan toimi kehä kolmosen sisäpuolella. Asiakassuhdettakin parantaa huomattavasti se, että arvostaa toista osapuolta...

hardox

Vs: Ammatti dominat?
« Vastaus #50 : 28.09.2018, 19:24 »
Arvasin että jos Tiina tämän lukee niin tulee munille potkimisvertaus ja en kestäisi sitä kolmea tuntia tod.näk. Kerta laukaus riittäisi. ; :D en toki ollut tosissaan että vertauskuvan kanssa mutta ns. pointtina.

Palstalla olen ollut alusta asti nimimerkki on vain vaihtunut kun vanhaa en enää saanut auki.

Vaikka ballbustingista kovasti tykkäänkin, niin kyllä jo tunnin palleille potkimista alkaa olla aika kova kestävyys. Saati kolmea. :D Oli se sitten ammattidomme tai ihan vaan joku harrastelijasadisti.