Kirjoittaja Aihe: BDSM monitahoinen tapa tuottaa endorfinia ?  (Luettu 3196 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Eli kuinka monella tavalla voidaan tuottaa endorfinia ja oksitosiinia BDSM:n sisällä?

peksu

  • Vieras
Vs: BDSM monitahoinen tapa tuottaa endorfinia ?
« Vastaus #1 : 29.10.2014, 20:29 »
Epäilemättä lukemattomilla tavoilla. Endorfiinit saa liikkeelle vaikkapa piiskaus tai muu kuritus.
Oksitosiini tullee siitä hellemmästä osasta, eli jälkihoidosta  :)

Lyhyesti näin.

chilinen

  • Vieras
Vs: BDSM monitahoinen tapa tuottaa endorfinia ?
« Vastaus #2 : 29.10.2014, 21:17 »
Kunhan se toinen osapuoli on valmis siitä nauttimaan. Jos estot tmv. on ongelma, se kestää joko kauemmin kehittyä tai kehittyessään saa aikaan totaalisen pelkoreaktion. Ihmis- ja kokemusvoittoinen elämys joko positiivisena tai sitten toisin

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: BDSM monitahoinen tapa tuottaa endorfinia ?
« Vastaus #3 : 29.10.2014, 21:37 »
Minä en nyt ihan ymmärrä kysymystä…  ??? Vähän sama kuin kysyisi, että kuinka monesta syystä voi kokea rakkautta tai iloa tai mitä hyvänsä.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: BDSM monitahoinen tapa tuottaa endorfinia ?
« Vastaus #4 : 30.10.2014, 16:07 »
Voittamalla nettiväittelyn siitä, mikä kuuluu oikeaan BDSM-sessiointiin ja mikä ei.  ;)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: BDSM monitahoinen tapa tuottaa endorfinia ?
« Vastaus #5 : 31.10.2014, 10:32 »
Kaikki varmaan hyväksyvät orgasmin tuottamisen endorfiini rypyt,  mutta näitä voidaan hyvin monella muullakin tavalla tehdä, jossa ei itse seksuaalisuuden kanssa ole juurikaan tekemistä. Näistä itse olen tutustunut hallinnan ja kivun tuomiin endorfiini purkauksen,  joissa itsellä on ajan saatossa ollut sellasia ihmisiä, joille seksuaalisesti puoli on tuonut fyysisiä kipuja, jolloin näihin on keksitty toisenlaisia lähestymistapoja.

BDSM Puolella varmaan festarit ovat parhaimpia osoituksena pelkän materian tuomasta hyvän olosuhteista,  sitten kun mennään pikkasen monimutkaisempaa,  niin mennään piiskaukseen ja sidonta/ kahlita mis jutut, joissa vielä pyritään positiivisella puolella. Tämän kolmannen tason itselleni kertoi pitkään metodointia harrastanut, joka pääsi samalle tasolle hyvin pakottavaan toimintaan alistumalla,  jossa hän löysi itsestään puuttuvan puolen, joka auttoi häntä meditoinnissa. 

Eli ihminen joka luulee tuntevansa itsensä, on yleensä myös nautinnon puolella hyvin vajavainen,  joka yleensä on hänen uusiin ruokiin kohdistuva pelko hyvänä esimerkkinä. Sillä mikä on suurempi mielihyvän tuottaja, kuin hyvä ruoka.
« Viimeksi muokattu: 31.10.2014, 12:04 kirjoittanut Guide-Master »