Kirjoittaja Aihe: Aloittelevan kysymyksiä teille <3  (Luettu 2760 kertaa)

Switch73

  • Vieras
Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« : 10.02.2018, 19:13 »
Hei kaikki (syvä kumarrus)

Meni tovi että sain nyt ihdoin itseni kirjoittamaan. En edes tiedä miten pitäisi, kuuluisi ja miten saisi mistäkin kirjoittaa, joten päästän itseni vapaaksi paineista. Olen jo 44v täyttänyt nainen. Lähtemättä kertomaan koko elämäntarinaani kuitenkaan, valaisen jotain. Olen ollut sexuaalisesti aina, siis niin kauan kuin muistan erittäin aktiivinen, varhaisin asioihin herännyt, ja jo tarhassa äidilleni soiteltiin oudosta käytöksestäni. Siis tyydytin itseäni jo hyvin varhain ja puoliväkisin pakotin poikia tarhassa leikkeihini. No se siitä osiosta. Elämässä on tullut ja mennyt ihmisiä, miehiä ja bi-seksuaalisuuteni vuoksi myös naisia ajoittain kolmansina pyörinä tai yhdenillan juttuina. Vuosia sitten tapasin miehen, jonka nyt jo tajuan olleen Master, eikä sen jälkeen mikään sexuaalisuudessani ollut enää enallaan....paitsi jatkuva nälkä...kyltymätön halu saada enemmän kokea tuota ja ylittää rajojani. Olin hänen subinaan joitakin kertoja, ja jo se oli minulle huikea kokemus, koska olen AINA ollut hyvin hallitseva persoona. Jotenkin vastuun luovuttaminen, alistuminen oli minulle vapauttavaa!.

Vuosien varrella olen väläytellyt mieltymyksiäni, mutten ole uskaltanut avata itseäni kelleen oikeasti. Kunnes 4v sitten tapasin nykyisen mieheni jolle kerroin tästä puolesta itsessäni ja hän ihastui ajatukseen/asiaan/suuntautumiseeni korviaan myöten. Jos nyt yhtään olen ymmärtänyt, taidan olla switch?, koska minulla halu olla joko subi tai domina vaihtelee täysin tunnetasolla, mielialan/tilanteiden ja tapaamieni ihmisten mukaan. HARVOIN kohtaan elämässäni esim.ihan random ihmisia, miehiä tai naisia joille kokisin haluavani alistua, vaaditaan ISO persoona jotta koen sen miellyttäväksi, sexuaaliseksi tai edes mahdolliseksi. Useammin näen jonkun henkilön fantasioissani alistumassa minulle. SILTI....haluni MYÖS alistua on olemassa. Miehelleni haluaisin alistua, mutta koska hän ei osaa vielä vaikka haluaisi, enkä minä mielestäni oikein voi neuvoa Masteriani, se on hankalaa. Enkä kokisi voivani alistua kovin epävarmalle masterille.

Mitä tässä koitan selittää, niin miten, mistä saisin kokemusta meille pariskuntana lisää?. Miten te olette aloittaneet omat juttunne, ja varmaan kaikki samaa mieltä siitä, ettei tätä opita kuitenkaan lukemalla, vaikka miten tietoa itseensä imisi :D. Janoni kasvaa jo mittasuhteisiin jossa se alkaa vaikeuttaa pian arkeani. Ajatukseni pyörivät välillä "jumalauta kun laitan kohta jonkun polvilleen ja pistän huutamaan nautinnosta" tai "saisimpa alistua ja olla hetken nöyryytetty ja päästää irti, saada ehkä palkinto". En tiedä kuinka typerältä tämä teistä kuulostaa...olen hiukan neuvoton. Olen kerran päässyt toteuttamaan dominapuolta itsessäni toiseen naiseen, ja tuntui kun olisin ollut aikoihin oma itseni ilman suojakuoria <3

Auttakaa, kertokaa, ehdottakaa, sanokaa jotain? <3

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #1 : 10.02.2018, 19:23 »
Itehän sän sen sanoit.

Lukemalla mitään opi.

Kengät jalkaan ja ulos maistamaan maailmaa.

That's it.

ps.

Vaihtoehtosesti, paljo sun tilin saldo o ? Voin hoitaa kaikentietävän gurun kurssittamaan kohtuuhintaan!

 ;D

Switch73

  • Vieras
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #2 : 10.02.2018, 19:26 »
No tuossa tuli jo yksi ajatus mitä olen miettinyt. Nimittäin saada ihan opetusta :D. Todellakin pidän tämän tarjouksen mielessäni ;)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #3 : 10.02.2018, 19:28 »
Ei ketään voi opettaa sulle ketä sä / te ootte.

Jengi voi vaan näyttää vaihtoehtoja.

Tekemällä löytää omat hommansa.
85% paskaa, 15% sitä mistä pitää.

Siin se.

Bobot kohti kokemuksia.

Just Do It.


Switch73

  • Vieras
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #4 : 10.02.2018, 19:38 »
Kiitos!

Onhan se fakta, ettei kukaan muu kuin minä voi päättää mitä olen ja miten. Sama koskee miestäni. Täältä on kuitenkin hyvä hakea peilauspintaa omille kokemuksilleen ja fiiliksilleen. Mutta oppia tässä tarvitsee, jotta saisi tästä kaiken irti. Maistamaan on päästy ja itselleni tämä on jo paljon selkeämpää kuin miehelleni. Selailen keskusteluja ja näytti olevan tapahtumakalenterikin, JES!. Haaveillut kaltaisteni bileistä, sessioista/tapahtumista missä saisi ammentaa lisää. Mutta kuten sanoit, saappaat jalkaan, korsettiä kireämmälle ja sykkeeseen ;)

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #5 : 10.02.2018, 20:26 »
Jos pyörit Tampereen suunnalla, oppimisen mahdollisuuksia on. Ihan miiteissä, bileissä, työpajoissa jopa. Joukkoon mahtuu kaikki.

Switch73

  • Vieras
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #6 : 10.02.2018, 23:02 »
Kiitos vinkistä nicolaus! <3

Jersey

Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #7 : 11.02.2018, 00:10 »
Multa tulee ehkä vähän tylsiä neuvoja, mutta: puhukaa, leikkikää, epäonnistukaa, puhukaa, onnistukaa, olkaa rohkeita kokeilemaan epävarmoja juttuja, löytäkää jotain uutta, puhukaa, koittakaa olla kiirehtimättä, nautiskelkaa joka askeleesta, olkaa avoimia ja antakaa toistenne mokata ja puhukaa taas.

Nauttikaa matkasta.  ^-^

Sir Henry

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 39
  • I've got a little itch down there. Would you mind?
  • Galleria
Vs: Aloittelevan kysymyksiä teille <3
« Vastaus #8 : 11.02.2018, 19:35 »
Me aloitimme vaimon (=Valtiattaren) kanssa BDSM-seikkailumme viime syksynä ja kyllä siinä oli suurena apuna Forsströmin pariskunnan BDSM-aapinen (http://like.fi/kirjat/bdsm-aapinen/) Se mistä tykkää oppii vain kokeilemalla, mutta täydellistä noviisia helpottaa kummasti kun saa vähän ideoita tekemisen pohjaksi.
Session jälkeen kannattaa aina jossain vaiheessa ottaa puheeksi, että mikä toimi ja mikä ei. Muutenkin tuo kommunikointi on todella tärkeää. Säätämistä ja sähläämistä tulee varmasti olemaan, mutta siitä ei pidä masentua.