Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet  (Luettu 21109 kertaa)

Pulseproto

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #30 : 07.12.2014, 10:14 »
Jos irl olen tutustunut tämän kautta ihmiseen - olen aina lukenut myös viestihistoriansa. Joskus myös kepeänä ajanvietteenä tykkään profiloida nikkejä...:o

Pip

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #31 : 07.12.2014, 10:45 »
Itse olen halunnut pitää saman nikin koko ajan, enkä ole sitä halunnut vaihdella sopivin aikavälein, joten koko oma viestihistoriani on kaikkien rekkautuneiden luettavissa. Olen halunnut pitää tämän asian näin, jotta minusta saisi kokonaisen kuvan.

Mitä tulee profiilien lukemiseen, niin yleensäkään en luota pelkkään profiiliin, vaan tutustuminen tapahtuu sitten kasvokkain. Monesti olen voinut laittaa sidontaehdotuksen kuvaa varten. Minkäänlaista sessiointia en lähtisi suunnittelemaan pelkän profiilin kautta (kahta poikkeusta lukuunottamatta), enkä sellaista lähtisi edes ehdottamaan, mikäli profiilissa lukee, ettei etsi seuraa.

Bootes

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #32 : 07.12.2014, 12:26 »
Luen profiileita satunnaisesti - yleensä, jos joku ennestään tuntematon kirjoittaa foorumilla jotain mielestäni kiinnostavaa. Seuranhakumielessä en, joten pitkät sepustukset mieltymyksistä ym. jätän lukematta - no, poikkeuksiakin on. Tyhjät profiilit eivät niin haittaa, mutta turn off kiinnostusmielessä on se, että profiilissa ilmoittaa ehdottomasti, ettei ole kiinnostunut joistakin tietyntyyppisistä ihmisistä: sen jälkeen yleensä ignoreeraan kyseisen profiilin kirjoitukset vastaisuudessa (vaikka en kuuluisikaan hänen inhokkiryhmäänsä). Seuranhakuilmoituksissa sellaiset kriteerit eivät tietenkään häiritse.

tiltu

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #33 : 07.12.2014, 12:45 »
Luen profiilin, jos joku kirjoittaa foorumilla jotain mielenkiintoista tai lähettää minulle viestin.
Pitkiä tekstejä en välttämättä lue läpi vaan perustiedot. Ja kuten sanotaan "yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa".
Joillekin tyhjän profiilin takaa viestin lähettäneille, olen ystävällisesti opastanut, että profiili kannattaa laittaa kuntoon.
Mulle tuleviin viesteihin suhtaudun aina oletuksena niin, että niissä haetaan juttuseuraa. Ja mulle ei ole väliä kirjoitteleeko viestejä s vai D, nuori vai vanha.  Joskus jostain viestittelystä voi sitten kehittyä muutakin ...

Retsam

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #34 : 07.12.2014, 13:13 »
juu profiilia t'ytyy täydennellä kunsan löydän sopivan kuvan.

tässä menee alkuvuoteen ihan ilman mitään kivaa.
mutta puuhaaa kyllä piisaa.
vaikuttaa tämäkin kone kastuneen ja kun osa näppiksistä on irti niin tämä on hankalaa.
viemärivesi ei tee todellakkan hyvää leikkikaluille ja vielä vähemmän elektroniikalle.

toissayönä ja eilen oli pitkät jäähyväisleikit.

Leikkipaikkaverstaani on typötyhjä ja jo nyt on paku täpösen täynnä palasiksi pilkottuja kaatopaikkakelpoisia välineitä ja tarvikkeita.

metalliset saa toki tulella pelastettua.

saa nähdä mitä tämän koneen sisällöstä pystyy edes pelastamaan.

tämä on näitä vanhojen talojen putkiremppojen mukanaan tuomia kellariongelmia

turha sääliä.shit happens..

aikanaan laittelen kuvia uusista leikkikaluista kun ovat valmiita ja toimiva koen millä kirjoittaa/ lähettää
-R-

Lucrezia

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #35 : 07.12.2014, 14:14 »
Profiileita tulee vilkuiltua uteliaisuudesta jonkin verran. Taitava tapaus luo kuvilla ja kirjoituksilla juuri haluamansa mielikuvan itsestään. Jos osaa kirjoittaa vakuuttavasti, voi esiintyä vaikka kuinka korkean tason guruna. Ja kuvillahan sitä vasta huijata voikin  :o

Totuus voi olla aivan toisenlainen kuin profiili ja foorumikommentit antaa ymmärtää, joten en lähtisi kovin pitkälle määrittelemään henkilön todellista minää sen perusteella. Menee toki kevyenä ajanvietteenä kuten Pulseproto tuolla totesi eikä siinä mitään.

Ikä, sukupuoli ja asuinpaikka eivät minusta ole merkittäviä tietoja silloin, jos ei hae seuraa. Joku voi haluta jättää nuo pois ihan vaan siitä syystä, ettei ole helposti yhdistettävissä siviilielämän itseensä.




alabama

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #36 : 08.12.2014, 21:02 »
Vilkuilee myös profiileja varsinkin jos on uus tai aiemmin huomaamaton nikki. On ihan hauskaa lukea, millaista muu porukka tällä foorumilla on.

Onneksi useimmat osaavat lukea myös minun profiiliani. Hiljattain sain kaveripyynnön oudolta nikiltä, jolla oli myös tyhjä profiili. Hylkäsin kaverikutsun ja laitoin kohteliaasti viestiä, että suosittelen lukemaan profiilin ja siellä on sellainen kohta, etten hyväksy kaveripyyntöjä tuntemattom....... jne. Toivotin vielä hyvää talvea tai vastaavaa.

Takaisin tulee viestiä, että "Kaikki on toisilleen tuntemattomia alussa ja en ole enää kiinnostunut profiilistasi enkä sinusta." Teki mieli vastata, että "Hienoa, sittenhän me molemmat ollaan samoilla linjoilla, kun minäkään en tykkää tyhjistä tuntemattomista profiileista" ,mutta hillitsin itseni ja pidin mölyt mahassani.   :)

Kiva aihe BTW :)

Ps. Muistelen, että tätä samaa on käsitelty jossain eri ketjussa ja muistan myös vastanneeni kyseiseen ketjuun jotain. Kettu Vinossa varmaan tietäis, mikä ketju se on..

windmillsw

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #37 : 08.12.2014, 21:17 »
Kuvat on hyvä keino saada vilkaisemaan profiilia.
Minut herättää visuaaliset kuvat, kontrastit.

Mutta profiilin teksti ei saa olla maraton.
Kiinteästi asiat, sitten luen.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #38 : 18.12.2014, 21:17 »
Jos johonkin profiiliin päädyn, niin kyllä sieltä kaikki mahdollinen tulee luettua. Paitsi se hassu prosenttitilasto kun en tajua, mikä se edes on. Kiva jos ihmiset itsestään jotain kertovat, ainakin jos toivovat jollain lailla kiinnostusta herättävänsä.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #39 : 21.12.2014, 19:49 »
Olen monesti huomannut ettei yhteydenottaja ole lukenut profiiliani ja suuntautumistani kovinkaan tarkasti tai ollenkaan.

Itse lukisin mielelläni muiden profiileja ja vaikka ottaisin yhteyttäkin,mutta tosi monesti profiili on ihan tyhjä.
Olisihan se ihan kiva jos jotain edes viitsi kertoa itsestään.

SpeedMaster

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #40 : 21.12.2014, 19:53 »
Ilmeisesti myös monella truumassulla on luetun ymmärtäminen heikkoa ja tainnu koulussa käydä armo ja saanu 5:n.  >:D

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #41 : 21.12.2014, 19:53 »
Luette? Katson vain kuvat.

Perusteluina edelliseen käytän edesmenneen viestinnän emeritusprofessorin Osmo A. Wiion lakeja "Wiion lait inhimillisestä viestinnästä (1976-78)": http://osmo.wiio.net/wiion-lait/

Näin ollen, mitä vähemmän lukee profiilitekstiä, sitä pienempi mahdollisuus on ymmärtää se väärin.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2014, 20:24 kirjoittanut KalvinK »

TheMindMaster

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #42 : 21.12.2014, 20:26 »
En lue kenenkään profiileja enkä päivitä enään omaani, aivan turhaa tällä sivustolla panostaa kumpaankaan.

AdultMaster

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #43 : 21.12.2014, 20:33 »
Katson ensin blogista:

-Sukupuoli
-Suuntautuminen
-Hakeeko seuraa
-Paikkakunta
-Ikä

Jos nämä asiat eivät ole OK tai selviä nickistä, en lue eteenpäin.

Jos nämä ovat OK, vilkaisen onko kuvia ja luen esittelyn.

Jos oma tekstikenttä on tyhjä, en palaa nickiin ellei hän esim seuraa hakiessaan ole kertonut enemmän.
Kuvat kertovat myös paljon, se on yksi kriteerini jos olen etsimässä seuraa.

Jos aion ottaa yhteyttä, lukaisen ainakin osan hänen mahdollisista kirjoituksistaan.

Aika systemaattista, mutta toimii ;)

fuXia

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 76
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #44 : 22.12.2014, 20:28 »
Oli jossain vaiheessa sinkkuna ihan hyvä lukea, nyt sitten vain jos on hauska ja kiinnostava profiili - ihan oman intressin takia.
Itse toivon että minun profiilini yksinkertaisuudessaan luettaisiin ettei tule värinkäsityksiä statuksestani.