Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet  (Luettu 20903 kertaa)

Alistavaherra

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #45 : 23.12.2014, 08:06 »
On valitettavaa, että monikaan ei loppuviimeksi kirjoittele täällä. Tutustun aina toisen ihmisen profiilin takana oleviin teksteihin, sillä antaahan profiili yleiskuvan toisesta, mutta kirjoitukset paljastavat vasta "luonnetta". Ylipäätään profiilissa olevat asiat, lyhyestikin kirjoitettuna, helpottavat tutustumista.

Tämä keskustelu lähti seuranhakumielessä liikkeelle, niin tokihan kuvat lisäävät kiinnostavuutta, mutta valitettava tosiasia on se, että laadukas "teemakuvaaminen" vaatii melkeinpä sen, että on jo päässyt tapaamaan toisen. Voidakseen kuvata pitäisi kirjoittaakin kiinnostavasti - ja nyt puhutaan siis pelkästään täällä baarissa tapahtuvasta toiminnasta. Asia erikseen on bileet jne.

vctr

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #46 : 24.12.2014, 01:47 »
Imen informaatiota ja täytän palapelia. Tarkkailen ja tutkin.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #47 : 26.12.2014, 20:52 »
Tämähän on silkka ihmissuhteiden luomista ja silloin on myös merkitystä sillä mitä profiiliinsa itse kukin laittaa. Mitä tarkemmat speksit sitä todennäköisemmin karkottaa ne joita kohtaan ei kohteella ole kiinnostusta ja vetää puoleensa ne joihin on kiinnostusta.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #48 : 22.01.2016, 15:38 »
Jos mulle tulee viesti, oli kyseessä sitten kuka tahansa ihminen, menen heti ensimmäisenä katsomaan kyseisen ihmisen profiilia. Haluan  tietää, kuka ja minkälainen ihminen mua lähestyy ja minkälainen persoona on profiilin takana.

Olen pari kertaa saanut "moi mitä kuuluu"-tyylisiä viestejä profiileilta, joissa ei edes lue, mitä sukupuolta kyseinen viestin lähettäjä edustaa. Tällaisiin viesteihin vastaaminen ei innosta yhtään. "Mitä kuuluu"-viestit eivät innosta muutenkaan ja vielä vähemmän ne innostavat, jos niitä tulee tyhijltä profiileilta.

Sitten taas olen pari kertaa saanut viestejä mastereilta, joilla on muuten tyhjä profiili perustietoja lukuunottamatta, mutta minulle he ovat kirjoittaneet pitkän esittelyviestin itsestään. Tätä en pidä niin pahana asiana, koska pitkän viestin kirjoittaminen ja sillä lähestyminen osoittaa, että aitoa kiinnostusta tutustumiseen on oikeasti.

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #49 : 22.01.2016, 16:18 »
Eivätpä näy miehet profiilia lukevan kun juuri sain taas kerran seuranhakupyynnön >:(

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #50 : 22.01.2016, 17:11 »
Suoritin hiukan tarkkailua miten luen profiileja täällä ja muualla. Etsin aina jotakin epäsopivuustekijää etten vahingossakaan lähettäisi mitään viestejä...alan olla jo melko etevä tässä O:-)

Joulunseutuun tosin mokasin tuossa :-[ ja seurauksena polypallossa on uusi jäsen ::) :)

Seuraavaksi ajattelin kokeilla Eurojackpottia.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #51 : 22.01.2016, 17:17 »
Vaikken erityisemmin seuraa hae, niin luen mielelläni profiileita aina kun tulee joku kiinnostava tyyppi foorumilla vastaan.

BDSM-baarin kuvagalleria on sen verran sekavasti toimiva ja buginen roska, että en sinne mitään laita ja vältän katsomasta myös muiden kuvia. Mielummin katselen ihmisten kuvat esim. FetLifen puolelta, siellä voi helpommin selata zoomattuna yhden henkilön gallerian läpi ilman, että kesken kaiken ruutuun pomppaa jonkun aivan toisen ihmisen kuvat.

Draugo

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #52 : 22.01.2016, 17:24 »
Hyvin tarkasti varsinkin jos on kommenttien ja/tai kuvan perusteella kiinnostava tyyppi. Tyhjät profiilit on asiat jotka ei saa kyllä ottamaan yhteyttä jos ei ole jotain oikeasti syytä (esim. kaupantekoa).

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #53 : 22.01.2016, 18:04 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa

pietu

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #54 : 22.01.2016, 20:07 »
Siis täh??? Onko niissä jotain luettavaakin???  8)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #55 : 23.01.2016, 09:21 »
Varmaan suurin osa miehistä lukee profiilit hyvinkin tarkkaan, mutta osa ei niitä kuitenkaan ihan sisäistä. Minä kun en Domme ole ja säännöllisesti sitä alistamista minulta pyydetään ...  >:D
« Viimeksi muokattu: 23.01.2016, 09:45 kirjoittanut Normandie »

heinrich

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #56 : 23.01.2016, 09:37 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa

Ohikiitävän hetken jo luulin, että mun pitää ite naputella toi lista.

Kiitos :)

Luuleeko joku, että "kohta ykkösellä" ei ole merkitystä?
Että se on trendikästä jättää tyhjäksi?
Eikö joku oikeasti tiedä  :o

klipklop

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #57 : 23.01.2016, 12:17 »
Yleensä mielenkiintoisten kirjoitusten tai jonkun tietyn silmille pompanneen kuvan perusteella eksyn tutkiskelemaan ihmisten profiileja, löytyisikö vaikka kivoja kuvia lisää tai olisiko tyypissä potentiaalia mahdolliseksi deitti-uhriksi.  >:D

Ja jos mielenkiinto viimeksimainittuun herää, niin todella tarkasti profiilit tulee silloin kaluttua että jonkinlaisen kuvan kohteesta saisi kasattua. Itseäni lähinnä kiinnostaa ihmisen pään sisältö, ikä, kinkyt taipumukset, sukupuoli (että tyyppi on varmasti synnynnäisesti nainen, kinkysaiteilla tää tuntuu jostain syystä olevan vähän hämärää aluetta), ja toki se ulkonäkö. Asuinpaikkakunnalla ei niinkään ole itselleni merkitystä.

Oma juttunsa on saitin sekopäät ja provoajat, joiden (yleensä tyhjää kumisevat) profiilit on toki käytävä ihmettelemässä pelkästä uteliaisuudesta.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #58 : 23.01.2016, 13:07 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa

Ohikiitävän hetken jo luulin, että mun pitää ite naputella toi lista.

Kiitos :)

Luuleeko joku, että "kohta ykkösellä" ei ole merkitystä?
Että se on trendikästä jättää tyhjäksi?
Eikö joku oikeasti tiedä  :o

Juu ei tartte :)

En tiedä miksi osa jättää ne auki ... joku määre niissä voisi olla. On mukava vaihtaa ajatuksia sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät minua varsinaisesti sytytä. Toisenlaisten ihmisten ja tarpeiden omaavat, herättää ajatuksia omastakin olemuksesta.

mutta meillä on kullakin omat halumme. Ja kullakin reviirimme, missä liikumme. Vain hyvinkään eteläpuolella asuvat kuvittelevat liikkuvansa koko Suomen alueella.

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #59 : 23.01.2016, 14:24 »
Mä luen kyllä aikas tarkasti... mutta tiedän kyllä, että iso osa miehistä ei kyllä sitä tee...
siitä on ihan omakohtaisia kokemuksia suomi24 ajoilta, kun yht äkkiä suomi24 sekos mun profiilin kanssa ja alkoi väittää mua naiseksi...

Silloin heti ihan ensimmäisenä moneen kertaan laitoin tekstin, en ole nainen!!! olen mies, tämä suomi24 sekoilee jostain syystä...

Olen mies!!! En nainen!

silti tuli koko ajan sitten vonkuja ehdotteluja, että hei olen silloin ja silloin tampereella... ja vaikka ylelläkin koko ajan sano, että olen mies, niin ei...
Että välillä mä säälin kyllä teitä naispuoleisia...