Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet  (Luettu 20383 kertaa)

sweetchild

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #75 : 24.01.2016, 19:51 »
Pitää kuitenkin muistaa, että on myös sellaisia ihmisiä, jotka haluavat antaa itsestään ihan eri (ehkä jopa väärän) kuvan kuin mitä oikeasti ovat. Että ei aina noista profiileista/foorumin teksteistä voi välttämättä sitä lukea, millainen ihminen on. Jotkut ovat hyviä kirjoittamaan tekstiä kuin tekstiä eri tavalla päivästä riippuen.

Mortifer

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #76 : 24.01.2016, 20:04 »
Harhautustekstit ovat nykyaikaa kaikkialla netissä, ja niinpä monenlaisia silmänkääntäjäkoomikoita liikkuu helposti myös täällä bdsm-baarissa.
Siinä saakin olla sitten tarkkana että mihin tekstiin tai profiiliin lopulta luottaa ja mihin ei, ettei tule yllättäen puskasta susi lampaan vaatteissa vastaan.  :o

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #77 : 24.01.2016, 21:02 »
Pitää kuitenkin muistaa, että on myös sellaisia ihmisiä, jotka haluavat antaa itsestään ihan eri (ehkä jopa väärän) kuvan kuin mitä oikeasti ovat. Että ei aina noista profiileista/foorumin teksteistä voi välttämättä sitä lukea, millainen ihminen on. Jotkut ovat hyviä kirjoittamaan tekstiä kuin tekstiä eri tavalla päivästä riippuen.

Kuvagallerian ystävien kannattaa myös ottaa huomioon, että täällä BDSM-baarissakin on runsaasti ihmisiä, jotka ovat kopsineet galleriakuvansa muualta netistä ja luottavat siihen, ettei kukaan jaksa kuitenkaan googlata mistä kuva alun perin on lähtöisin...

Sama FetLifessäkin, tuossa sivustossa jolla suurin osa ihmisistä vain tunkee galleriansa täyteen kuvia joista itse tykkää, eikä suinkaan kuvilla jotka olisi tehnyt itse. Aika moni FetLifen  Kinky & Popularinkin kuvista on ollut jotain "löysinpäs Googlesta" -kuvia ja osa kuvan laittaneista jopa myöntävät sen kuvatekstissä, mutta niin vain sadat tai jopa tuhannet ihmiset silti kehuvat kuvaa ja lisäävät suosikkeihinsa. Olisi reilua, että kuvaa käytäisiin kehumassa siellä, mistä se alun perin on lähtöisin, jotta alkuperäinen malli ja kuvaaja (tai piirtäjä) saisivat kehut itselleen. >:(

DareDoll

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #78 : 25.01.2016, 08:14 »
En kyllä jaksa lukea profiileja enkä meinaa millään keksiä omaan profiiliinkaan mitään järkevää sanottavaa  :o

No naisenpuolet on semmosia .. moneen. asiaan. kykenemättömiä ...

Tykkään vaan mieluummin tehdä vaikutuksen livenä  8)

Underworld

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #79 : 25.01.2016, 12:43 »
joillakin tarve panostaa profiiliin joillain ei, syyt erilaisia. Itse ainakin tavannut myös puutteellisen/kehnon profiilin omistavia ihmisiä jotka olisivat varmasti korkealla ihmisten markkina-arvossa  :D ja joku saattaa tuntea paljon skenen  ihmisiä entuudestaan, ei ole ehkä tarvetta kertoa itsestään netissä. Vapaa maa ja vapaa tyyli

koo

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 93
  • Dirty South
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #80 : 25.01.2016, 20:28 »
Luen aina heidän profiilit, joiden kanssa täällä Baarissa kommunikoin. Profiilin kautta muodostuu minulle kuva henkilöstä. Viesteihin kiinnitän huomiota, jos niitä on niissä ketjuissa joita seuraan. Erikseen en lähde yksittäisen henkilön viesteihin tutustumaan.

Erityisesti persoonallisesti kirjoitetut esittelytekstit iskevät minuun. Ikävää etten itse ole persoonallinen kirjoittaja :)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #81 : 24.11.2019, 00:58 »
Ovatkohan käytännöt muuttuneet ketjun viimeisestä vastauksesta paljonkin.

Marts

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 64
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #82 : 24.11.2019, 14:43 »
Oma tapa on aiheesta riippumatta perehtyä asiaan.

Esimerkinomaisesti todettakoon, etten ole aiemmin lukenut tätä ketjua, mutta nytpä kahlasin tämän läpi kokonaan. Samoin luin Leccaren profiilin, sillä halusin tietää minkälainen tyyppi täällä oikein kirjoittelee. Kumikanojakin tuli ihasteltua.

Niin. Luen toisinaan toisten profiileja ja useimmiten päädyn niitä katsomaan kuvagallerian kautta. Tuo syvyyttä, kun saa jotain taustatietoa kuvassa olevasta henkilöstä. Sama toki pätee kirjoituksiin: on kiva tietää millainen henkilö jonkin tekstin takana on.

Jos ajatellaan deittailua, niin toki haluan ennalta tietää kannattaako minun (tai toisen!) käyttää aikaa viestittelyyn / tapaamisen virittelyyn yms. Tässä on oivana apuna deitti-ilmo, profiilin tiedot ja mahdolliset kuvat.

Tähän voisi tietty viritellä jonkin excel-pohjaisen seulonnan ja sitten massaviestinappulan, niin helpottaisi spämmin laittamista omalle kohderyhmälle. Säästyisi kovin aikaa, kun ei tarvitsi yksitellen seuloa.   :))

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #83 : 24.11.2019, 18:26 »
Naisen näkökulmasta miehet, jotka eivät lue profiiliani, ovat totaalisen turn off. Huvittavinta on, kun kysytään esimerkiksi asuinpaikkaani tai ikääni, jotka selviäisivät täysin omasta profiilistani. Tai se, kun alistuvat miehet lähettävät minulle "oi domme viestejä" eli taaskaan ei olla luettu profiiliani.

Itse tykkään lukea ihmisten profiileja, vaikka en seuraa etsisikään.

Sumutar

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #84 : 24.11.2019, 19:04 »
Sama. Kun liityin tänne uudestaan vuosien tauon jälkeen, sain muutaman viestin jo ennen kuin ehdin edes päivittää profiiliani. Onhan se kiva että minusta kiinnostutaan, mutta kivempi olisi että minusta kiinnostutaan muunkin kuin sen takia että nimerkkini perusteella minulla saattaa olla pillu.

Melissax

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 255
  • Pirteä durasel pupu <3
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #85 : 24.11.2019, 20:07 »
Luen jos olen kiinnostunut vaihtamaan ajatuksia.
Oon huomannut että valitettavan paljon tulee viestejä joista käy ilmi ettei olla YHTÄÄN luettu mun profiilia

mustapukki

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #86 : 24.11.2019, 20:25 »
luen kyl aina profiilin.. Tulee mieleen tost kirjottelusta ilman profiilin lukemista massapostitus ja sit yks tuntemani henkilö: Olin piip himassa käymäs. se istu nojatuolis ja hakkas tabletil tinder tykkäyksiä. näpytettyään jonkin aikaa se anto sen kolmannelle tyypille käteen ja sano: "hakkaa noit tykkäyksiä".. sit vois olla joku lyhyt prosessi kirjottamis ratkaisun teossa. vaik kivoja perseen kuvia ja nainen profiilitiedois. sillee et vaan nopeasti vilkasee.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #87 : 24.11.2019, 22:43 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa
Jotain vastaavanlaista täälläkin, mutta sillä erotuksella, etten ole koskaan chattaillut täällä. Omat chattailuni taisivat loppua 90-luvun Kiss.fm:n sivuihin!  ;D

Saatan päätyä katselemaan profiilia yhtä lailla gallerian kuin tietyn kirjoituksen kautta.

Joskus saatan lukea henkilön kaikki tai ainakin viimeiset 50 kirjoitusta. Muistaakseni viimeksi luin kaikki Lemmikin kirjoitukset. Sinänsä, tämä ei vielä merkitse paljoakaan, sillä otan täällä yhteyttä ihmisiin vaihtelevan harvoin. Toki, silläkin on merkitystä, onko ns. haku päällä.

Luultavasti omaan käytökseeni vaikuttaa se, että olen kiinnostunut ihmisestä ylipäätään olentona. Saatan joskus miettiä jotain nimimerkkiä, mutten sano livenä yhtään mitään, vaikka päädyttäisiin esim. bileissä vierekkäin.

Itse koen tyhjät profiilit jonkinlaisena henkisenä laiskuutena. Enkä pidä sellaisesta ollenkaan. En oikein jaksa uskoa, että profiilin täyttöasteella on suurta merkitystä spämmin määrään.

Sen tiedän, että täällä on ihan oikeita ihmisiä täysin tyhjällä profiililla ja nollalla kirjoituksella. Olen jopa halaillut sellaisia. Mutta näihin ei törmäkään kuin livenä.

Tuossa aiemmin oli esitelty päätelmä, että hyvät profiilit edistäisivät ihmisten livetapaamisia. Kenties siinä olisi jotain prosentuaalista nousua, mutta tämä kotihiiri ei lähtisi yliarvioimaan tuon tehoa taivaisiin asti. Olen lukenut monta mielenkiintoista profiilia ilman ajatustakaan tavata ko. henkilö.

Salanimi

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #88 : 24.11.2019, 23:04 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa
6. etsin sometilit ja käyn tykkäämässä kaikista julkaisuista
7. selvitän kotiosoitteen
8. tarkkailen liikkeitä ja arjen aikatauluja
9. alan seuraamaan, tuijottelen pusikoiden takaa ja kahviloiden nurkkapöydistä
10. huomaat minut ja rakastut  :love:

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #89 : 24.11.2019, 23:21 »
Pitää kuitenkin muistaa, että on myös sellaisia ihmisiä, jotka haluavat antaa itsestään ihan eri (ehkä jopa väärän) kuvan kuin mitä oikeasti ovat. Että ei aina noista profiileista/foorumin teksteistä voi välttämättä sitä lukea, millainen ihminen on. Jotkut ovat hyviä kirjoittamaan tekstiä kuin tekstiä eri tavalla päivästä riippuen.

Ihmisillä on myös oikeus muuttaa mieltään ja olla tossun alla.

Mä luen aina profiilin ennenku eka yv lähtee, paitsi ehkä vastaavana osapuolena jos toinen on jo kertonut itsestään, mutta yleensä silloinkin. En todellakaan halua kirjoitella ihmisille jotka eivät sitä multa kaipaa, kuka haluaa?

Olen testannut itse ihan tarpeeksi että pelkkä ajankäyttö deittiskenessä ei merkkaa yhtään mitään. Sitä pitää käyttää oikein.

Jos profiili on mulle just sopiva, mitä täällä ei paljon ole liikkeellä, luen viestejä, ja sit yv. Enkä kyllä pahemmin ihmisten profiileja enää alun jälkeen ole katsellut, koska ei tunnu siltä kun lukee täällä viestejä. Eli en laita yv:täkään.