Kirjoittaja Aihe: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet  (Luettu 20377 kertaa)

JoeMan

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #90 : 25.11.2019, 08:17 »
Kyllä luen profiileja, eksyn aika useinkin kirjoitusten tai gallerian kautta kiinnostavaa profiilia selaamaan. Ja jokusen kerran olen lähettänyt viestiäkin kun olen huomannut sen kiinnostavaksi. Katselen profiileja henkilöstä riippumatta vaikka seuranhaussa etsinkin vain naispuolista seuraa.
Profiilit ovat mielenkiintoista selattavaa.

Kaikki eivät ole kirjoituksissa lahjakkaita vaan sanainen arkku saattaa aueta kun pääsee naamatusten keskustelemaan. Ihmiset ovat erilaisia.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1474
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #91 : 25.11.2019, 08:19 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa
6. etsin sometilit ja käyn tykkäämässä kaikista julkaisuista
7. selvitän kotiosoitteen
8. tarkkailen liikkeitä ja arjen aikatauluja
9. alan seuraamaan, tuijottelen pusikoiden takaa ja kahviloiden nurkkapöydistä
10. huomaat minut ja rakastut  :love:

 ;D ;D ;D

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1724
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #92 : 25.11.2019, 09:43 »
Ei kyllä suurin osa taia lukee, ku mullekin tulee edelleen suurinpiirtein viikoittain vonkuja. Jotkut parempia, jotkut huonoja, mut jokaikinen niistä on ainakin ihan turha, minkä kyllä profiilista näkis. Aikanaan, kun etsin seuraa, pidin kyllä profiilini ajan tasalla ja suhteellisen kattavanakin.

Itse luen aina profiilit (ja suurimman osan kirjoituksista, ellen kaikkia), jos huomaan mielenkiintoisen nikin, saan privaa, tai luen hyvän kirjoituksen foorumilta. Mutta ihan muuten vaan, utelias kun olen:)

ellinoora

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #93 : 30.11.2019, 12:42 »
Kyllä luen profiilin tarkkaan mikäli siellä jotain luettavaa on, varsinkin jos hakee seuraa tai joku on vastannut sun deitti-ilmoitukseen on ihan kiva käydä katsomassa esim yhteisiä mieltymyksiä. Välillä huomaa kun saa privaviestejä että profiili on todellakin jäänyt lukematta. Aletaan heti yksityiskohtaisesti kuvailemaan jotain haluamaansa sessiota joka koostuu pelkästään sellaisista asioista jotka löytyy mun profiilin "ei kiinnosta" kohdasta. Eli joko profiili on jätetty lukematta, luettu huolimattomasti tai vielä pahempaa, luettu ja ymmärretty mutta ei kunnioiteta toisen rajoja tai haluja. Ei toisen profiilista tarvitse tietenkään muistaa jokaista pienintäkin yksityiskohtaa mutta toki semmoinen perus luetun ymmärtämisen taito on ihan jees ominaisuus.

junnu26

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #94 : 30.11.2019, 12:50 »
En lue miesten profiileita kovinkaan tarkasti ???

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #95 : 30.11.2019, 18:04 »
Kyllä hyvinki tarkasti tulee luettua, etenkin jos joku vaikuttaa siltä että minä haluan laittaa viestiä tai joku ottaa yhteyttä. Yleensä se tökkää täysin tyhjään profiiliin tai huonosti kirjoitettuun sellaiseen. Jos on todella vajavaisesti kirjoitettu profiili/ilmo ja lopussa että "Kysymällä lisätietoa", voi koko jutun unohtaa. Monesti katselen paikalla olevien profiileja yleisestä mielenkiinnosta, jotku on tosi hauskoja tai mielenkiintoista luettavaa ja näkee sitä porukan kirjoa, jota täällä pyörii.

Miehet ei tunnu kauheesti profiileja lukevan, etenkään joskus saamieni yksärien perusteella. Mutta epäilenkin että ne on jonkinlaisia massavonkuviestejä, epäilen vahvasti kyllä myös niiden toimivuutta.

lemmikki

Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #96 : 30.11.2019, 18:28 »
Luen, mutta järjestyksessä:
1. alue, ikä, sukupuoli
2. jos edelliset oli profiilissa, luen profiilin kokonaan / jos ei ole, lopetan lukemisen
3. jos herätti mielenkiintoa, luen henkilön kirjoituksia
4. jos mielenkiinto säilyi, seuraan häntä sivuilla ja yritän saada huomionsa osallistumalla samoihin juttuketjuihin ja chattiin
5. saatampa kehua viestillä, jotain kannanottoa tai kuvaa
6. etsin sometilit ja käyn tykkäämässä kaikista julkaisuista
7. selvitän kotiosoitteen
8. tarkkailen liikkeitä ja arjen aikatauluja
9. alan seuraamaan, tuijottelen pusikoiden takaa ja kahviloiden nurkkapöydistä
10. huomaat minut ja rakastut  :love:

Ai että! Mikään ei hurmaa yhtä varmasti kuin se, että huomaat jonkun tykkäilevän ja kommentoivan jokaista 7 vuoden takaista kuvaasikin facessa. Parhaimmillaan tämä tapahtuu aamuyöstä  :love: :love: :love:

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #97 : 30.11.2019, 20:52 »
Luen profiilin aina. Tosin, jos lisäprofiili on romaanin mittainen, niin kiinnostus lopahtaa. Kirjoittajakoulutuksen approa tehdessäkin ope sanoi, että tiiviimpi ilmaisu on parempaa.

Nii, kerta.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 424
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #98 : 30.11.2019, 22:18 »
Luen. Tarkkuus vaihtelee. Jollain voi olla vähän tekstiä. Luen sillä oletuksella että mieltymykset on kirjoitettu rehellisesti.

momoi36

  • Vieras
Vs: Kuinka tarkasti luette Profiilin? Varsinkin miehet
« Vastaus #99 : 30.11.2019, 22:25 »
Jos ees sen paikkakunnan lukisi. Toki ne muutki speksit kun ne siihen olen vaivautunu kirjottaa.

Itse luen profiilit, jos siellä on kumminkaiman koiran seuraelämää myöten selvitelty elämää niin skippaan. Ei ole tarpeellista infoa anonyymilla foorumilla. Mulle riittää että siellä on ikä, sukupuoli, seksuaalinen suuntautuminen, kinkyt mieltymykset ja suhdestatus. Jos ikää ei ole niin ystävällisesti kertoo sen sitten privana alkuvaiheessa.