Kirjoittaja Aihe: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?  (Luettu 26335 kertaa)

X-Myster

  • Vieras
Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« : 08.12.2014, 21:31 »
Mikä saa? ja mikä sinua pitelee, "koukuttaa olemaan" foorumilla?

Itse olen taas kerran miettinyt että, vaikka minussa on tuo sub sisälläni. Enempi tunne-ihmisenä ja ihmisenä jolle se ihmisyys merkitsee todella paljon. Olen etsimässä jotain, aivan väärästäpaikasta. Olen väärässä ympäristössä niinsanotusti...Puhdas vanilja-ympäristö ja elämä..sekään ei tunnu omaltani, ei sen puoleen!

Tietoa, tietoa tämä ja nämä sivut on toki tarjonneet vuosien varrella!

windmillsw

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #1 : 08.12.2014, 21:39 »
Mikä saa? ja mikä sinua pitelee, "koukuttaa olemaan" foorumilla?

Itse olen taas kerran miettinyt että, vaikka minussa on tuo sub sisälläni. Enempi tunne-ihmisenä ja ihmisenä jolle se ihmisyys merkitsee todella paljon. Olen etsimässä jotain, aivan väärästäpaikasta. Olen väärässä ympäristössä niinsanotusti...Puhdas vanilja-ympäristö ja elämä..sekään ei tunnu omaltani, ei sen puoleen!

Tietoa, tietoa tämä ja nämä sivut on toki tarjonneet vuosien varrella!

Ajatteletko ettei täältä löydy ihmisyyttä?!
Mistä tiedät että olet väärässä paikassa?
Voitko olla väärässä paikassa jos "täällä roikut"?!
(äläkä ota nyt vakavasti) :D

X-Myster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #2 : 08.12.2014, 21:40 »
 ;) En ota...

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #3 : 09.12.2014, 22:09 »
Tietoa ja hauska lukea muiden kokemuksia. Huumori, monella täällä on hyvä huumori ja jos osaa itsekin suhtautua huumorilla ja avoimella mielellä, niin joka ilta täällä tulee roikuttua ja aina tarjoaa pientä piristystä. Yleensäkin käytän somessa eniten foorumeita, joiden kautta löytää aina jotain uutta ja ihmeellistä, tai jos ei uutta ja ihmeellistä niin jotakin lisää aina itselleen kuitenkin.  ;)

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #4 : 09.12.2014, 23:22 »
Välillä ihmettelen sitä itsekin. Vanha tottumus kai. Voisi varmaan olla ilmankin.

Northern82

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #5 : 10.12.2014, 05:25 »
Niin yleensähän sitä eri forumeita katsellaan tiedonhaku ja ajanvietto mielessä.
Täällä ainakin itselle erilaisia hassuja juttuja ja kuvia. Samalla voi vaikka tuurilla löytää juttuseuraakin ja muutakin jos oikein onnistaa.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #6 : 10.12.2014, 15:08 »
Vähän samat ajatukset kuin aloittajalla. Välillä itsekin ihmettelen, mitä teen täällä. Välillä olenkin poissa. En tiedä onko tämä oikea paikka etsiä mitään, mutta ei ole kyllä vanilja-deittipalstatkaan. Joitakin keskusteluja luettuani meinasin jo poistaa profiilini täältä. Tuntuu välillä, että olen liian tavis tänne.

X-Myster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #7 : 10.12.2014, 18:22 »
Tuntuu välillä, että olen liian tavis tänne.

Loppujenlopuksi, luulen tavallisia taviksia täällä lienee suurinosa. Suurinosa..ne tuhannet ei vain kirjoittele mitään foorumilla. Tyytyvät seurailemaan sivussa..eikä ole pakko kirjoitellakkaan jos siltä tuntuu :)

Jake

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #8 : 10.12.2014, 18:31 »
 >:(  Ei mulla oo elämää...

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #9 : 10.12.2014, 18:44 »
Pillujahdissa.

Kaikki muu on selittelyä.  >:(

 ;D

LegendaM

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #10 : 10.12.2014, 19:13 »
Joo ei tänne mihkään kundeihin tutustumaan olla tultu.

Nepo

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 498
  • "Kyllä se mökillä menis"
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #11 : 10.12.2014, 21:23 »
Sillon ku kaikki vitutttaa tai menee päin persettä...tänne on kiva tulla ja huomata,Hitto...Mullahan on asiat oikeesti hemmetin hyvin,jopa loistavasti.Kiitos teille mielensäpahoittajille+ muille ammattivalittajille.    :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2229
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #12 : 10.12.2014, 23:37 »
Jos ei mikään muu, niin ainakin Oulun porukan miitit ovat täyttä timanttia.

Ja onhan keskusteluissa paljon uutisia, vinkkejä, reflektointia, pohdintaa ja näkökulmia. Harvalla foorumilla voi olla yhtä paljon oma itsensä.

-katy-

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #13 : 11.12.2014, 01:37 »
Pillujahdissa.

Kaikki muu on selittelyä.  >:(

 ;D
Olet tuon niin usein jo maininnut, että alkaa epäilyttää jonkun muun ällön asian olevan vaikuttimena. Ettet vaan haluaisi kuunnella ammattivalittajien ja - loukkaantujien ikiaikaista vinkumista  ¿¿¡
[täällä tosin ei enää taida olla muita kuin meikä jälellä siitä kuuluisasta porukasta]

takku

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #14 : 11.12.2014, 21:28 »
Vähän samat ajatukset kuin aloittajalla. Välillä itsekin ihmettelen, mitä teen täällä. Välillä olenkin poissa. En tiedä onko tämä oikea paikka etsiä mitään, mutta ei ole kyllä vanilja-deittipalstatkaan. Joitakin keskusteluja luettuani meinasin jo poistaa profiilini täältä. Tuntuu välillä, että olen liian tavis tänne.
Aika pitkälti näin. Liian vanilja pervoksi, vähän vino vaniljaksi. Ei voi saada kaikkea. Syön sitä vaniljaa ja ripottelen täältä vähän strösseliä päälle ainakin ajatuksissani. Ja onhan täällä hupaisia keskusteluja.