Kirjoittaja Aihe: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?  (Luettu 26367 kertaa)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 724
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #105 : 01.09.2019, 22:44 »
Sitten on myös niitä hetkiä, kun tulee tarve kirjoittaa. Muistuttaa itselleen, että olen olemassa myös tämän osalta, vakka olisi hiljaista toiminnan osalta tai vaikka joku ihminen poistuisi elämästäni - niin tämä osa ei poistu, se on tallella. Se on osa mua eikä sitä voi kukaan viedä. Jostain syystä tänne kirjoittaminen auttaa.
Kirjoittaminen on hyväksi!  :)

Najwa

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #106 : 02.09.2019, 07:16 »
Sitten on myös niitä hetkiä, kun tulee tarve kirjoittaa. Muistuttaa itselleen, että olen olemassa myös tämän osalta, vakka olisi hiljaista toiminnan osalta tai vaikka joku ihminen poistuisi elämästäni - niin tämä osa ei poistu, se on tallella. Se on osa mua eikä sitä voi kukaan viedä. Jostain syystä tänne kirjoittaminen auttaa.
Kirjoittaminen on hyväksi!  :)

 :love:

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #107 : 02.09.2019, 08:08 »
Kyllä suurimpana syynä on suvaitsevaiset ihmiset. On kerta toisensa jälkeen aina yhtä ihastuttavaa saada seurata miten ns kinkyskene on yhtenäistä ja toisten tapoja ja elämäntyyliä suvaitsevaa ja kunnioittavaa porukkaa.

IKRM

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #108 : 02.09.2019, 11:36 »
Ja sit mä odottelen, et joku päivä tänne ilmestyisi uusia artikkeleita ja syväluotaavaa BDSM-suhteiden analyysia. Sitä odotellessa  8)

Komm. Niitä ilmestyy, kun kirjoittaa.  ;D

Najwa

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #109 : 02.09.2019, 20:22 »
Ja sit mä odottelen, et joku päivä tänne ilmestyisi uusia artikkeleita ja syväluotaavaa BDSM-suhteiden analyysia. Sitä odotellessa  8)

Komm. Niitä ilmestyy, kun kirjoittaa.  ;D

Kun ei ole vielä mistä kirjoittaa - paitsi tunteista :o kinkymmät aiheet olisi tarpeen  :D

artonen

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #110 : 02.09.2019, 20:46 »
 Haluaisin löytää syvällisiä keskustelukumppaneita ja yllättäen seksikkäitä subeja  :))

Triangel

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #111 : 02.09.2019, 20:51 »
Uteliaisuus  ^-^

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #112 : 02.09.2019, 20:54 »
Ajan kuluttaminen / viihde

Ose

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #113 : 03.09.2019, 01:19 »
Suvaitsevaisuus, samanlaisiin ihmisiin tutustuminen ja muiden ihmisten mielipiteet bondagesta kiinnostavat ^-^

Minea

Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #114 : 03.09.2019, 01:29 »
Olemaan osa sitä elämän osasta , josta en enään kuunaan luopuisi. Kuuluvuuden tunne teihin kanssa kinkyihin, se tunne kun kohtaa kaltaisiaan, lukee ajatuksia, poksauttelee niitä uusille urille. Se kaikki saa roikkumaan täällä, useammankin kerran päivässä. Milloin nopsaan , toisinaan pidemmin. Vielä aika hiljaisesti itse, mutta läsnä kuitenkin  :love:

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #115 : 03.09.2019, 12:35 »
tissit

deliciosa

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 46
  • Galleria
    • Alistumisen anatomia
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #116 : 03.09.2019, 15:30 »
Mua kiinnostaisi keskustella näistä jutuista mutta vähän huonosti olen toistaiseksi osannut tarttua keskusteluihin. Suuren osan puran blogiin (https://alistumisenanatomia.home.blog). Täältä saa kyllä paljon ajatuksia ja tuntuu hyvältä lukea muiden subien kokemuksista ja ajatuksista.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Mikä saa sinut "roikkumaan" foorumilla?
« Vastaus #117 : 03.09.2019, 19:47 »
Yksinäisyys ja turhan toivon elättely. Se että löytäis kaltaisensa...