Kirjoittaja Aihe: Oulun toistaiseksi viimeinen baarimiitti to 18.12. klo 18-> @ St. Michael  (Luettu 27096 kertaa)

AnaisSin

Oli kivaa :) Vaimokaan ei säikähtänyt teitä :P Ja kyselijöille kerron että http://www.kinuskikissa.fi/rocky-road-suklaa/ kertoo rocky road karkista enemmän. Minun versiossa oli maitosuklaata, vaahtokarkkeja ja suolapähkinöitä.

Neiti Heinänen

  • Vieras
Minulla myös hauskaa kaikesta huolimatta. Kiitos että kuuntelitte ja jaksoitte.  Yhdelle vielä kosto suorittamatta ;)

_firehead_

  • Vieras
Oli kyllä ihan järjetön määrä ihmisiä ja hyvä meininki  ;D  :love: kiitos kaikille  :-* :love: niin, ja ilta päättyi orgasmiin  ;D ;D (veraorbita saa valaista) (älkääkä nyt pervot miettikö mitään sellaista !  ;D)

jano

Mä voin todistaa! Se tapahtui makkärin pöydällä ja silminnäkijöitä oli useita.

jano

Niin ja hauskaa oli mullakin! Ootte te vaan mainiota porukkaa.

Kiitos kaikille!

Riia

Mukavaa väkeä oli tosiaan niin, ettei meinattu istumaan sopia ennen lisätilan valtausta. Pitäneekö kohta hyökätä suurempaan baariin?

Ja minä olen kyllä niin ymmällään, ihan otettu ja imarreltu teidän kanssanne! Kiitoksia viitosesta!  :love:  :-* :))

Valitettavan kesken (näköjään :( ) piti lopettaa ilta, kun asuvalintani oli hieman hankala hotelli helpotuksen kannalta. Mikä kyllä toisaalta oli hyvä, ei näkynyt kokonaisuuteen sopimattomia muotoja juttujanne kuunnellessa. 8) Joku tutu-mallinen tyllikellohelma saattaisi ratkaista molemmat ongelmat...  ;D

Nanokettukin tykkäsi. Ja sai nimenkin!
Kotiin päästyä ryömi tyytyväisenä suosikkipaikkaansa lepäilemään.  O:-)

RMK

  • Vieras
Oli hauskaa joo,niin kauan ku sitä kesti. ;D

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Oli hauskaa joo,niin kauan ku sitä kesti. ;D

Älä unohda Rämäkki, että me voitettiin taas (melkein) kaikki! ;D

Amunet

Oli hauskaa joo,niin kauan ku sitä kesti. ;D

Älä unohda Rämäkki, että me voitettiin taas (melkein) kaikki! ;D

Teidän kanssa jakaa ykkössijan ihan mielellään  ;)

RMK

  • Vieras
Oli hauskaa joo,niin kauan ku sitä kesti. ;D

Älä unohda Rämäkki, että me voitettiin taas (melkein) kaikki! ;D


No se kyllä! Ja oli kivaa kun sain sua sylitellä!

jano

Oisko enskerralla luvassa jo sylitanssi?

Brade

Yhdelle vielä kosto suorittamatta ;)

Minä en tiedä uskallanko minä enää tulla mihinkään :'(. Ja vielä kun uskalsin puhumaankin. Mutta ei tainnu onnistua Neiti Heinäselläkään tehtävä!

gothicyoga

  • Vieras
(olen yötä tutulla ystävä-naishenkilöllä Oulussa)

"Ai mistäs tulossa?"
"Baarista"
"Mitäs siellä?"
"Tarinointia"
"Ai salaisuus?"
"Ööö tuota paikallisia kinkyjä tapaamassa"
"No voi helvetti! Ja jätit mut tylsille jouluostoksille! Tuun kyllä mukaan ens kerralla!"

 ;D  ;D

RMK

  • Vieras
Oisko enskerralla luvassa jo sylitanssi?


Mahdollisesti.

jano

Oisko enskerralla luvassa jo sylitanssi?


Mahdollisesti.

Ettei vaan taas tulis pylly kipeeksi?