Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Miehet - kuvailkaa ilmiötä nimeltä "siniset pallit", Blue Balls

(1/2) > >>

Riverlady:
Hiljattain minulle eräs mieshenkilö kuvaili fyysistä olotilaansa siten, että olin tunnistavinani kuvauksesta miehen aineenvaihduntaan liittyvän käsitteen nimeltä "blue balls". Eli sen, että edellisestä laukeamisesta on kulunut jokin aika ja <en kerro mitä hän sanoi, koska kalastelen tällä ketjun avauksella useampia näkemyksiä aiheesta>.

Cis-naisena minun on mahdoton tietää omakohtaisesti, miltä sinipallisuus tuntuu ja kuinka kauan edellisen "putkistontyhjennyksen" jälkeen oireet voivat aikaisintaan yllättää. Kertokaa se minulle, miehet! Puhe siis kuvaannollisesta ilmiöstä, ei esim. siitä että pallit olisi kiristetty kuminauhalla, kunnes niiden väri alkaa konkreettisesti sinertää. Toki jos jollakulla on semmoisestakin kokemuksia kerrottavana, mikä mä olen häntä estämään, mutta kuvaannollisen ilmiön oireet kiinnostavat enemmän.

Osba:
Tuo nyt vähän vaihtelee. Yleensä semmosta pientä adhd:ta, että pakko keksii jotain tekemistä ja saa ajatukset jonnekin muualle tai sitten vaan käsi avuksi, mikä nyt ei tietenkään taida onnistua, jos on kielto päällä. :) Toisaalta välillä voi mennä pitempiäkin aikoja, ettei tätä ilmiötä edes esiinny, riippuu sen hetkisestä elämäntilanteesta. Joskus viikko riittää tuomaan tämän turhautumisen ja joskus voi mennä kuukausiakin. Olen myös mieltänyt, tämän ilmiön siihen että pitää tarpeeksi kauan toista siinä "rajoilla", muttei anna laueta.

Colestramus:
Se vaan kun panettaa mutta ei löydy kohdetta ja ei pysty/halua käyttää kättä. Jos on oikein kova panetus, ei se käsikään auta kuin hetkellisesti (ainakin minulla).

Dante79:
Dniih, tähän miehen sukupuolielimistön kunnossapitoon ja terveisiin elintapoihin kuuluu tuo siemensyöksy about kerran päivässä, jotta säännöllisesti vanhemmat/kuolleet siittiöt poistuu putkistosta ja eturauhanen ja verenkierto pysyy terveenä, ettei vanhemmalla iällä tule eturauhassyöpää ja sydänkohtauksia. :) Mutta lähinnä tuo orgasmi kerran päivässä on tehokas säännöllisesti stressiä poistava ja tasapainottava pieni oksitosiini, prolaktiini & endorfiini annos. Tehokkaasti nollaa kaiken stressin ainakin hetkeksi.

Enempi tuo "blue balls" minusta on tuota stressin kasautumista, asiat joiden ei pitäisi ärsyttää alkaa ärsyttämään, jne. epämääräistä vitutusherkkyyttä, jos ei ole ollut useampaan päivään mahdollisuutta nollata stressiä. Vieroitusoireita. :D Joillaan miehillä varmasti on kulttuurillisia ja uskonnollisia syitä miksi häpeää ja yrittää välttää masturbointia tms ...

orja teemu:
Tämän otsikon alle mahtuu aika paljon joten aloitus kohtaa on hankala löytää mutta ennen oireita on aina syy joten ankkuroidaan homma siihen.

Yleisin syy on pitkitetty masturbointi ilman laukeamista. Tähän termeinä kept on edge, taken to edge.
Tämä on siis tarkoitus hakuista ja tuottaa seksuaalista mielihyvää ilman sen purkamista.
Tätä toistetaan niin kauan kuin huvittaa.
Yksi keino on myös purkaa tilannetta, pilattu orgasmi. Ruined orgasm terminä on just sitä mitä luet.
Kohde pidetään ensin reunalla pitkään tai toistuvasti viedään sinne välillä rauhoittaen ja kun orgasmi tulee niin lopetetaan toiminta ja annetaan sperman vain valua ulos ilman että kulliin kosketaan millään lailla.
Toinen keino on käyttää eturauhasta sperman ulos saantiin ja tällä on samanlainen vaikutus, tulee muttei sit oikein tulekkaan.
Edging siis tuottaa siniset pallit. Ei se että ei saa seksiä tai runkkaa tahi laukea.

Etuja tästä kaikesta on. Kohde saa seksiä mutta ei laukea ja vireystaso ei laske vaan auliina on valmis uusiin koitoksiin.
Kiima lisää myös intoa kokeiluihin ja rajojen venyttelyyn.
Ja onhan se kuulemma aina kivaa katsella epätoivon partaalle ja miksei pitemmällekkin runkattua miestä joka enää vain pallo kuumana valuvaa kiimaa.

Pallit toki saa siniseksi myös kuminauhalla mutta originsl blue balls tulee kiihoittaen ilman laukeamista.

Hauskaa päivää kaikille toivoo Tuulian lutka

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta