Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Liian herkkää?

(1/2) > >>

peksu:
Papereita järjestellessä tuli seuraava laulu eteen. Ei ehkä tähän genreen suoraan mene.

Meissä on kuitenkin paljon herkkiä ihmisiä joten lähetän. Ylläpito poistaa jos tämä tänne ei sovi. Hyvä ystäväni laulaa tän sitten aikonaan mun  siunaustilaisuudessa.

Ja omistan tämän menettämälleni.

On laiva valmiina lähtöön ( Till Österland ) Tunnetaan myös nimellä Peppi Pitkätossun jäähyväislaulu.

1. On laiva valmiina lähtöön, se kaukomaille käy, missä taivaalla illan tullen ei Pohjantähteä näy

2. Kun nousee purjeet purren ja köydet irroitetaan, käymme ystävä armas surren, sua jäämme me kaipailemaan.

3. Ja ellet sä luoksemme tulla voi milloinkaan uudestaan, niin kuitenkin sydämissämme sua aina muistellaan.

4. Me kanssasi riemuita saimme
ja katsella maailmaa.

Monta ihmettä näytit sä meille,
jotka meitä nyt lohduttaa saa.

5. Me tiedämme, että sä lähdet
vain, koskaan muuta et voi.
Ja me toivomme, että nyt sulle pian taas laulu onnesta soi.

www.youtube.com/watch?v=irQidQGPTZs

Amunet:
Miksei kinky vois olla myös herkkä..? Aika harva kuitenkaan on niin paatunut, ettei mikään kosketa.

smoky:
Tämä on ihan älyttömän kaunis laulu :love:

Master T:
Kaunis, minulle tuntematon laulu näillä sanoilla. Koskettava ja monelle täällä varmasti tuttuja tunteita tuova. Kiitos, kun sen tänne toit.

peksu:
On tuo laulu kaunis ja herkkä. Eikä sorru makeuteen. Karu, simppeli , toteava, arvostava.

Kyllä olen edelleen sitä mieltä, että tässä genressä saattaa hyvinkin olla enemmän herkkiä ihmisiä kuin vaniljamaailmassa. Niin monet meistä on ittensä kanssa tuttu.

Ihan tavis vanilja uraputkessa ehkä harvemmin aattelee pään sisäisiä asioita.
No en tuota tiedä, siltä tuntuu kuitenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta