Kirjoittaja Aihe: Tutut kinkypiireissä  (Luettu 7268 kertaa)

Retsam

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #15 : 26.04.2019, 15:40 »
...mitä serkumpi,sitä herkumpi...
täytyy vain olla aina varovainen ettei käy aaaltomaisesti...

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 887
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #16 : 26.04.2019, 16:12 »
En ole kokenut ongelmaksi.. kerran törmännyt läheiseen työkaveriin Iran swinkkubileissä, mutta kohtaaminen meni kivuttomasti kumpaisenkin ollessa sentään alkkareisillaan  ;D. Ehkä tilanne olisi voinut olla vaivaannuttava jos oltaisiin siellä kimppakivoissa törmätty  ;D, mutta onni ehkä oli että kummallakin oli menossa tauko tahoillansa touhuilussa  ;D
Kinkybileet on mun kohdalla aika usein enemmänkin pönötystä niin rinnastan niissä kohtaamisen ihan tavan baari-iltaan: ei kerro vastaantulijalle yhtään mitään vaikuttimista osallistua ko. bileisiin.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #17 : 26.04.2019, 17:35 »
En ole törmännyt muualta tuttuihin kun tutut ovat olleet tähän mennessä aika vaniljaa. Kavereille en kuitenkaan ole kaapissa niin aika moni tietää vaikka mitä. Sukulaisiin nyt en haluaisi törmätä mutta muualta tuttuihin olisi kiva törmätä, samassa veneessä kuitenkin ollaan. Tiedä vaikka olisi yhteisiä mielenkiinnon kohteita. Voisi illanvietot muuttua jännemmiksi.

Tosin tämä on aika teoreettista kun töitten takia sosiaalinen elämä otti jo aikoja sitten iskua. Ja se otti iskua sen verran rankasti että en enää edes muista milloin viimeksi olisin istunut iltaa kavereiden kanssa.

Abbath

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #18 : 27.04.2019, 15:32 »
En ole koskaan vielä törmännyt odottamattomiin tuttuihin kinkypiireissä. Tiedän kyllä kaksi työkaveria, jotka ovat skenessä jollain tapaa mukana, mutta ei ole oikeastaan aiheesta sen syvällisemmin keskusteltu. Työpaikan keittiö ei ehkä ole se paras paikka kertoa kokemuksista  ;D

Vinka

Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #19 : 28.04.2019, 20:02 »
Kiitos kaikille, selventää vähän omiakin ajatuksia kun lukee muiden näkökulmia  :) Ehkä mua ei niinkään haittais poistua kaapista ystävien tai hyvän päivän tuttujen edessä, mutta siellä ulkopuolella on sellaisiakin joista en ihan tiedä lukisinko jopa melkein suvuksi vai perhetutuksi vai joksikin ihan muuksi, ja näiden tiedän olevan melko aktiivisia. Tosin ehkä ne osaisikin olla aktiivisesti myös hienotunteisia?    :D

Sauli

Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #20 : 28.04.2019, 22:51 »
Osan kinkyistä ”siviilitutuista” olen tiennyt kinkyiksi ennen tapaamista kinkykontekstissa ja osaa en. Joidenkin kohdalla tullut yllätyksenä. Ikinä ei ole tuntunut vaivaannuttavalta.

Huvittavasti yli puolet porukasta jota tunnen paremmin on entuudestaan tuttuja muista yhteyksistä. En ole yleensä bileissä yms. hirveästi tutustumismoodissa.

vila

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #21 : 29.04.2019, 09:10 »
Minulle on käynyt niin, että kun paljastin itseni vaniljapiireistä tutuille kinkyille niin he eivät sitten kunnioittaneet yksityisyyttäni kinkypiireissä. Kaikille ei ole ihan selvää, että myöskään niitä vaniljajuttuja ei saa levitellä kinkypiireissä - etenkin kun nämäkin paljastukset koskivat oikeaa nimeäni ja vastaavia asioita. Nämä yksityisyyttäni kunnioittamattomat tyypit ovat olleet itse julkikinkyjä, jotka eivät ole tajunneet että toiset meistä haluavat suojella yksityisyyttään.

tiikki

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #22 : 04.05.2019, 11:01 »
"Ai sinäkin täällä"
Pari kertaa toi on päässyt suustani. Lähinnä puolituttuja joista on sittemmin tullut paljon tutumpia.

Muutamaan kertaan olen nähnyt muiden tapaavan siviilituttuja tapahtumissa ja ulkoisesti ainakin on näyttänyt että kaikki ovat ottaneet sen positiivisesti.


Lila_

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #23 : 07.06.2020, 09:34 »
On tullut vastaan tuttuja mutta lähinnä se on hymyilyttänyt. Samassa veneessä ollaan niin onkos tuo kriisin paikka. Luulisi että toinen kinky ei toista arvostele/nolaa.

Ellu

Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #24 : 07.06.2020, 20:45 »
Kerran on tullut vastaan bileissä vanha työtoverini. Hieman yllättävähän kohtaaminen oli, mutta ajattelen asian niin että olemme samassa veneessä, joten kummallakaan ei ole syytä hävetä asiaa :)

raafael-k

  • Vieras
Vs: Tutut kinkypiireissä
« Vastaus #25 : 07.06.2020, 22:15 »
Enpä ole törmännyt. Olisi oikeastaan kiva törmätä. Mutta tutut ovat tietääkseni vaniljoita.