Kirjoittaja Aihe: Yksityisviestittelyn asetuksista!  (Luettu 6087 kertaa)

Querreiro

  • Vieras
Yksityisviestittelyn asetuksista!
« : 04.01.2015, 20:13 »
Eli miten aktivoidaan oman profiilin yhteenvetoon teksti "Lähetä tälle käyttäjälle yksityisviesti" kun se ei ainakaan kovin helposti löydy omalle sivulle aukeavien eri asetusten valikoista?

tietoa tarvitseva, Querreiro

Mei

Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #1 : 04.01.2015, 20:29 »
Kyllähän sulle pystyy lähettämään yksityisviestiä? Se teksti ei vain näy sulle itelles.

Querreiro

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #2 : 04.01.2015, 21:11 »
Eli minulle siis valehdeltiin tuolla foorumilla kun kerrottiin, ettei minulle voi lähettää yksityisviestejä.

Nyt jatkokysymyksenä sitten selvittäisin, onko minulle toteutettavassa sähköpostiviestittelyssä jotain poikkeavaa jota asetusten kautta korjata tai muuttaa voisin?

Huomioiden, Querreiro!

Hermes

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #3 : 04.01.2015, 21:18 »
Käsittääkseni sinulle sanottiin, ettei sinulle voi profiilin kautta lähettää sähköpostia. Se on eri asia kuin yksityisviestit, joita voivat lähettää kaikki, ellet itse ole estänyt jonkun ihmisen yhteydenottoja.

Toivottavasti tämä selvensi asiaa.

Glori

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #4 : 04.01.2015, 21:20 »
Eli minulle siis valehdeltiin tuolla foorumilla kun kerrottiin, ettei minulle voi lähettää yksityisviestejä.

Nyt jatkokysymyksenä sitten selvittäisin, onko minulle toteutettavassa sähköpostiviestittelyssä jotain poikkeavaa jota asetusten kautta korjata tai muuttaa voisin?

Huomioiden, Querreiro!

Jos sinulle on kertynyt paljon yksityisviestejä, niin postilaatikkosi saattaa olla täynnä. Oletan että myös lähetetyt viestit, mikäli niistä on säästänyt itselleen kopion, täyttävät postilaatikkoa. Tällöin ei yksityisviestien vastaanottaminen enää onnistu, kukaan ei siis saa lähetettyä sinulle viestiä.

Postilaatikosta kannattaa silloin tällöin siivota pois vanhimpia tai vähemmän merkityksellisiä viestejä.

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #5 : 10.07.2015, 01:32 »
Jos sinulle on kertynyt paljon yksityisviestejä, niin postilaatikkosi saattaa olla täynnä. Oletan että myös lähetetyt viestit, mikäli niistä on säästänyt itselleen kopion, täyttävät postilaatikkoa. Tällöin ei yksityisviestien vastaanottaminen enää onnistu, kukaan ei siis saa lähetettyä sinulle viestiä.

Postilaatikosta kannattaa silloin tällöin siivota pois vanhimpia tai vähemmän merkityksellisiä viestejä.
Lainaanpa tätä ketjua.
Jos jollain henkilöllä on postilaatikko täynnä, niin saanko siitä ilmoituksen kun yritän lähettää hänelle viestiä, vai katoaako viestini vain bittitaivaaseen?

Suzie

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #6 : 10.07.2015, 19:03 »

Jos jollain henkilöllä on postilaatikko täynnä, niin saanko siitä ilmoituksen kun yritän lähettää hänelle viestiä, vai katoaako viestini vain bittitaivaaseen?


Käsitin että saa ilmoituksen, mutta että tässä tapauksessa myöskään lähettäjän itselleen pyytämän kopion tallentaminen ei onnistuisi. Tämä vaikuttaa kyllä tosi erikoiselta, melkeinpä bugilta. Pitäneekö paikkansa?

Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #7 : 13.07.2015, 00:59 »

Jos jollain henkilöllä on postilaatikko täynnä, niin saanko siitä ilmoituksen kun yritän lähettää hänelle viestiä, vai katoaako viestini vain bittitaivaaseen?


Käsitin että saa ilmoituksen, mutta että tässä tapauksessa myöskään lähettäjän itselleen pyytämän kopion tallentaminen ei onnistuisi. Tämä vaikuttaa kyllä tosi erikoiselta, melkeinpä bugilta. Pitäneekö paikkansa?
Siis ei se viesti omista lähetetyistä katoa, mutta tosiaan sitä mietin, että jos toisella on postilaatikko täynnä ja lähetän hänelle viestin, niin saanko ilmoituksen että viesti ei mennyt perille koska hänen laatikkonsa on täynnä,

Hermes

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #8 : 13.07.2015, 10:14 »
Saa siitä ilmoituksen. En nyt muista mitä se tarkalleen sanoi, mutta ihan selkokieltä se on.

Suzie

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #9 : 15.07.2015, 12:45 »
Siis ei se viesti omista lähetetyistä katoa [clip]
Väärin, testasin juuri minuutti sitten lähettämällä viestin käyttäjälle jonka laatikko on täynnä.

Tulee ilmoitus "Viestiä ei voida lähettää käyttäjälle 'xxxx' koska hänen postilaatikkonsa on täynnä!"ja lähetetystä viestistä ei jää lähettäjälle kopiota lähetettyjen kansioon. (mä vähän pitäisin tuota bugina...)

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikkien (vonkaajien?) jotka eivät ole saaneet vastausta viesteihinsä pitäisi lähettää uudestaan, mutta koittakaapa siivota yksärilaatikko jos odotatte vastausta...




Siloposki

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 725
  • Nauttii omistettuna olemisesta
  • Galleria
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #10 : 16.07.2015, 01:56 »
Siis ei se viesti omista lähetetyistä katoa [clip]
Väärin, testasin juuri minuutti sitten lähettämällä viestin käyttäjälle jonka laatikko on täynnä.

Tulee ilmoitus "Viestiä ei voida lähettää käyttäjälle 'xxxx' koska hänen postilaatikkonsa on täynnä!"ja lähetetystä viestistä ei jää lähettäjälle kopiota lähetettyjen kansioon. (mä vähän pitäisin tuota bugina...)

Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikkien (vonkaajien?) jotka eivät ole saaneet vastausta viesteihinsä pitäisi lähettää uudestaan, mutta koittakaapa siivota yksärilaatikko jos odotatte vastausta...
Ok eli tuo oli se tieto mitä hain, eli tulee selvästi ilmoitus että laatikko on täynnä eikä viestiä voi lähettää.
Pakko kait vaan tyytyä kohtaloon, että kaikki eivät vain halua jutella mun kanssa :)


Suzie

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #11 : 16.09.2015, 18:30 »
Palaan vielä tähän asiaan.


Samalla vastaanottajalla on yksärilaatikko edelleen täysi, tai ainakin sama virhe tulee edelleen hänelle lähetettäessä. Hän on kuitenkin itse lähettänyt yksäreitä (joihin ei siis voi vastata). Mahtavatko lähetetyt viestit arkistoitua hänelle, vai saako hän myös viestiä lähettäessään ilmoituksen tyyliin "sinulle ei voida tallentaa kopiota Lähetetyt-kansioon koska quota on käytetty"?




Suzie

  • Vieras
Vs: Yksityisviestittelyn asetuksista!
« Vastaus #12 : 07.10.2015, 13:40 »
Nyt näyttää tuohon tulleen muutos. Saman ihmisen yksärilaatikko on edelleen täysi, mutta viestieditori jää auki ja viesti copypastella pelastettaviin, kun virheilmoitus tulee.


Kiitoksia ylläpidolle :)