Kirjoittaja Aihe: Negaatiot täällä baarissa  (Luettu 11229 kertaa)

Pip

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #15 : 05.01.2015, 16:53 »
Pip, ammu piru alas olkapäältä ja rekrytoi siihen joku kieromielinen enkeli.

Mä oon menossa nyt viikonloppuna sen luo. Koitan edesauttaa ;D

Joku hyvä tuliase tai sopiva astalo matkaan mukaan sitten :D
Mulla on se enkeli toisella olkapäällä, eikä siitä tulis yhtään mitään, jos se piru sieltä poistettais. Mähän olisin sen jälkeen pelkkää yksisarvisten paskantamaa sateenkaarta.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #16 : 05.01.2015, 16:57 »
.. ?? taas jäi miettimään ylläpidon motiiveja lyhentää ketjua..  hmm - mun mielestä naiset tuossa keskustelivat sekä vaihtoivat ihan rakentavassa hengessä mielipiteitä.. -Ilmeisesti ylläpito katsoi asiakseen kiiruhtaa apuun, josko kirjoittelu olisikin "äitynyt".. tulipaloksi  myöhemmässä vaiheessa..?

Minä en ymmärrä että "miksi" täältä pitää raakata jokainen mielipide jossa mainitaan henkilöitymiä, ei edes siis nikkejä.. Mitä merkitystä sillä on onko kirjoittelu positiivis-, negatiivissävytteistä.. -Miksi negatiivinen kirjoittelu, ts. kirjoitusasu on tulkittu "vaarallisemmaksi" kuin positiivinen oksentaminen.. ?!




EDIT: ok, kommentit olikin siirretty, mutta vain osin..?! Useampi esim. "chalmilta" oli kadonnut..(hmm. olisikohan itse pyytänyt poistoa?!)

En ole valittanut kenestäkään, enkä ole pyytänyt poistoja. Ihan edelleen seison kaiken sanomani takana (joka tosin on sitten osin vain itselläni kopioina tallessa (en oo jaksanu tsekkailla, katson ja vertaan kun kerkeen, sääli jos linja on tällainen täällä, voivoi).

No, nopeasti vilkaisten en huomannut poistoja. Ja näin huonomuistisena olisin kiitollinen jos niistä myös jotain ylläpidon toimesta huomautettaisiin; et miks ja mitä. Koska kaikkea ei aina tule kopioitua ja en myöskään halua tietentahtoen vittuilla vaan ihan mielestäni siellä on jokin pointti takana (ei ehkä ihan neutraalin värittömän mauttomasti aina tosin ilmaistuna). Niin et jos sensuuria tai muuta rankaisua tulee niin syy olis kiva tietää (tai suutun ja mustaks muutun :-( )
« Viimeksi muokattu: 05.01.2015, 17:13 kirjoittanut Chmlnidae »

Beamofmoonlight

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #17 : 05.01.2015, 17:03 »
Pip, ammu piru alas olkapäältä ja rekrytoi siihen joku kieromielinen enkeli.

Mä oon menossa nyt viikonloppuna sen luo. Koitan edesauttaa ;D

Joku hyvä tuliase tai sopiva astalo matkaan mukaan sitten :D
Mulla on se enkeli toisella olkapäällä, eikä siitä tulis yhtään mitään, jos se piru sieltä poistettais. Mähän olisin sen jälkeen pelkkää yksisarvisten paskantamaa sateenkaarta.

Ihana! Piis änd lööööööv! :D

Hermes

  • Vieras
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #18 : 06.01.2015, 11:47 »
Ketjun lopusta poistettu nippu riitelyä sekä vastaukset kyseisiin viesteihin.

AdultMaster

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #19 : 06.01.2015, 13:00 »
Eli mm ylläpidon toimintaa koskevia kommentteja  poistettiin. Sekä myös asiattomista vihjailuista esitettyjä kysymyksiä on myös ovat poistettu. Kyseessä ei ollut mikään riitely vaan asioista kirjoitettiin kerrankin suoraan.

No, kommenttien poisto jo kertoo sen mitä kirjoittajat yrittivät sanoa.
Totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan. Toki sitä voi peitellä.

Kait tämänkin kirjoitus poistetaan.
Onneksi otan kuvakaappaukset kirjoittimistani viesteistä.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2015, 13:32 kirjoittanut AdultMaster »

AdultMaster

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #20 : 06.01.2015, 13:01 »
.

submit

  • Vieras
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #21 : 06.01.2015, 13:15 »
En minäkään pidä siitä, että asialliset palautteet/kommentit alkuperäiseen ikävää ilmapiiriä luovaan viestiin tulkittiin ylläpidon taholta riitelyksi, mutta pääasia että se alkuperäinenkin poistettiin :)


Hyvä niin ja ainakin itse keskityn vaihteeksi tuottamaan vain ja ainoastaan hyvää mieltä itselleni sekä kanssaihmisilleni  :love:

AdultMaster

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #22 : 06.01.2015, 13:30 »
En minäkään pidä siitä, että asialliset palautteet/kommentit alkuperäiseen ikävää ilmapiiriä luovaan viestiin tulkittiin ylläpidon taholta riitelyksi, mutta pääasia että se alkuperäinenkin poistettiin :)


Hyvä niin ja ainakin itse keskityn vaihteeksi tuottamaan vain ja ainoastaan hyvää mieltä itselleni sekä kanssaihmisilleni  :love:

Olen täysin samoilla linjoilla.
Ikävää että poistettu ketju ei saanut olla kuin illan, jotta kaikki olisivat nähneet mistä siinä oli kysymys oikeasti.
Riitelyä ei ollut, pyydettiin vain tarkentamaan niitä vihjauksia asioista joita täällä kylvetään sekä kommentoitiin ylläpidon toimia ja asennetta.

Rakentavaa kritiikkiä ylläpidon toimista ei siis saa anaa, samoin ei saa kommentoida jäseniä tai jäsenryhmää koskevia solvauksia.
Itse solvailu sai kyllä täällä olla mutta niihin reagointi poistettiin.


Onneksi ulkona on kiva ilma ja fiilikset korkealla. Turha näillä on mieltään pahoittaa.
Se oli hienoa että edes hetken asiat saivat olla kaikkien nähtävinä juuri sellaisena kun ne todellisuudessa ovat. :)

Päätän tämän asian kommentoinnin, ei lisättävää.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #23 : 06.01.2015, 13:31 »
Eli mm ylläpidon toimintaa koskevia kommentteja  poistettiin. Sekä myös asiattomista vihjailuista esitettyjä kysymyksiä sisältävät kysymykset on myös ovat hävinneet. Kyseessä ei ollut mikään riitely vaan asioista kirjoitettiin kerrankin suoraan.

No, kommenttien poisto jo kertoo sen mitä kirjoittajat yrittivät sanoa.
Totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan. Toki sitä voi peitellä.

Kait tämänkin kirjoitus poistetaan.
Onneksi otan kuvakaappaukset kirjoittimistani viesteistä.

Ei kannata ottaa kovinkaan tosissaan näitä kirjoituksia täällä, tämä on vain nettifoorumi. Raja kunnianloukkaukseen on aika korkealla, jos sitä ajattelit. Ehkä sellaiseksi vois ajatella tilanteen jossa joku levittää toisesta selkeästi vahingoittavaa valheellista tietoa. En jaksa uskoa, että 'vittuilu' tai verbaalinen voimien mittely täyttää kriteerit.

IKRM

AdultMaster

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #24 : 06.01.2015, 13:40 »
Eli mm ylläpidon toimintaa koskevia kommentteja  poistettiin. Sekä myös asiattomista vihjailuista esitettyjä kysymyksiä sisältävät kysymykset on myös ovat hävinneet. Kyseessä ei ollut mikään riitely vaan asioista kirjoitettiin kerrankin suoraan.

No, kommenttien poisto jo kertoo sen mitä kirjoittajat yrittivät sanoa.
Totuus ei kuitenkaan pala tulessakaan. Toki sitä voi peitellä.

Kait tämänkin kirjoitus poistetaan.
Onneksi otan kuvakaappaukset kirjoittimistani viesteistä.

Ei kannata ottaa kovinkaan tosissaan näitä kirjoituksia täällä, tämä on vain nettifoorumi. Raja kunnianloukkaukseen on aika korkealla, jos sitä ajattelit. Ehkä sellaiseksi vois ajatella tilanteen jossa joku levittää toisesta selkeästi vahingoittavaa valheellista tietoa. En jaksa uskoa, että 'vittuilu' tai verbaalinen voimien mittely täyttää kriteerit.

IKRM

Pakko tähän oli vielä kirjoittaa, kun kirjoitukseeni kommnetoit.. Toki noin on mitä kirjoitat, mutta asia ei koskenutkaan vain tuota yhtä tapausta. Kirjoitin kyllä taustoista, mutta ikävä kyllä ylläpito poisti ne kirjoitukset, myös muiden kommentteja aiheeseen liityen.
Enemmänkin tuo keskusteluketju ja sen poistaminen kertookin itse ylläpidon asenteesta em aisioihin kuin yksittäisestä tapauksesta.

Ah... Nyt seis tämä kirjoittelu aiheesta, tulee jo toistettua itseään. Kyllä jokainen jäsenistä itse huomaa miten täällä asioita käsitellään.

Konehuone

Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #25 : 06.01.2015, 13:44 »
Tämä ei ole mikään huutoäänestys. Asiattomat viestit poistettiin, sekä niihin tulleet vastaukset, koska ei ole mitään järkeä jättää vastauksia jotka eivät liity mihinkään.

Muistuttaisin jokaista urputtajaa BDSM-baarin säännöistä: (http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=7372.0)

Lainaus
Älä puutu moderointiin, äläkä kouluta tai korjaile muita käyttäjiä. Voit raportoida asiattomaksi kokemasi viestit ylläpidolle viestin alareunassa olevasta linkistä, jolloin ylläpito arvioi viestin asiallisuuden ja tarvittaessa puuttuu asiattomuuksiin.

Jos koitte viestin/viestit asiattomaksi, ainoa oikea toimenpide olisi ollut raportoida se ylläpidolle. Sen teki lopulta eräs, joka ei ole kyseiseen ketjuun edes vastannut.

submit

  • Vieras
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #26 : 06.01.2015, 13:47 »
Ei kannata ottaa kovinkaan tosissaan näitä kirjoituksia täällä, tämä on vain nettifoorumi.


Itse miellän asian hieman toisin. Keskustelufoorumin lisäksi tämä on jonkinlainen epäyhtenäisen skenemme (luokitteleepa kuuluvansa siihen, tai ei ;) ) suurin yhteisöllinen kohtaamis- ja tutustumispaikka, joten ei ole ihan samantekevää, miten toisiin suhtaudutaan foorumikeskusteluissa. Jos osalla jäsenistä on esim. tarve mustamaalata muita, voi siitä olla haittaa. Tosin todennäköistä on, että ko. toimet tekevät kuitenkin pellen ihan jostakin muusta kuin oli aiottu :D

submit

  • Vieras
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #27 : 06.01.2015, 13:52 »
Ylläpitoa ei saisi neuvoa, mutta ihan oikeudenmukaisuuden vuoksi minunkin viestini pitäisi varmaan ennakkotarkastaa - vai mistäs toi "Moderoitu" -sana tuohon tulikaan (kuten AM:llä nyt) ;)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #28 : 06.01.2015, 14:07 »


Voisimmeko edes yrittää elää seesteisemmin tässä skenessä, koska tämä kuitenkin liittyy kaikkien seksuaalisuuteen ja siten pitäisi olla hauskaa, eikä ryppyotsaista punnertamista?

En ole huomannut mitään, mikä sotisi toivettasi vastaan. Kaikki ihmiset ovat täällä todella ihania ja älykkäitä.

Master T

  • Vieras
Vs: Negaatiot täällä baarissa
« Vastaus #29 : 06.01.2015, 14:31 »
Keskustelun ei tarvitse olla aina samanmielistä, se on usein tylsää. Se voi olla sellaista, jossa olemme erimielisiä keskustelun aiheesta. Esittelemme omaa näkemystämme ja kritisoimme perustellusti näkemyksiä, jotka ovat mielestämme virheellisiä. Keskustelu saa nopeasti ikävän sävyn, jos kritiikki kohdistuu joko suoraan tai piilovittuillen vastustajan henkilöön.

Ylivarovainen ei tarvitse olla. Jos koko ajan pelkää sanoa mielipidettään, jotta ei kenenkään mieltä vain pahoittaisi, keskustelusta ei tule oikein mitään. Toisaalta yliherkkä suhtautuminen kaikkeen omien mielipiteiden kritiikkiin ajaa täysin ilimitoitettuihin vastahyökkäyksiin.

Täällä voi keskustella erilaisista näkemyksistä, ja niin tehdäänkin, hieman siihen tyyliin, jota Karwinen ehdotti toisessa ketjussa.

Kammottava ylipositiivisuus ei tule olla päämääränä, mutta ei kaikesta riitelykään. Ollaan samaa mieltä ja osoitetaan se silloin kun sille on aihetta, mutta sanotaan reippaasti, jos olemme jostain asiasta eri mieltä. Jos olemme sitä mieltä, että tuo yksilö tai kaikki nuo tuollaiset tyypit  ovat ihan vitun tyhmiä idiootteja, sen julistaminen täällä on typerää. Tällaisen ihmisen tai ryhmän mielipiteitä voi kritisoida perustellen oman vastakkaisen näkemyksensä, mutta paremmin tai huonommin piilotettujen herjojen avulla ainoastaan saa itsensä, ja syystä, naurunalaiseksi.

Tämä ei liity noihin eilisillan poistettuihin keskusteluihin, koska en niitä ehtinyt edes näkemään, vaan Pipin asialliseen ja hyvään aloitukseen, joka antoi ajattelemisen aihetta ainakin minulle.