Kirjoittaja Aihe: Kuinka toteuttaa alistuvaa luonnetta arjessa, kun puoliso ei "tajua"?  (Luettu 13255 kertaa)

Dewioso

vaihtaa puolisoa

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Jos joku söpö subnainen riutuu vallan palvelunhalunsa kanssa, niin vaatimattomana humanistäärisenä eleenä voin antaa hänelle mahdollisuuden tarttua kerran viikossa imuriin ja pölyhuiskaan, jotta hän voisi toteuttaa alistumistarvettaan. Tämä lienee vähintä mitä ihminen voi lähimmäisenrakkaudessaan tehdä.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2015, 23:35 kirjoittanut KalvinK »

little_kitty

  • Vieras
Osaan osalti samaistua aloitusviestiin, sillä meillä on ollut pitkällinen työ jo siinäkin, että Mies pyytää minua tuomaan itselleen edes lasillisen vettä. Hänellä on taustalla juurikin sellainen kasvatus, että itse pitää tehdä ja itse tekemällä tulee paras. Lähdimme työstämään tätä jo ennen kuin meistä edes tuli Isäntä/alistuva-pari. Mie vain satun olemaan sellainen, että osoitan romanttista kiintymystä alistumalla toiselle, ihan luonnostaan.

Muutos lähti liikkeelle, kun ensin keskustelimme siitä, että miksei Hän koskaan pyytänyt minulta mitään. Jos menin vaikka hakemaan keittiöstä juotavaa, Hän tuli perässäni hakemaan itse itselleen. Lähdin kyseenalaistamaan toiminnan kannattavuutta, mikä puri tavallaan miehen loogiseen ajatteluun sekä mukavuudenhaluun - pikkuhiljaa aloin saada pyyntöjä, että "toisitko minullekin?"

Noh, nyt olemme edenneet siihen, että Isäntä istuu tietokoneella ja huikkaa ihan sama mitä minä olen tekemässä; "Tuokko mulle lasin mehua?" tai "Lämmittäisitkö mulle ruokaa?" "Tee hei mulle voileipä"
Ja minä tyytyväisenä teen Isännälle voileivän :love:

Eli keskustelua, kuuntelua, halua ymmärtää ja kärsivällisyyttä.
Niin ja sitten, kun toinen esittää niitä arkoja pyyntöjä, niin sittenhän niitä pitää totella, tottakai :))

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Tämä ^^ on myös monen miehen ongelma, sillä yhteisön normit ja yleensä kotikasvatuskaan ei juurikaan kannusta naisen alistamiseen. Tietenkin joillakin onnekkailla on saattanut olla hyvä roolimalli kotona, joten heillä lienee myös jonkinlainen etulyöntiasema (pun intended) alistamisen sisäistämisessä ja sen soveltamisessa käytäntöön.

Broken Puppet

  • Vieras
Äh, puolisosi on todellinen sadisti ja sivuuttaa sinut juuri sen vuoksi että tuntisit turhautuneisuutta kun et saa toteuttaa itseäsi. Ajattelepa asiaa, kyllä olet saanut oikean sadistin mieheksesi joka haluaa sinun tuntevan olosi mahdollisimman epämukavaksi.
Siis ellei se muuttanut asiaa että kerroit 500 000 kertaa tuon saman mitä tänne kirjoitit, eikä asia muuttunut.
Voit joko ajatella noin tai etsiä oikean miehen.

Broken Puppet

  • Vieras


Avun tarjoamisesta voi sävystä riippuen saada joko vaikutelman "Et sinä mitään osaa, olet hyödytön, anna kun minä teen" tai sitten sen "Tahdon auttaa tai palvella sinua". Ei tarvitse arvata että tuo ensimmäinen vaihtoehto saa useimmilla ihmisillä lähinnä vastakkaisen kiukkureaktion aikaan, eikä lainkan"voi kun kivaa kun toinen auttaa" -tunnelmaa. Aika moni harjoittaa passiivista tai aktiivista toisen vähättelemistä avuliaisuuden verhoon kätkettynä ja vielä ihmettelee miksi ei apu kelpaa.

Tietenkin vielä se ettei kukaan ole ajatusten lukija ja kaikki eivät varmaankaan suuntaumuksen tiedostamisesta riippumatta osaa tai halua liittää kaikkia maailman arkipäiväisiä juttuja juuri nyt tähän kinkkuiluun.
[/quote]

Tuota samaa juttua pelkään että tapahtuisi palvonnassani ja kaikessa kinkyyn liittyvässä, että vastapuoli ottaisi sen sittenkin hävyttömänä kettuiluna(v*ttu*luna) eikä oikealla tavalla millä tarkoitan sen... Sama ilmiö kun toteutuu kaikessa muussa elämässä: ihmiset käsittävät sarkasmina (tai muuna huumorina) sen mitä sanon tai teen eivätkä mitenkään usko kun olen tosissaan, vaikka selittäisin miten tai mitä. En halua että nyrkki heilahtaa 'väärinkäsitysten' takia. Enää koskaan.