Kirjoittaja Aihe: Luentomme Väestöliitossa: Kokemuksellisia näkökulmia kinkykulttuuriin  (Luettu 5383 kertaa)

Dora

Loistavaa!
Hyvä te ja kiitokset! <3

Wolf Bride

  • Vieras
Ollapa kärpäsenä katossa kuulemassa: loistavaa työtä!  :love:

Devotion

  • Vieras
Todella hieno asia! Itse olen juuri pohtinut, että käydäänkö näitä seksuaalisuuden puolia juurikin esim. seksuaalineuvojan tai -terapeutin koulutuksissa minkä verran läpi ja millaisella otteella. Hienoa että tarjolla on nyt tällainen luento :)

mrs_whiterope

  • Vieras
Voi kiitos kaikille ihanista kommenteista!  :love:

Karwis kyllä kiteytti luentokokemuksen niin hyvin, ettei mulla ole lisättävää, paitsi se että yllätti todella positiivisesti, miten fiksuja ja avarakatseisia seksuaaliterapeutit nykyään ovat. Mulla oli harhakäsitys, että ne kokevat BDSM:n jotenkin pakkomielteenä ja yrittävät "eheyttää" siitä. Kun toin tällaisen näkemykseni ja osittain myös kokemukseni esiin, minua valistettiin, että seksuaaliterapeuttien tehtävä on nykyään auttaa asiakasta toteuttamaan seksuaalisuuttaan kokonaisvaltaisesti. Uskomatonta, että ollaan näin pitkällä, kun tautiluokituksestakin fetisismi ja sadomasokismi poistettiin vasta 4 vuotta sitten... Kaikenlaisia vipeltäjiä kentällä tällä hetkellä toimiviin terapeutteihin varmasti mahtuu, mutta tuo porukka vaikutti niin mahtavalta, että alan melkein uskoa siihen, että jotain kehitystä tässä maailmassa tapahtuu. :)

Olen ollut niin off-scene, että multa on mennyt ohi tällaiset valtamedian jutut, joita yksi noista terapeuttiopiskelijoista oli kirjoittanut:
- Me Naiset 1/2014, juttu Diva Mirandasta
- toissa vuonna Trendi-lehdessä (7/2013???) oli isohko artikkeli kinkyjutuista

Glori

  • Vieras


Olen ollut niin off-scene, että multa on mennyt ohi tällaiset valtamedian jutut, joita yksi noista terapeuttiopiskelijoista oli kirjoittanut:
- Me Naiset 1/2014, juttu Diva Mirandasta
- toissa vuonna Trendi-lehdessä (7/2013???) oli isohko artikkeli kinkyjutuista

Kiitos vinkistä! Tässä linkki tuohon Me Naisten juttuun.
http://www.menaiset.fi/artikkeli/seksi_ja_suhteet/seksi/ammattidominan_tyo_on_piiskaamista_ja_paperihommia

rabszolga

Erittäin hienoa työtä!