Kirjoittaja Aihe: "Runkata" naisellisesti  (Luettu 18327 kertaa)

Riverlady

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #45 : 05.02.2015, 09:42 »
Leikin luonteeseen kuuluu olennaisena osana vapaaehtoisuus. Siihen ei suinkaan ole pakko ryhtyä, jos sana ei omaan suuhun sovi. Asiallista olisi siitä huolimatta kestää se, että monet muut näin tahtovat täysin johdonmukaisin perustein tehdä.

Ilmeisesti tässä puhutaan vain sanaleikeistä, koska "[leikkiin] ei ole suinkaan pakko ryhtyä, jos sana ei omaan suuhun sovi". Siinä tapauksessa olen samaa mieltä  :) Vasta toissaviikolla menin privaviestissä ällööntyneeksi ja jäätäväksi keski-ikäiselle miehelle, joka lässytti olleensa edellisillan treffeillämme minun huomaamattani "tuhma". Rupesi orastava D/s-suhde jäätymään. Ihan oikein sille.

Ja vaikka varmasti jatkossakin, kuten useat läsnäolleet voivat todistaa, mua spontaanisti ja ilman näennäistä syytä tuppaa naurattamaan, kun piiskailen suostuvaisia pyllyjä, ei kyseessä edelleenkään ole "piiskaleikki", jossa mä vaan leikisti tykkään lyödä ihmisiä. Oikean (joskaan en suinkaan skenen kovakätisimmän) sadistin naurua mä sessioidessani nauran. Vastaanottaja sanokoon sessiota omassa päässään miksi haluaa ja tuntekoon vaikka leikkikipua, jos se tuntuu paremmalta, eikun pahemmalta, eikun.

Jeps. Sanat ovat monille meistä tekoja ja niiden käyttö fyysisten tekojen kuvaajana herättää tunteita. Live-elämässä on hyvinkin konkreettisesti nähty, että sanoilla minut saa sulamaan sekä jäätymään. Pilkunnussinta  :love: Tässä ketjussa lopetan omalta osaltani tähän.

Master T

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #46 : 05.02.2015, 18:33 »
En ole koskaan ajatellut sanaa "leikki" pelkästään toden vastakohtana. Esimerkiksi sana "esileikki" ei minulle ole tarkoittanut jotain epäaitoa, jossa ei oikeasti toimittaisi vaan vain jotenkin lasten leikin tavoin. Esimerkiksi:  Ei tässä oikeasti ole tarkoitus kohta nussia, leikisti vain."

Itse alkuperäiseen aiheeseen, joka oli jossain tätä sanojen sisällön määrittelyä ennen, minulla ei ole kantaa. Minun puolestani jokainen nainen saa nimittää runkkaamistaan ihan miten haluaa. Hyvän kuuloisia ehdotuksia kaikki.

submit

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #47 : 06.02.2015, 09:06 »
Palaan sanaan leikki ja siihen, mitä se tuo mieleeni. Lasten leikeissä leikkiin osallistujat saattavat mallintaa aikuisten maailmaa esim. näin: "Tää ois äiti, joka tekis ruokaa se ois isi ja hakis lapsen tarhasta." Eli leikitään vaikka kotileikkiä - jossakin roolissa, jossa ei olla oikeassa elämässä, mutta ollaan nähty muiden niin toimivan, joko todellisessa elämässä tai esimerkiksi televisiossa. Tietysti roolileikit on vain osa lasten leikkejä, mutta olkoon esimerkkinä tässä.

Aikuisena mun leikkiä voi olla vaikka pelit, askarteleminen, muut erilaiset harrastukset, joissa on hauskaa ja/tai jännittävää. Jollekin seksi on leikkiä, mulle ei, vaikka se olisikin mielikuvituksekasta, hauskaa tai leikkimielistä ;)

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4503
  • Galleria
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #48 : 06.02.2015, 11:01 »
Mitäs jos menisitte vaikka runkkaamaan, niin ei menis tälläseksi kinaksi tää ketju ;).

pikkusisko

Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #49 : 06.02.2015, 11:02 »
Voi jumalani, miksi annoinkaan itseni provosoitua :D Nyt en voi enää lopettaa!

Kysehän ei ole siitä, että joillekin seksi tai itsetyydytys tai pokeri tai kirjojen lukeminen tai salkkareitten kattominen tai mikä mieluinen puuha ikinä hyvänsä olisi vain leikkiä. Kyse on tavasta käsittää ja käsitteistää omaa toimintaansa. Kukin mieltäköön ilman muuta mielensä mukaan, mikä puolestaan on syy sille että aiheesta alun perin itse innostuin vääntämään. Minun mielestäni on niin kertakaikkisen lapsellista ja asiatonta ruveta syljeskelemään toisten keskustelijoiden naamalle ja väittämään vääräksi näiden tapaa ajatella tai toimia. Eri mieltä saa olla ja jos ei oltaisi, keskustelu olisi kovin yksitoikkoista, mutta käytöstavat ja kunnioitus, ihmiset rakkaat. Runkkaamisen sanominen leikkimiseksi ei ole väärin tai tyhmää sen enempää kuin sekään, ettei sitä tai mitään seksuaalista toimintaa tahdo leikkimiseksi sanoa. Ja nyt mäkään en enää haluu leikkii tätä leikkii.

Vielä alkuperäiseen aiheeseen: minullekin runkkaaminen ja runksiminen ovat melko neutraaleja nimityksiä, joskin viittaavat siihen, että homma hoituu hyvin orgasmikeskeisesti. Leikkiminen ja hyväily ovat hartaampia toimituksia, joista jälkimmäinen ei edes orkkuun asti johda. Totta ja harmi, ettei luontevia vaihtoehtoja tunnu montaakaan muuta löytyvän.

submit

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #50 : 06.02.2015, 12:04 »
Mikä vois olla naiselle parempi sana kuin runkkaus?l

Omaorkku. Omis.

Otin omiksen. Tein omikset.

:D

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #51 : 06.02.2015, 12:09 »
pinppaus

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #52 : 06.02.2015, 12:18 »
tai "pimppaus"

Riverlady

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #53 : 06.02.2015, 12:52 »
Minun mielestäni on niin kertakaikkisen lapsellista ja asiatonta ruveta syljeskelemään toisten keskustelijoiden naamalle ja väittämään vääräksi näiden tapaa ajatella tai toimia.

Juu toki niin. Sori kun loukkasin. Ei foorumeilla pidä kanssanaisia halveerata, koska halveerauksen parhain maalitaulu on nyt ja vastedeskin käsite nimeltä Privaviestivät Masterit (tm)

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=9914.0
« Viimeksi muokattu: 06.02.2015, 13:08 kirjoittanut Riverlady »

pikkusisko

Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #54 : 06.02.2015, 19:05 »
Minun mielestäni on niin kertakaikkisen lapsellista ja asiatonta ruveta syljeskelemään toisten keskustelijoiden naamalle ja väittämään vääräksi näiden tapaa ajatella tai toimia.

Juu toki niin. Sori kun loukkasin. Ei foorumeilla pidä kanssanaisia halveerata, koska halveerauksen parhain maalitaulu on nyt ja vastedeskin käsite nimeltä Privaviestivät Masterit (tm)

http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=9914.0

Ripaus sisälukutaitoa ei suinkaan olisi pahitteeksi, jos mielii alkaa sanan säilää tuolla tavalla heiluttamaan. Jätän julkisen halveeraamisen vastakin sinun huoleksesi, kun näyt siitä niin suuresti nauttivan.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2015, 19:26 kirjoittanut pikkusisko »

Marimintti

Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #55 : 06.02.2015, 19:58 »
Mä runkkaan, joskus joku saa runkata mua ja joskus runkkaan itseäni jollakulla.

Leikkiä voin joskus, yleensä sessioin. Leikkiminen on sellaista vähemmän vakavaa sessiointia. Yleensä silloin mukana on vähemmän d/s:ää tai suhdetta ei ole tarkoitus kehittää suunnitelmallisesti. Tai sitten on vain sellainen fiilis ettei halua uppoutua 100 % juuri sillä kerralla.

Kyllä sanoilla on paljon merkitystä. Yleensä joutuu selvittämään vastapuolen käsityksen jonkun sanan merkityksestä ennenkuin voi edes keskustella. Kauheaa vääntöä joskus. Onnekas olo jos jonkun kanssa puhuu heti "samaa kieltä".

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2965
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #56 : 07.02.2015, 01:01 »
Meikä "huoltaa libidoa" tai sitten vain runkkaan. Ja kyllä minä leikin itseni kanssa myös, silloin en välttämättä runkkaa. Mutta pidän kivaa muuten. Fiilistelen. Joskus leikissä on myös toinen ihminen mukana. Fiilistellään yhdessä, ei oteta niin haudan vakavasti tilannetta. Leikkisää. Siitä voi sitten toki kehkeytyä ihan jotain muuta, kuin leikkisää leikkiä.

Totuushan on se, että eri sanat tarkoittavat eri asioita ihmisille. Joku voi pitää sanaa "leikki" ehkä hieman halventavana kun puhutaan vaikkapa sessiosta. Ehkä se juuri riippuu siitä, minkälainen suhde on missä sessiointia tapahtuu. Jos suhte on sellainen.. Öh, vakavampisävytteinen, niin silloin sessioinnin kutsuminen leikiksi voi olla vähän tilannetta halventavaa. Toisaalta, jos kyseessä on suhde, jossa ollaan kevyesti mukana, ehkä vähän "harrastemielessä" niin silloin yhdessä leikkiminen voi ollakin ihan sopivaa.

Yhtäkaikki, ei ehkä kannata jäädä kiinni sanoihin. Tai yrittää määrittää, mitä jokin tietty sana pitää olla KAIKILLE. Kun se ei vaan voi olla mahdollista. Sori vain.

Itselle sanat ovat aina olleet tärkeitä. Myös sanojen pois jättäminen on tärkeää. Enää minä en oikein miellä käsitettä "sessio" omakseni. Ja "sub" on myös käsitteenä kärsimässä hieman inflaatiota. On vain minä, ja sitten on Hän. Ja meidän tarpeemme kohtaavat kovinkin hyvin. Täydentävät toisiaan. On... Tapa olla toisen kanssa.


balance

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #57 : 07.02.2015, 08:37 »
Mä runkkaan, runkutan, räpellän, leikin.. Leikkiminen on sellaista ei niin tosissaan runkkaamista ja kiusoittelua. :)

johannas

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #58 : 07.02.2015, 09:23 »
Kyllä sanoilla on paljon merkitystä. Yleensä joutuu selvittämään vastapuolen käsityksen jonkun sanan merkityksestä ennenkuin voi edes keskustella. Kauheaa vääntöä joskus. Onnekas olo jos jonkun kanssa puhuu heti "samaa kieltä".
Tämä on totta.

Sanoilla on voimaa. Vaikeaa on jos ei puhu lainkaan samaa kieltä.

Jäin nyt miettimään tuota leikki sanaa. Seksin yhteydessä käyttäisin sitä vain pissaleikkien yhteydessä. Miksiköhän näin? Muuten en leikkimisestä puhu.

En myöskään rakastele. Koskaan.

:)

balance

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #59 : 07.02.2015, 10:07 »

En myöskään rakastele. Koskaan.


Enpä muuten ole itsekkään rakastellut, siis käyttänyt sitä sanaa. Se on silloin kulkenut nimrllä 'vanilja' tai 'hellä kiva'.. :)