Kirjoittaja Aihe: "Runkata" naisellisesti  (Luettu 18110 kertaa)

K-nix

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #75 : 26.06.2015, 21:32 »
Mies kysyi närkästyneenä viime yönä: "Runkkaatko sä?! Koko sänky heiluu!".
Vastasin raukean maireana: "Juu, otin unirunkut.." ja nukahdin.
Myönnettäköön, etten tuollaista ilmaisua vielä ennen ollut käyttänyt, mutta sopi oikein hyvin tilanteeseen ;)
Myöhemmin yöllä Bjuuti kysyi mieheltä närkästyneenä: "Panetko sä?! Koko perse heiluu!" Johon mies vastasi raukean maireana: "Juu, otin unipanot.." ja nukahti.

Tähän liittyy eräs fantasia, mutta ei siitä enempää. Ja lirputusta se on.

millivilli

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #76 : 26.06.2015, 22:16 »
Reps  ;D alkaa olemaan Nukkumatti kohta työtön :)

wertsu

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 45
  • Galleria
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #77 : 27.06.2015, 00:05 »
Kyllä mä oon aina ihan vaan runkannu :D joku on tainnu joskus sanoa, että "et sä runkkaa kun sä oot nainen, miehet runkkaa." En sit muista, mitä mä hänen mielestään tein. Seksilelu sanana kuulostaa jotenkin hassulta, mutta jos mä omiani käytän, saatan sanoa leikkiväni leluillani.

minunhuominen

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #78 : 27.06.2015, 00:40 »
Minä oon kyllä kans ihan vaan "runkkaaja". Ja minä kyllä tykkään siitä sanana, eihän se nyt mitään muuta kuin runkkaamista ole :D

renz

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 48
  • Kaikkea kiinnostavaa... Oliko sinulla jokin idea?
  • Galleria
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #79 : 27.06.2015, 02:30 »
Jokaisen itseään pelkäävän naisen tulisi käyttää runkkaamisesta termiä itseköyrintä.

Esimerkkejä: "Koko ilta meni itseköyrinnän merkeissä.", "Köyrin itseäni lähes päivittäin.", "Tahtoisitko tulla sohvaan teipattuna inhoten tuijottamaan itseköyrintääni.", "Avustettu itseköyrintä on jo aika lähellä sosiaaliseen kanssakäymiseen viittaavaa ja siten täysin tuomittavaa jyrnimistä.", "Itseköyrintä auttaa minua pysymään ihmisenä." ...

Qisu

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #80 : 27.06.2015, 09:49 »
"Itseköyrintä."   Huipputermi!  ;D




(Runkkaaminen/runksiminen ovat mun mielestä tosi hyviä sanoja - sanan kun ei tarvitse eritellä käytetäänkö masturbointiin sormia, suihkua, kaalimatoa tai muita leluja, pissaa, kakkaa...hups! Ne antavat jo aivan liikaa informaatioita kuulijalle.)

(Joskus minusta kuulosti omaan korvaan vitsikkäältä sanoa "tutustuin taas itseeni", tarkoittaen sillä päivittäistä runkuttelua.)

Ambra

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #81 : 27.06.2015, 11:31 »
Mä kädetän tai käyn kädellä. En tiedä onko hyvä termi, mutta lopputulokseen olen aina ollut tyytyväinen. ;)

halpahutsu

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #82 : 27.06.2015, 16:47 »
Runkuttelin  :-*

kuplamuovi

Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #83 : 27.06.2015, 19:06 »
useimmiten joko leikin itsekseni tai viihdytän itseäni. kun asian sanoo tietynlainen virne naamalla ei kuulijalle jää epäselväksi mistä on puhe :D joskus toisinaan saatan myös fäpätä. fäppääminen terminä runkkaamisesta on miun ehdoton lemppari, mutta jotenkin yhdistän sen enemmän miehiin.

helmikorvakoru

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #84 : 19.07.2015, 02:48 »
Kyl mä luulen et se perinteinen "runkkaus" kuvastaa ihan hyvin mun toimia. :D

Rimppis

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #85 : 21.07.2015, 10:38 »
Näpitän  :D

K-nix

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #86 : 21.07.2015, 12:11 »

Puremua

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #87 : 21.07.2015, 13:07 »
Mulla tulee jostain muistin sopukoista itsetyydytykseen aika sana 'hemputtaa', eikö miehistä ruukata sanoa,  että ne vemputtaa. Onko naisellinen runkutus sitten sen verta hempeempää,  että se olis hemputusta. Tiijä häntä. Niin mä olen aina itse itselleni sanonu. Tekis mieli hemputtaa :)

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #88 : 21.07.2015, 20:25 »
Tätä ketjua on ollut kiva lukea, kiitos alabamalle tämän aloittamisesta  :D

Mitä minä sitten itselläni ja itselleni teen? Kyllä minä runkkaan, mitäpä sitä sitten muutakaan. Yksioikoisesti ja suoraviivaisesti ja ah, niin nautinnollisesti  ::) Orgasmitakuulla, tupla- tai jopa triplasellaisella.

Niin mukavaa ja 100% itsekästä tekemistä.

"Elämässä pitää olla runkkua" , totesi jo Juice Leskinenkin aikoinaan  :love:

alabama

  • Vieras
Vs: "Runkata" naisellisesti
« Vastaus #89 : 21.07.2015, 20:35 »
Minustakin on ollut hauska lukea ihmisten ajatuksia tämän aiheen  tiimoilta :D