Kirjoittaja Aihe: Kahdenlaisia subeja?  (Luettu 28233 kertaa)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #15 : 06.02.2012, 21:13 »
Tästä joukosta löytyvät myös pahamaineiset topping from bottom -tapaukset, joskaan kaikki roolisubit eivät varmaankaan ole sellaisia.

Haa, olen pahamaineinen! Ei vaan, en kauheasti jaksa luokitella itseäni, varsinkaan subiksi, mutta kuulun ehdottomasti tuohon kategoriaan jos johonkin enkä pidä sitä pahana, kunhan on sopiva vastakappale.
Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #16 : 06.02.2012, 21:16 »
Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?

Onko joku sanonut, että sillä olisi jotain väliä?

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #17 : 06.02.2012, 21:23 »
Luulen ymmärtäväni mitä aloittaja tarkoittaa. Ja kaikkihan on truukinkyjä. Itse olen naisena ja kumppanina luonnostaan alistuva, mutta esim. työelämässä ja muuten ihmisenä aika hankala ottamaan pomotusta vastaan.

Koo

  • Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #18 : 06.02.2012, 21:29 »
Kinky on ihminen joka tykkää kinkyistä asioista - toivottavasti jokainen löytää sen oman tapansa tulla onnelliseksi/tyydytetyksi/tyytyväiseksi; olipa se tapa mikä tahansa. Mitään muuta nimeä en oikeastaan suostu ottamaan.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #19 : 06.02.2012, 21:34 »
Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?

Onko joku sanonut, että sillä olisi jotain väliä?

Jos sinustta sillä ei olisi väliä, et varmaan vaivautuisi luokitusta tekemään?

Edit. en missään nimessä halua alkaa asiasta riitelemään. Jos luokittelut auttaa niin olkaa hyvä ja käyttäkää niitä, itseäni en saa niihin tungettua :)

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #20 : 06.02.2012, 21:39 »
Voihan sillä toisaalta olla väliä, esim. parinhaussa.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #21 : 06.02.2012, 21:41 »
Pakko silti sanoa että ottaa hiukan päähän taas nämä luokittelut ja alajaottelut. Mitä väliä sillä on onko truusubi vai ei jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel?

Onko joku sanonut, että sillä olisi jotain väliä?

Jos sinustta sillä ei olisi väliä, et varmaan vaivautuisi luokitusta tekemään?

Tarkoitin, että sillä ei ole väliä silloin "jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel". Itsetuntemuksestahan tässä on kysymys. Jaottelut ja kategorisoinnit saattavat auttaa siinä. Ottaako sinua päähän se?


LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #22 : 06.02.2012, 21:48 »
Luulen ymmärtäväni mitä aloittaja tarkoittaa. Ja kaikkihan on truukinkyjä. Itse olen naisena ja kumppanina luonnostaan alistuva, mutta esim. työelämässä ja muuten ihmisenä aika hankala ottamaan pomotusta vastaan.

Itse tarkoitan "makuuhuoneen ulkopuolella" juuri mm. työelämää.

Hra_istvan

Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #23 : 06.02.2012, 21:51 »
Täytyy kannattaa Pink Catin ajatusta. Mitä pkelettä tämä porukka on aina luokittelemassa toisiaan ja luomassa kategorioita. Tämä taitaa olla marginaaliryhmän ongelma. Pitääkö tässä  todistaa tosiuskovaisuus?  Ei kai vaniljaporukka pistä toisiaan samalla tavalla lokeroihin: Pakko jakautua tissi ja perse ihmisiin. Jos pitää molemmista on epäkelpo kumpaankin ryhmään. (nyt menee taas näsäviisasteluksi, mutta ei voi mitään.)

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #24 : 06.02.2012, 21:53 »
Kyllä meidän nyt pentele vieköön pitää saada nopeasti se termistö kuntoon, niin päästään luokittelemaan toisiamme oikein luvan kanssa  >:D

subpks

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 237
  • Dragonscorpionin vaimo
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #25 : 06.02.2012, 21:57 »
Täytyy kannattaa Pink Catin ajatusta. Mitä pkelettä tämä porukka on aina luokittelemassa toisiaan ja luomassa kategorioita. Tämä taitaa olla marginaaliryhmän ongelma. Pitääkö tässä  todistaa tosiuskovaisuus?   Pakko jakautua tissi ja perse ihmisiin. Jos pitää molemmista on epäkelpo kumpaankin ryhmään. (nyt menee taas näsäviisasteluksi, mutta ei voi mitään.)

samoin, jokainen on yksilö eikä itsetuntemus löydy listoja lukemalla ja itseään niihin väkisin vääntämällä..jokaiselle löytyy varmasti sopiva subi tai Masteri, kaikki eivät sovi toisilleen. Itse en tunne mitään alistuvuuden halua suurimmalle osalle kanssa ihmisistä mutta voi ihme kun minulle oikean tyylinen mies astuu kuvioihin...;)

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #26 : 06.02.2012, 21:59 »

Tarkoitin, että sillä ei ole väliä silloin "jos tekee sitä mikä hyvältä tuntuu ja kumppanin kanssa löytyy yhteinen sävel". Itsetuntemuksestahan tässä on kysymys. Jaottelut ja kategorisoinnit saattavat auttaa siinä. Ottaako sinua päähän se?

Kuten sanoin, en halua alkaa riitelemään asiasta. Minusta luokittelut ovat ahdistavia enkä osaa laittaa itseäni mihinkään laatikkoon.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #27 : 06.02.2012, 21:59 »
Luokittelussa ja lokeroinnissa ei kai olekaan mitään järkeä sinänsä, mutta minusta on mielenkiintoista keskustella erilaisista tavoista kokea ja toteuttaa kinkyyttä. Vähän niinkuin on mielenkiintoista tutkia vaniljaseksiäkin "ai noinkin sen voi tehdä"- uteliaisuudella. Tällä palstalla vaan tunnutaan ottavan kaikki vihjaukset siitä että toiset tekee "sen" erilailla kritiikkinä ja halvennuksena. Itse inhoan vain kaavamaista määräilyä tyyliin: jos on orja, pidetään pantaseremonia ja muuten ei pidetä pantaa jne.

Ja jos mistään ei saisi keskustella, niin miksi vitussa tämä on keskustelufoorumi?

Levodonna

  • Vieras
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #28 : 06.02.2012, 22:00 »
Tuleekohan kukaan täällä tunnustamaan olevansa ns. tosisubeja. Silloinhan melkein myöntäisi olevansa täysin lapanen aivan kaikessa, kaikkien pompoteltavana ja vietävänä. Itse en pidä tuosta kategoroinnista, ihmiset ei ole noin mustavalkoisia. Komppaankin vinoa Kettua:

Kumpa ihmiset kiinnitttäisivät enemmän huomiota heitä yhdistäviin asioihin kuin heitä erottaviin asioihin.


Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Kahdenlaisia subeja?
« Vastaus #29 : 06.02.2012, 22:03 »
Kiitos kommenteista.

Ihmisiä voidaan jaotella lukemattomilla tavoilla, ja niitä yhdistää se, että ne ovat kaikki enemmän tai vähemmän karkeita. Olisi aika vaikeaa keskustella kuudesta miljardista ihmisestä yksilöinä.

Yksi jakolinja voisi olla ihmiset jotka ahdistuvat luokittelusta, ja ihmiset jotka eivät. Jokunen ensinmainituista löytyy tähänkin ketjuun vastanneista. Yritän kovasti ymmärtää heitä, ja tiedostan että he voivat yksilöinä olla muutakin kuin pelkkiä luokittelusta ahdistuvia.

Ihminen, joka ei luokittele (= analysoi) näkemäänsä, näkee vain hahmotonta massaa.

Mihinkään truekinky-älämölöön en avauksellani halunnut missään nimessä osallistua. Kirjoitin aika selkeästi, että en pidä toista ryhmää toista parempana.

Hyvä on kuitenkin huomata, että en ole ihan yksin havaintoni kanssa.