Kirjoittaja Aihe: Pikkuisten ikiomat miitit  (Luettu 29755 kertaa)

little_kitty

  • Vieras
Pikkuisten ikiomat miitit
« : 14.03.2015, 09:05 »
Heippa kaikki pikkuiset, littlet, bratit, baby boit, baby girlit!

Haluaisimme kovasti tavata muitakin pääkaupunkiseudun (tai tänne helposti matkaavia) pikkuisia. Kaikki littlet ikään ja sukupuoleen katsomatta ovat lämpimästi tervetulleita.

Ensimmäisellä kerralla olisi tarkoitus ihan vaan tutustua, keskustella aihealueesta sekä miettiä mitä voisi tehdä yhdessä jatkossa. Jos kiinnostusta on, tapaamisia voisi järjestää esim. parin, kolmen kuukauden välein. Peli-iltoja, mäenlaskua, leffailtoja, play dateja, uintireissuja, huvipuistoretkiä! Mitä ikinä mieleen tuleekaan!

Paikka: Helsingin keskustassa
Aika: ke 1.4.2015, klo 17:30–21


Ilmoitathan itsestäsi myös, jos olet kiinnostunut tapaamisista, mutta et pääse tuohon ensimmäiseen.

Kysymykset, lisätiedot ja ilmoittautumiset yksärillä kumman tahansa allekirjoittaneen kautta. Tarkempi tapaamispaikka ilmoitetaan osallistuville yksärillä lähempänä tapahtumaa.


ps. Kyseessä ei siis ole aiemmin foorumilla mietitty pehmo-miitti. Jätetään Iskät, Äiskät, Daddyt, Mommyt, Caregiverit tällä kertaa kotiin. Myöhemmin järjestettävä yhteinen miitti ei tietenkään ole poissuljettu :)



Näkemisiin! :love:

pioni & litsi

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #1 : 14.03.2015, 15:25 »
Mää olen se pioni  :)

Minnie

Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #2 : 14.03.2015, 16:10 »
Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan. :))

Mei

Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #3 : 14.03.2015, 17:59 »
Laiddelin yyveetä 8)

little_kitty

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #4 : 15.03.2015, 20:05 »
Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan. :))
Ihanaa, että intoa miittaamiseen riittää, mutta tällä kertaa rajataan ihan vaan pikkuisiin :)
Pitää ihan tosissaan kattoa sitä pehmojen miittiä piakkoin!  :love:

Mei

Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #5 : 16.03.2015, 10:51 »
Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan. :))
Ihanaa, että intoa miittaamiseen riittää, mutta tällä kertaa rajataan ihan vaan pikkuisiin :)
Pitää ihan tosissaan kattoa sitä pehmojen miittiä piakkoin!  :love:
Ahaa, no mä en ole kyllä varma et kuulunko kohderyhmään sittenkään (kun en mä edes ite tiedä mikä oon!). Jotenkin oletin et tää ois ollu vaan kaikille pikkusille söpöstelijöille mut ilmeisesti ei kuitenkaan. Ehkä palaan asiaan jos joskus oon ihan varma et oon just tätä enkä yhtään tota toista. :D

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #6 : 16.03.2015, 12:12 »
Sanokaa kiltit, että tänne huolitaan mukaan myös petit? Muuten joudun painumaan häkkiini murjottamaan. :))
Ihanaa, että intoa miittaamiseen riittää, mutta tällä kertaa rajataan ihan vaan pikkuisiin :)
Pitää ihan tosissaan kattoa sitä pehmojen miittiä piakkoin!  :love:
Ahaa, no mä en ole kyllä varma et kuulunko kohderyhmään sittenkään (kun en mä edes ite tiedä mikä oon!). Jotenkin oletin et tää ois ollu vaan kaikille pikkusille söpöstelijöille mut ilmeisesti ei kuitenkaan. Ehkä palaan asiaan jos joskus oon ihan varma et oon just tätä enkä yhtään tota toista. :D

Ei kannata hätääntyä, jos ei ole ihan varma istuuko "kohderyhmään".Toki myös identiteetiltään epävarmat ja asiasta orastavasti kiinnostuneet ovat tervetulleita.

Terv. pioni, joka on little, mutta myös tota toista ja sen lisäksi vielä paljon muuta  (:

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #7 : 23.03.2015, 11:29 »
Up! Up!

Mukaan vaan! Ja tosiaan, jos et ensimmäisellä kerralla pääse, niin ei haittaa. Kerro meille silti, jos haluat jatkossa liittyä seuraan  :)

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #8 : 24.03.2015, 22:24 »
Mie vaan laitan tän tähän, koska miusta tää oli niin little-juttu: http://www.variestejuoksu.com

(Kertokaa, jos jotakuta kiinnostaa. Ite meinasin tota Jkl, mutta jos en saa sinne seuraa, niin Hki voisi porukalla kiinnostaa.)

little_kitty

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #9 : 24.03.2015, 23:00 »
Mie vaan laitan tän tähän, koska miusta tää oli niin little-juttu: http://www.variestejuoksu.com

(Kertokaa, jos jotakuta kiinnostaa. Ite meinasin tota Jkl, mutta jos en saa sinne seuraa, niin Hki voisi porukalla kiinnostaa.)

OU MAI GAD :love: :love: :love: :love: :love:
Innostuin kyllä :D Ehdottomasti :))

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #10 : 24.03.2015, 23:09 »
Voikohan tästä jutella tässä ketjussa?

(Tuossa on siis hintaa ihan silleen… 44€. Mutta harvemmin tollasia on. Joukkueena saisi -10%, jos väh. 4 henkeä. Ois kyllä parasta vetää pikkusten tiiminä tuolla :D Osa lähdöistä näyttää olleen jo loppuunmyyty, jotta jos porukalla haluaa niin pitäisi päättää asia ja sitte yhteinen lähtöaika, jotta voi kaikki pikana ilmoittautua :) )


*muoks* Tein oman ketjun värijuoksulle: http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=10405.msg177378 Eli sinne intoa puhkumaan! :)
« Viimeksi muokattu: 25.03.2015, 22:56 kirjoittanut bikantti »

little_kitty

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #11 : 28.03.2015, 18:46 »
Ensi viikon keskiviikkona ensimmäinen miittimme!
Tervetuloa, kaikki pikkuiset  :love:

väärinymmärrys

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #12 : 30.03.2015, 22:03 »
Hei!! Haluun mukaan, mutta vasta löysin tännekin niin en kyllä ensimmäiseen kerkiä. Saanko tulla seuraavaan mukaan?  :(

pioni

  • Vieras
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #13 : 30.03.2015, 22:25 »
Hei!! Haluun mukaan, mutta vasta löysin tännekin niin en kyllä ensimmäiseen kerkiä. Saanko tulla seuraavaan mukaan?  :(

Totta kai saat  :) Ilmoitellaan tässä kevään mittaan seuraavaa miittiä. Stay tuned!

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Pikkuisten ikioma miitti ke 1.4.!
« Vastaus #14 : 03.04.2015, 23:06 »
Mites tein miitti meni? Milloin on seuraava? :)