Kirjoittaja Aihe: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?  (Luettu 20284 kertaa)

Dulcedepiña

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #45 : 22.07.2016, 14:28 »
Mä en ole koskaan kyennyt kenenkään kanssa sellaiseen hellään rakasteluun, tai mihinkään työnnytään sisään suudellaan ja katsellaan toisiamme silmiin kynttilänvalossa. En vaan osaa, vaikka olisi kuinka tunteetkin pelissä.
Peruspano on aina ollut vain eläimellisten himojen tyydyttämiseen, mikä on vain kovaa rynkytystä ja housut takaisin jalkaan.

Jos pitäisi valita ottaisinko joka päivä "peruspanon" vai kerran kuukaudessa kunnon sessioinnin, valinta olisi naurettavan helppo.

RMK

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #46 : 22.07.2016, 16:16 »
Hep!

Classic76

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #47 : 22.07.2016, 16:38 »
Mulle vaniljaseksi on kuin hyvän alkupalan syömistä kovaan nälkään: hyvältä maistui ja kiva oli syödä, mutta nälkä jäi. Kinkyseksistä taas tulee kokonaisvaltaisesti tyytyväiseksi ja kylläiseksi.

Maaria

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #48 : 23.07.2016, 02:14 »
Nautin tästä vaniljaseksiksi kuvaillusta seksistä silloin, kun olen jonkin ylipääsemättömän tunteen vallassa. Olen sitten ollut rakastunut, riidan jälkeen, himoissani, kaivannut toista ihmistä jne. Se on silloin ollut enimmäkseen intohimoa ja tunteenpaloa ilman mitään fyysistä kosketusta. Mutta parisuhteen jatkuessa ja näiden tunnepiikkien tasaantuessa olen huomannut, ettei todellista halua ja kiihottumista synny ilman "kinkyelementtejä". Mitä enemmän seksielämään on ajautunut alistumista tai kinkya niin sitä vähemmän ihan vain seksi on tuntunut miltään. En kiihotu kuin ison tunteen sisällä tasa-arvoisesta ja melkein aina orgasmiin ja yhdyntään tähtäävästä seksistä.

Vika ei ole vaniljaseksissä vaan minun päässäni. Minusta on kadehdittavaa luonnehtia seksielämää tyydyttäväksi ja hyväksi ihan vain harraatettuaan ensin sukupuolielinten hieromista, sitten kenties bravuurina nuolemista, sitten suutelua, jotta päästään yhdyntään, jotta saadaan orgasmi. Ja toivottavasti samaa aikaan kuten leffoissa. Minulle kun klitoriksen hierominen tai nuoleminen tuolla kaavalla aiheuttaa vain syvällisiä ajatuksia ja sitä myöten kyllästymistä. Ei tule eikä löydy moodia. Olisi hienoa tuntea kiihottumista ihan vain seksistä, mutta tarvitsen sen jonkun mystisen henkisen valta-asetelman tai iiiiison tunnelatauksen, jotta ihan vain normaali seksi tuntuu joltain. Normaalilla seksillä tarkoitan pitkässä parisuhteessa toistuvaa yhdessä olos, johon kuuluu seksuaalinen lataus ja yleensä ainakin toisen orgasmi.

Kulkuri

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #49 : 23.07.2016, 08:35 »
Nautin kyllä, vaniljaseksistäkin paljon. Totta kuitenkin, jos seksielämäni olisi vain vaniljaa, ilman kinkyilyä. Homma alkaisi melkonopeasti "tympäisemään". Tarvitsen molempia.

Olipa kyseessä kinkysessio tai vaniljainen seksi. Jos homma on kovin orgasmikeskeistä ja pakonomaista orgasmin hakemista molemmille taikka vain toiselle...Hetket muuttuu heti suoritukseksi ja niistä häviää se olennaisin tunne ja nautinto. Hetkestä pitää nauttia ilman pakkoa...Orgasmit tulee siinä sivussa jos tulee. Enkä itse koe menettäväni mitään vaikka ne ei itselleni tulisikaan silläkertaa..Korvienvälissä se tunne syntyy, jopa miehellä. Vaikka monesti toisin luullaan ja väitetään :)

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #50 : 24.07.2016, 11:41 »
Olen monesti miettinyt, onko nää elokuvien hellät rakastelukohtaukset puhtaasti fiktiota, joka ei perustu mihinkään todelliseen. Että oikeastiko joku harrastaa sellaista seksiä. En tiedä. Ei ole kohdannut mun todellisuuttani.

https://www.youtube.com/watch?v=YVm5SvIZ2jo

 >:D

Kiitos tästä. Mielenterveyteni järkkyi.

Vanilja

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #51 : 24.07.2016, 13:03 »
Olen monesti miettinyt, onko nää elokuvien hellät rakastelukohtaukset puhtaasti fiktiota, joka ei perustu mihinkään todelliseen. Että oikeastiko joku harrastaa sellaista seksiä. En tiedä. Ei ole kohdannut mun todellisuuttani.

https://www.youtube.com/watch?v=YVm5SvIZ2jo

 >:D

Kiitos tästä. Mielenterveyteni järkkyi.

Okei... nyt mäkin ahistuin vaniljaseksistä.. vaikka oon aina ollu sen(kin) seksin kanalla. Vanilja mikä vanilja.
(ja hei, kiitti M.sM :-* )

Kukkanen

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #52 : 25.07.2016, 00:15 »
Hahah, mä oon varmaan vähän outo, mut mua ihan hieman kiihotti jopa tuo ääritökerö hempeilyvideo. Tuli nimittäin väistämättä mieleen, miten itse tunkisin nyrkkiä blondin nartun pilluun :D Ja kuvittelin kaikkea muutakin häröä, mitä on mahdollisesti jätetty "kulissien taakse", esim. sitä, että mies tunkee nyrkkiä pilluun tai huoneessa onkin, kameran ulkopuolella toinen mies, joka astuu kuvioihin kuvaushetken päätyttyä ;D Mutta joo, ei ollut kyllä sinällään yhtään vaniljaseksiä imarteleva pätkä :( Ylipäätään vanilja ei ole musta videoituna niin kiihottavaa kuin kinky, mut koettuna on (mulle). Videoissa, masturboidessa, kaipaan muutenkin paljon tuhmuutta ja kiihottavia kuvia. Kun taas livenä seksissä kosketus on tärkeintä ja visuaalisuus tulee vasta toisena + esim. auditiivisuus, tunnelma, ajatukset ja tunteet toki. On myös kiva katsoa videoilta kun jotain toista "rääkätään" ja vieläpä tykkää siitä, mut ite taas livenä kaipaan paljon hellää, herkkää kosketusta. Mut vastapaino on parasta mulle, sopivasti kinkyä ja vaniljaa suloisesti sekaisin :P Ei kinky eikä vanilja ole kumpikaan toistaan parempi, vaan kuka tykkää mistäkin, kenenkin kanssa ja missä tilanteessa.

firefly

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #53 : 25.07.2016, 19:01 »
Voisiko aihetta lähestyä ajatuksella, että liika on aina liikaa. Kuvittele syöväsi nakkikastiketta ja perunoita viikon ajan ni kyllä siinä alkaa tekeen jo mieli pyttipannua :P Kohtuus kaikessa.

Marimintti

Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #54 : 25.07.2016, 19:24 »
Voisiko aihetta lähestyä ajatuksella, että liika on aina liikaa. Kuvittele syöväsi nakkikastiketta ja perunoita viikon ajan ni kyllä siinä alkaa tekeen jo mieli pyttipannua :P Kohtuus kaikessa.

Tai sitten niin että syö viikon ajan tosi vähän niin se herkkuruoka maistuu aivan jumalaiselta.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #55 : 25.07.2016, 20:00 »
Tähän ei ihan helposti olekaan tyhjentävää vastausta. Kun vaniljaseksi tuppaa olemaan vaniljan kanssa tappavan tylsää, mutta kinkyn kanssa ei.
Tämä on tyhjentävän ytimekkäästi sanottu.

firefly

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #56 : 25.07.2016, 20:22 »
Voisiko aihetta lähestyä ajatuksella, että liika on aina liikaa. Kuvittele syöväsi nakkikastiketta ja perunoita viikon ajan ni kyllä siinä alkaa tekeen jo mieli pyttipannua :P Kohtuus kaikessa.

Tai sitten niin että syö viikon ajan tosi vähän niin se herkkuruoka maistuu aivan jumalaiselta.

Kyllä kai ruoka ku ruoka maistuu sillon ku on nälkä :D

Hcore

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #57 : 26.07.2016, 03:06 »
Kyselen tämmöistä, koska minun kinkymieltymykseni, vaikka ne eivät ole erityisen rankat, ovat kuitenkin ainoat seksuaaliset mieltymykseni. Tavallisen seksin suhteen olen aseksuaali.
Määrittele ensin Rankkuus-lähde sitten siitä. Uskoisin, että useimmat ovat aika vanilijoita lopulta-kun laaja-alaisesti asioitaan kahtelee.

Kysy vaikka itseltäsi, että kykenetkö parin vuoden selibaattiin-tai onko se pakollista jne. Länsimaisissa hyvinvointivaltioissa on tietynlaiset suositukset,minkä mukaan ihminen on terve ja hyvinvoiva-

eli vaikka hässiä joka viikko tuntemattomien kanssa,saamatta siitä yhtään mitään. Mutta tuokin on kinkyä joidenkin mielestä.

Joillekin kinkyys on pelkkää erakkuutta.

...

olivia-orjatar

  • Vieras
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #58 : 26.07.2016, 11:47 »
Kyllä minuakin huvittaa sarjojen ja leffojen seksikohtaukset. Ähelletään ja sitten todetaan että olipa upeaa. Miten vaniljaseksi muka voisi olla upeaa?

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Moniko täällä ei pidä vaniljasta ollenkaan?
« Vastaus #59 : 26.07.2016, 11:56 »
Kyllä minuakin huvittaa sarjojen ja leffojen seksikohtaukset. Ähelletään ja sitten todetaan että olipa upeaa. Miten vaniljaseksi muka voisi olla upeaa?

Nyt näin kinkynä täytyy puolustaa vaniljaseksiä. Eivät kaikki vain syty kinkyistä jutuista, eikö tarvitsekaan. Vaniljaseksikin voi olla kivaa, jos harrastaa sitä kinkyn kumppanin kanssa. T. Vaniljaseksiä silloin tällöin harrastava, ei true-kinky.