Kirjoittaja Aihe: Millaista sisältöä et haluaisi BDSM-baarin seksinovelleissa sallia?  (Luettu 48633 kertaa)

Queena

  • Vieras
Haluaisin sallia kaiken sisällön. Fantasiamaailmassa kaikki on sallittua, ja fantasiat tuovat seksielämään mukavaa sisältöä. Ei ole olemassa fantasiaa jota en sallisi, eikä fantasiointi mitenkään ole yhteydessä siihen mitä haluaisi toteuttaa todellisuudessa. Fantasiointi on täysin tervettä eikä kenekään pitäisi joutua fantasioitaan häpeämään. Teot ovat sitten erikseen, mutta omassa päässä saa kuvitella ihan mitä haluaa, ja mielestäni sen saa myös novellina julkaista palstalla jonka kuvaus on seksinovellit..

Ymmärrän toki että baarilla voi olla sitten oma linjaus siitä mitä sisältöä baariin halutaan sallia, mutta itse en ainakaan halua nähdä että palstalla kielletään fantasiointi ja vaikka age play aiheinen valokuvamateriaali.

Itse luin Lisen koulutyttö novellin ja runkkasin samalla, en silti halua että minut tai ketään muutakaan raiskataan todellisuudessa.


Lilith

  • Vieras
* Luovuttaa ja kokee yksinäisyyttä *

Tule viekkuun! *ojentaa popparit*

Tulee kainaloon  :love:

Kettu vinossa

  • Vieras
Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Minäpä taidankin kirjoittaa tarinan jossa 35-vuotias nainen parittelee 19-vuotiaan miehen kanssa, niin katsotaan millainen paskamyrsky siitä "pedaritoiminnasta" nousee.  :))

Hasse.W

  • Vieras

Viridian

Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Minäpä taidankin kirjoittaa tarinan jossa 35-vuotias nainen parittelee 19-vuotiaan miehen kanssa, niin katsotaan millainen paskamyrsky siitä "pedaritoiminnasta" nousee.  :))

Kai sellaisesta voisi kirjoittaa tosijutunkin?

Vir

Lilith

  • Vieras
Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Minäpä taidankin kirjoittaa tarinan jossa 35-vuotias nainen parittelee 19-vuotiaan miehen kanssa, niin katsotaan millainen paskamyrsky siitä "pedaritoiminnasta" nousee.  :))

Kai sellaisesta voisi kirjoittaa tosijutunkin?

Vir

Ei sellaista oikeassa elämässä tee kuin pedarit!

Uniform

  • Vieras
Olen yli neljäkymppinen mies. Muistan kyllä miltä nuoruudessa se 17 vuotiaan tytön pakara tuntui. Jep, ihana kokemus. Mutta vaikka sellaista jossain saisikin puristella, en enää haikaile sen perään. Kun nyt asiaan lämmöllä muistelen ... Hetkinen tekeekö se minusta pedofiilin?
Ei mielestäni. Jos taas alkaisin kadulla vihellellä sellaisten perään niin vetäisin itseäni turpaan.
Sekava aihe...

HPerWs

  • Vieras
Olen yli neljäkymppinen mies. Muistan kyllä miltä nuoruudessa se 17 vuotiaan tytön pakara tuntui. Jep, ihana kokemus. Mutta vaikka sellaista jossain saisikin puristella, en enää haikaile sen perään. Kun nyt asiaan lämmöllä muistelen ... Hetkinen tekeekö se minusta pedofiilin?
Ei mielestäni. Jos taas alkaisin kadulla vihellellä sellaisten perään niin vetäisin itseäni turpaan.
Sekava aihe...
+1

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Pääasiallinen ongelma lienee tällä hetkellä se, että kirjallisia tuotoksia on baarin sivuilla vielä varsin vähän, ja että kirjoittajia on vain kourallinen, jolloin heidän fetissinsä saa suuren painoarvon. Todennäköisesti tätäkään keskustelua ei käytäisi, jos tarinoita olisi satoja laidasta laitaan pehmokinkyilystä rankempaan materiaaliin.

HPerWs

  • Vieras
Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Minäpä taidankin kirjoittaa tarinan jossa 35-vuotias parittelee 19-vuotiaan miehen kanssa, niin katsotaan millainen paskamyrsky siitä nousee.  :))
Miksi lainaat vain osaa kirjoituksestani, sen muoto saa aivan vääristyneet mielikuvan aikaan, kun se irroitetaan kontekstistä.

Jos tekstissä lukee kahteen kertaan huomautus, eiköhän siinä silloin viitata johonkin, nyt sitten totesit ettei sitä kannata huomioida.

Ihan vain todistaakseni asiani, tein saman kuin sinä, jätin vain vähän teksitiä pois. Muuttuiko mielestäsi sisältö? Saako asiasta erilaisen käsityksen, kuin alkuperäisestä koko tekstistä?

Koo

  • Vieras
Huvittavinta tässä ketjussa on se, että minun mielestä tähänkin ketjuun on kirjoitellu hurskastelu kommentteja, IRL-pedareita. Kaksinaamaisuus kunniaan. Sori ei se olekkaan huvittavaa, vaan se on ällöttävää.

Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Mutta miksi jonkun fantasiat ovat peloittavia toisille ja herättävät niin suuria tunteita. Voisiko olla omien ajatusten pelko. Niinhän sitä sanotaan, että pahimmat homojen vihaajat, ovat itse piilo sellaisia.

Itse vastustan sensuuria hamaan loppuun asti. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, myös niiden tätien hatuissa.

Meneekö tuo toisinkin päin? Jos minä, 48 vee nainen olisin seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20 vee miekkosen kanssa, niin olisinko pedari?

Taidan liittyä popparijengiin - en lue seksinovelleja täällä enkä muuallakaan joten minua ei häiritse minkäänlaiset fantasiat niissä.

HPerWs

  • Vieras
Huvittavinta tässä ketjussa on se, että minun mielestä tähänkin ketjuun on kirjoitellu hurskastelu kommentteja, IRL-pedareita. Kaksinaamaisuus kunniaan. Sori ei se olekkaan huvittavaa, vaan se on ällöttävää.

Pieni huomautus, mielestäni jos 35v mies on seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20v tytön kanssa. Tulkitsen sen pedari toiminnaksi. Ihan vaan huomautukseksi.

Mutta miksi jonkun fantasiat ovat peloittavia toisille ja herättävät niin suuria tunteita. Voisiko olla omien ajatusten pelko. Niinhän sitä sanotaan, että pahimmat homojen vihaajat, ovat itse piilo sellaisia.

Itse vastustan sensuuria hamaan loppuun asti. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, myös niiden tätien hatuissa.

Meneekö tuo toisinkin päin? Jos minä, 48 vee nainen olisin seksuaalisessa kanssakäymisessä alle 20 vee miekkosen kanssa, niin olisinko pedari?

Taidan liittyä popparijengiin - en lue seksinovelleja täällä enkä muuallakaan joten minua ei häiritse minkäänlaiset fantasiat niissä.
Erikoista että sinun tarvitsee esittää tälläistä kysymystä, tässä "tasa-arvon" maailmassa ::). Vai kulkeeko hissi mielestäsi vain yhteensuuntaan? Tosin täällä foorumilla pyöriessä saa todeta tämänkin asian valittetavan suurella osalla olen juurikin näin ;D

Koo

  • Vieras
En oleta kenenkään mielipiteitä vain siksi, että elämme "tasa-arvon" maailmassa. Kysyin koska tahdoin tietää - se on yksinkertaisin tapa saada selville asioita.

HPerWs

  • Vieras
En oleta kenenkään mielipiteitä vain siksi, että elämme "tasa-arvon" maailmassa. Kysyin koska tahdoin tietää - se on yksinkertaisin tapa saada selville asioita.
Eli mielestäsi vieläkin sukupuolten välillä tarvitsee tehdä erilaisia tulkintoja riippuen sukupuolesta. Todella surullista.

Koo

  • Vieras
Hain rautalankaa, jos se helpottaisi. Tahdoin tietää juuri sinun mielipiteesi, ja se ei kaiketi ole riippuvainen sukupuolten välisestä tasa-arvosta, 2000-luvusta, kuun asennosta tähtiin nähden tai kahvinporojen asettumisesta suodatinpussiin?