Kirjoittaja Aihe: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä  (Luettu 7522 kertaa)

Satu-tv

  • TörkyTeatteri
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 127
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #15 : 18.11.2015, 17:09 »
Tulossa.

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 748
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #16 : 21.11.2015, 01:35 »
Kai me ollaan tulossa, kun näköjään varasin jo hotellinkin.  ;D Kunhan työsuunnitelmat pitää...

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #17 : 25.11.2015, 15:55 »
Sattu surkeesti, enkä nyt näihin bileisiin pääse.  :-\ Joutuu just siinä puukon alle, niin pakko jättää välistä. Vähäsen meinaa harmittaa.

Rayne

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #18 : 25.11.2015, 21:10 »
Tulossa ollaan myös. :)

dskk

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #19 : 01.12.2015, 18:28 »
Toivottavasti sieltä saa vielä niitä Lakrisal-shotteja...siis ihan vaan yskänlääkkeeksi... Eli, joo, tarkoitus tulla pikkusen kanssa jossei flunssa kaada petiin.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #20 : 03.12.2015, 00:12 »
Up! ::)
Asu aiheuttaa vähän päänvaivaa, mutta tulossa ollaan. Nähdään lauantaina! :love:

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #21 : 03.12.2015, 00:28 »
Asu tosiaan tuottaa miettimistä, mutta eiköhän sitä jotain päällensä keksi. :) Olen tulossa paikalle ja jos mut tunnistaa, niin saa tulla rohkeasti juttelemaan.

mase

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #22 : 04.12.2015, 00:36 »
voishan tuonne tullakkin jos vaan löydän jotain vähän fiinimpää päällelaitettavaa ;)

Norja

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #23 : 04.12.2015, 23:21 »
Pitkäst aikaa vähän kiinnostaa lähteekki bileisiin tai klubille nääs!

Kun tulen paikalle otan myös mukaan juuri äsken valmistamiani upouusia innovatiivisia uudenmallisia piiskaimia joita kutsutaan yleisesti Norjalaisiksi isolla ännällä. Hinnat ovat kuten aina sopivat ja pyöristetty useimmiten setelirahoille joten varaa mukaasi riittävästi käteistä, voin kirjoittaa ostoksista myös kuitin mikäli menevät esim. ammattikäyttöön. Luonnehdin piiskoja arvosanoilla paha, pahempi, pahin ja vielä hirveempi. Enimmäkseen tällä kertaa on mukana pahin-luokan värkkejä ja joku ihan pimee. Tulen ajoissa koska haluan nähdä kinkytekopalkinnon julistamisen mutta en lupaa olla koko aikaa. Heippa ja nähdään =)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #24 : 05.12.2015, 17:52 »
Harmi ettei meille asti tulleet ehdokkaat kinky tekoihin joten pohjoinen ääni jää taas puuttumaan. Pitäkää hyvät bileet ja palkitkaa oikea kinky teko. Ensi vuonna sitten varmasti mukana.

mase

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #25 : 05.12.2015, 19:03 »
Kai tuolla voisi kuitenkin käydä vaikka mitään fiiniä vaatetusta en löytänyt...

submit

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #26 : 06.12.2015, 02:13 »
Joko Törkis voitti?

Norja

  • Vieras
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #27 : 06.12.2015, 03:32 »
Törkis ei voittanut tälläkään kertaa ja vesi herahti pettymyksestä silmääni. Pääsin siitä kuitenkin nopeasti yli sillä ensi vuonna on taas uusi mahdollisuuus ja mikäli Tampereella järjestetään isot bileet niin voitto on enemmän ryhmän arvolle sopiva. Puhuimme pöydässämme että Törkkiksen nimi voisi olla silloin The Filth Foundation - Törkysäätiö. Onnea voittaneelle jokatap. Mutta arvatkaapas kuka voitti runokilpailun ja liput kahdelle valintani mukaiseen Rsykeen bileeseen? No minä! Tämä olikin jo toinen voittoni runokilvoissa ja toinen voitto myöskin Rsykeen skaboissa. Minulle tämä merkitsee kuin olisin itse voittanut Kinkyteon jota minulle ei kuitenkaan ole kukaan muu kuin minä itse vielä ehdottanut. Elämäntyöni on kinkyskenessä vielä niin alkuvaiheessa. Uskon vahvasti että viimeistään vuonna 2092 minua on ainakin ehdotettu toisen kerran. Kiitos kivoimmista bileistä tänä vuonna missä olen saanut käydä ja kiitos Rsykeelle. Liityn sitten takaisin kun Törkis on saanut palkintonsa joka heille ilmanmuuta kuuluu. Sanonpa vielä lopuksi että tällä kertaa Rsyken bileissä tunsin pitkästä aikaa sellaista lämpöä ja leppoisaa vanhanliiton henkeä mikä saa mielen hyvittymään! Kiitos <3

Lmr01

Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #28 : 06.12.2015, 03:37 »
Mutta arvatkaapas kuka voitti runokilpailun ja liput kahdelle valintani mukaiseen Rsykeen bileeseen? No minä!
Kieltämäti runon nimi oli jo sen verran mahtipontinen että jo siinä vaiheessa me muut nieltiin pölyä. Paras ja ensimmäinen voitti!

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2613
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Fetish Club Tampereella 5.12. Mixeissä
« Vastaus #29 : 06.12.2015, 09:49 »
Kukas sen kinkytekopalkinnon sit vei?