Kirjoittaja Aihe: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?  (Luettu 23008 kertaa)

poisongrrrll

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #105 : 29.12.2016, 00:04 »
Mikäs se oli se joku iskelmä.. "Koskaan et muuttua saa"? Ymmärrettävää, että haluaa sitä mitä tilaa eikä kesken kaiken leikit lässähdä. Mutta eikö vaatimus ehdottomasta domiudesta tai subiudesta ole myös aika ankara ja sulje pois ihmisen henkilökohtaista kasvua ja kehitystä? Kertaluontoisissa tai lyhytkestoisissa sessiosuhteissa tämä tuskin on niin iso ongelma kuin pitkällä tähtäimellä.

En enää tykkää susta, jos alat tykätä jostain erilaisesta.

En enää leiki sun kanssa, jos haluat kokeilla uusia leikkejä.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #106 : 29.12.2016, 00:05 »
^^ just toi!

pulseproto

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #107 : 29.12.2016, 00:26 »

En enää tykkää susta, jos alat tykätä jostain erilaisesta.

En enää leiki sun kanssa, jos haluat kokeilla uusia leikkejä.

Ottamatta kantaa switcheyteen.. kyllä parisuhteita määrittää niin moni muukin asia, jopa sellaiset joissa "erilleen kasvaminen" on suurempi "riski" kuin mahdollinen "seksuaalinen erileen kasvaminen" - eikä näitä pitäs pelätä, harvoin edes ennakoida..
Itsellä on kymmenkunta suhdetta luultavasti kaatunut faktaan että "uutuuden viehätyksen jälkeen" daami ei uskaltanut tuoda asiaa julki - " en saakaan seksuaalisia kiksejä alistumalla" -ja kenties palanneet turvalliseen ja tuttuun vanillaan!? .. Muutaman kerran daami myös halunnut ajanpäästä vaihtaa D-puolelle.. useimmiten suhteet kuitenkin ovat päättyneet muista syistä :/

Matsina

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #108 : 29.12.2016, 02:05 »
Mikäs se oli se joku iskelmä.. "Koskaan et muuttua saa"? Ymmärrettävää, että haluaa sitä mitä tilaa eikä kesken kaiken leikit lässähdä. Mutta eikö vaatimus ehdottomasta domiudesta tai subiudesta ole myös aika ankara ja sulje pois ihmisen henkilökohtaista kasvua ja kehitystä? Kertaluontoisissa tai lyhytkestoisissa sessiosuhteissa tämä tuskin on niin iso ongelma kuin pitkällä tähtäimellä.

Se, että seksiä oppii vain harrastamalla seksiä on vaniljamaailmassa ihan fakta. En ymmärrä miten se voisi olla kinkymaailmassa eri asia. Vaikka kuinka synnytään ties miksi niin kyllä ne hommat pitää silti opetella, ja kasvaa "rooliinsa". Ja kyllä kai sessiolla on mahdollisuus mennä ihan kukille, vaikkei mitään roolitusongelmia olisikaan.

Itsellä on kymmenkunta suhdetta luultavasti kaatunut faktaan että "uutuuden viehätyksen jälkeen" daami ei uskaltanut tuoda asiaa julki - " en saakaan seksuaalisia kiksejä alistumalla" -ja kenties palanneet turvalliseen ja tuttuun vanillaan!?

:(
« Viimeksi muokattu: 29.12.2016, 03:21 kirjoittanut Radien »

Underworld

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #109 : 30.12.2016, 00:03 »
Itse löysin skenen 35v+  ikäisenä, lähtökohtaisesti koen hupaisana väittää, että kinkyily olisi ollut aina vahvasti osa persoonaa. Vaikka onhan näitä 35 tai 40v ikäisenä itsensä löytäneitä truumastereita, tutustuneet kenties skeneen switch-tuttavan kautta, mutta toteavat sittemmin switcheyden hölynpölyksi ::) jollekin toiselle dominoiva tai alistuva elementti on ollut läsnä ensimmäisistä seksuaalisista kokemuksista lähtien, vaikkei ollut skenestä kuullut tai osannut määritellä itseään mihinkään lokeroon.
(Ei kai tuota kukaan väittänytkään, mutta) koska arkielämän dominoiva johtaja tai katutappelija badass haluaa olla seksuaalisesti alistuvassa roolissa, sub alkaa 10v jälkeen dommeksi, truumaster saattaa joskus huumori tai kokeilumielessä alistua(pitämättä asiasta meteliä), d/s/switch rooleja voi tuskin verrata hetero/homo/bi-rooleihin jotka ovat huomattavasti vahvemmin osan persoonaa.

Mutta juu, voi joko pitää hauskaa sessioimalla tai käyttää aikaansa miettimällä lokeroita, tai mitä ihmiset minusta ajattelevat tai eivät ajattele
« Viimeksi muokattu: 30.12.2016, 00:19 kirjoittanut Underworld »

chilinen

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #110 : 30.12.2016, 18:24 »
Voihan kiesus ! (tätä ei ole tarkoitettu rienaukseksi, kunhan on puuskahdus) Tässä ketjussa on päästy taas mukaylitsepääsemättömään muuriin nimeltä truu. Onko switch oikea vai väärä, jos tilanteet muuttuu ja siltä tuntuu? Ihan sama ja sou fakin what, kunhan molemmat osapuolet ovat tilanteen tasalla. Yhtä lailla osa dominoivista muuttuu alistuviksi, jos tilanne alkaa mennä oikeaan suuntaan, ja päin vastoin. Ja toiset ei taas koskaan muuta toimintatapaansa, osa pysyy itsetuntonsa ansiosta edelleen omassa "lokerossaan", ja osaavat viedä tilanteen omalle tielleen, osa flippaa ja paljastaa sisäisen heikkoutensa erilaisuuksien edessä. Ja osa on salaa hyvillään.

Odotan kauhulla seuraavaa ketjua, jossa pohditaan, onko nahka/pvc/latex/bondage/s&m oikeampaa kuin toinen suuntaus.

Whatever works.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #111 : 30.12.2016, 18:39 »
Hei,

Minusta koko ketjun kysymyksenasettelu on absurdi, vaikka luulenkin ymmärtäväni mitä tällä haetaan. Itse laitan mieluusti mutkia suoriksi ja vastaisin tähän kysymykseen jotenkin näin.

Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
Samasta syystä kun jollekkin ei kelpaa, lyhyt, kalju, vanha, punatukkainen, mies, nainen tai vaikka ulkomaalainen. Me kaikki kuitenkin tykkäämme vähän eri asioista.

Kuitenkin epäilen että kysymyksenasettaja on tarkoittanut, että switch ei kelpaisi leikkikaveriksi, koska ei olisi tarpeeksi sub tai tarpeeksi dom. Tähän voisi hymähtää ja pohtia, että se kirjainko määrittelee hyvän ihmisen ja leikkikaverin? D vai s vai switch vai GTi vai VR?

- Karwis


pulseproto

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #112 : 30.12.2016, 20:52 »

Odotan kauhulla seuraavaa ketjua, jossa pohditaan, onko nahka/pvc/latex/bondage/s&m oikeampaa kuin toinen suuntaus.

Hahahah... luulin et tää on lobattu jo lähes sementtiin 2000 -luvulla: jos haluat olla "truufettari, et voi enää ohittaa latexia.
Pvc on vain -goottia (since 80's) nahka on aina ollut cool snadisti seksististä vanillasti, tai "pahapoika, -tyttö /bikeria since 50's, jne..
Pitsit ja muut kuosit nyt vaan -just tavis booring..

Rautaperse

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 968
  • Kultsin oma, 100% monogaaminen
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #113 : 31.12.2016, 00:44 »
Voihan kiesus ! (tätä ei ole tarkoitettu rienaukseksi, kunhan on puuskahdus) Tässä ketjussa on päästy taas mukaylitsepääsemättömään muuriin nimeltä truu. Onko switch oikea vai väärä, jos tilanteet muuttuu ja siltä tuntuu? Ihan sama ja sou fakin what, kunhan molemmat osapuolet ovat tilanteen tasalla. Yhtä lailla osa dominoivista muuttuu alistuviksi, jos tilanne alkaa mennä oikeaan suuntaan, ja päin vastoin. Ja toiset ei taas koskaan muuta toimintatapaansa, osa pysyy itsetuntonsa ansiosta edelleen omassa "lokerossaan", ja osaavat viedä tilanteen omalle tielleen, osa flippaa ja paljastaa sisäisen heikkoutensa erilaisuuksien edessä. Ja osa on salaa hyvillään.

Odotan kauhulla seuraavaa ketjua, jossa pohditaan, onko nahka/pvc/latex/bondage/s&m oikeampaa kuin toinen suuntaus.

Whatever works.

Chili kerrassaan mainio kommentti  :love: :-*

talvenjäähile

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #114 : 01.01.2017, 03:57 »
Tajuamatta koko switch-asian ongelmaa, omasta puolestani switch on juuri ihanteellinen kumppani/sessiokumppani ja leikkikaveri. Joustavuus ja molempien puolien ymmärrys on oleellista. Parisuhteista en tajua mitään, en ota kantaa nyt niiden toimivuuteen tässä asetelmassa.

Ajattelisin asiaa enemmän niin että on dominoivampia D-switchejä ja alistuvampia s-switchejä, lisää termejä selkiyttämään asiaa (tai sekoittamaan). Jos itse olen pelkästään D tai yleensä D-switch niin vastaavasti s-switch on erinomainen sessiokumppani.

Pidän siitä että sessioidessa voi vaihtaa jatkuvasti puolta niin monta kertaa kuin huvittaa; kun saan ensin dominoida tarpeeksi, voin heittäytyä pakettilahnaksi, sen jälkeen taas laittaa toista pakettiin jne. Ohjat pysyy kuitenkin koko ajan omissa käsissä vaikka toteutan kumpaakin tyyliä, joten mikään täysiverinen D/s kuvio ei kohdallani toimisi.

Ärsyttävää kun kaikkea pitää luokitella hampaat irvessä ääritiukkoihin kategorioihin, joiden sisältö kuitenkin vaihtelee täysin yksilöiden mukaan. Mitä väliä sillä on vaikka nimeäisi suuntauksensa/roolinsa vaikka submasterapinaksi jos homma vaan toimii ihmisten välillä.

piNaNas

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #115 : 01.01.2017, 17:57 »
talvenjäähile kirjotti just mielestäni kaiken oleellisen, joten tyydyn komppaamaan.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 411
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #116 : 01.01.2017, 18:00 »
Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?

IceCherry

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #117 : 01.01.2017, 19:35 »
Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?

Jos sadistinen puolesi on vahvempi verrattuna masokistiseen puoleesi? Jos tykkäät kummastakin puolesta yhtä paljon eli piiskaajana kuin piiskattavana, niin kaippa se on 50/50. Tätä täytyy vaan määritellä itse :) Esimerkiksi jotkut ovat switchejä, mutta kertovat olevansa 90 % alistuvia eli 10 % alistaminen tulee jostain tietystä teosta, josta saavat kiksinsä.

eppkp

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 411
  • Spanko
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #118 : 01.01.2017, 19:45 »
Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?

Jos sadistinen puolesi on vahvempi verrattuna masokistiseen puoleesi? Jos tykkäät kummastakin puolesta yhtä paljon eli piiskaajana kuin piiskattavana, niin kaippa se on 50/50. Tätä täytyy vaan määritellä itse :) Esimerkiksi jotkut ovat switchejä, mutta kertovat olevansa 90 % alistuvia eli 10 % alistaminen tulee jostain tietystä teosta, josta saavat kiksinsä.

Halu saada piiskaa tulee vain silloin tällöin ja silloinkin haluan kontrolloida tilannetta. Joten en ole oikeastaan alistuva.
Halu piiskata on päällä lähes koko ajan ja välillä todella vahvana. Sanoisin, että sadistinen puoli on todella paljon vahvempi.

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #119 : 01.01.2017, 21:02 »
Olisinko mä sitten S-switch, kun oon ensin sadisti?

Jos sadistinen puolesi on vahvempi verrattuna masokistiseen puoleesi? Jos tykkäät kummastakin puolesta yhtä paljon eli piiskaajana kuin piiskattavana, niin kaippa se on 50/50. Tätä täytyy vaan määritellä itse :) Esimerkiksi jotkut ovat switchejä, mutta kertovat olevansa 90 % alistuvia eli 10 % alistaminen tulee jostain tietystä teosta, josta saavat kiksinsä.

Halu saada piiskaa tulee vain silloin tällöin ja silloinkin haluan kontrolloida tilannetta. Joten en ole oikeastaan alistuva.
Halu piiskata on päällä lähes koko ajan ja välillä todella vahvana. Sanoisin, että sadistinen puoli on todella paljon vahvempi.

Etkö sä sitten voi olla vaan sadisti? Jos pitää yhteen sanaan asia typistää.