Kirjoittaja Aihe: Romanttinen orja?  (Luettu 16013 kertaa)

Tkuslave

  • Vieras
Romanttinen orja?
« : 07.02.2012, 12:47 »
Käsitykseni Master/orja suhteesta on se, että haliminen, silittely yms. hempeily on palkinto hyvin toimimisesta eli sitä ei anneta automaattisesti. Tunnen kuitenkin erään Masterin joka on käsityksiäni vastaan. Kun olen sidottuna, hän unohtaa helposti sen mitä varten olen hänen luonaan. Hän alkaa halailee, silittelee, suutelee yms. jo ennen kuin mitään ehtii alkamaan.
               Hän perustelee tätä sillä, että olen niin ihana ja suloinen, mutta mielestäni se ei ole syy. Hän on muutenkin ihastunut minuun ja vaikka olen sanonut, etten usko alkavani hänen kanssaan seurustelemaan niin hän silti aloittaa aina välillä taas selittämään samaa tarinaa...varsinkin nyt kun olemme vaihtaneet rooleja. (Eli hän on sub ja minä Master
) Itselleni tulee hirveän ahdistunut olo moisesta, enkä tiedä pitäisikö sanoa kylmästi ja julmasti, että lopettaisi jo.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #1 : 07.02.2012, 13:18 »
Eikös orjuuden idea ole juuri siinä, että isäntä voi tehdä orjallaan mitä haluaa?

Mutta ymmärrän kyllä pointtisi. Jos kuvatun kaltainen toiminta ei ole sitä, mitä haet, niin pakkohan sinun on voida se sanoa hänelle. Kaikkien ihmissuhteiden, myös D/s-suhteiden, on pitkän päälle tyydytettävä kumpaakin osapuolta.

Ja sitäpaitsi, jos nyt olette vaihtaneet rooleja, niin totta helvetissä sinä voit Masterina käskeä häntä lopettamaan, tarvittaessa julmastikin :)

swan

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #2 : 07.02.2012, 14:49 »
Aika erikoinen tilanne tai en ole kuullut aiemmin. Toiset nääntyy hellyyden puutteeseen ja toiset kiusaantuvat.
Tuli mieleen sellainen asia,että onko joidenkin helpompi kestää kovaa piiskausta,nöyryytystä,nimittelyä rumasti jne. kuin hellyyttä,kun ja jos on tottunut "julmuuteen"?

Itse taitaisin olla aika aseeton hellyyden edessä,mikäli master ois rakas  :-D

hiz

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #3 : 07.02.2012, 16:23 »
Noin yleensä en puuttuisi siihen miten muut suhteensa hoitavat, mutta jos kerran avaa aiheesta ketjun niin silloin kai haluaa jonkinlaisia neuvoja. Tässä ovat minun ajatukset:

Olen kyllä Piiskazionin kanssa samaa mieltä että hempeilyn suhteen ei ole mitään sääntöjä. Jos Master haluaa hempeillä niin sitten hän saa minun mielestäni tehdä sitä vaikka aamusta iltaan ja joka päivä.

Itse tässä tilanteessa (kun Swankin mainitsi) ensinnäkin miettisin hetken itsekseni että miksi hellyydenosoitukset ahdistaa? Miksi ne tarvii sinun mielestä ansaita? Vai onko niissä se symboliikka se joka ahdistaa enemmän kun itse hyväilyt, et ehkä halua antaa hänelle toivoa suhteesta kun tiedät ettet tule sitä hänelle antamaan?

Sitten kun itse ymmärtäisin mikä se juttu tarkalleen on mikä tässä ahdistaa, niin kertoisin sen kumppanilleni ja keskusteltaisiin siitä rauhassa ja rehellisesti. Kuulostaa siltä että suhteen rajat ei ole molemmille selvillä, suhde näyttää olevan sinulle 100% sessiosuhde ja hän näyttää elättävän toivoa jostain muustakin.

Mutta voihan se olla niinkin että hän vaan nauttii hellimisestä. Minäkin nautin, enkä sen vuoksi olisi halunnut seurustella tai mennä naimisiin jokaisen suutelemani miehen kanssa!

Se "ratkaisu" että Masterina julmasti käskisit häntä lopettamaan tuollaiset touhut kuulostaa minusta enemmän subia kiihottavalta vaihtoehdolta. Masokistisubi yleensä nauttii kun häneltä kielletään se mitä hän eniten haluaa. Veikkaisin (omat subireaktioni tuntien) että hän silloin vaan rakastuisi tuplasti syvemmin. :)

chilinen

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #4 : 07.02.2012, 16:37 »
Joskus voi olla niinkin, että toinen haluaa suhteesta enemmän kuin toinen ja pyrkii paitsi näyttämään sen myös ajattelemaan vähän itsepäisesti, että kyllä se toinen kohta pehmiää..

Itseä kyseinen tilanne ahdistaisi, ja menisi omalla kohdallani jo (epätoivotun, huom!) seksuaalisen häirinnän puolelle. Kokemusta on. Eli suorasanaisuutta peliin, ja jos homma jatkuu toisen mielestä vähän väärin, niin siitä pitää vaan tehdä omat johtopäätöksensä.

Jokainen suhde on toki omanlaisensa, kaikkeen ei ole vain yhtä oikeaa vastausta.

Linnanneito

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #5 : 07.02.2012, 16:41 »
Mielestäni hellyys kuuluu kaikkiin ihmissuhteisiin, ellei sitten kyseessä ole joku pano-porttikongissa-neljän-aikaan-aamuyöstä-kun-muutakaan-en-saanut-ja-panetti -tyylinen viritelmä. Kosketus kertoo, että välittää toisesta, ja haluaa itsekin tulla kosketetuksi. Ehkäpä olet sitoutumiskammoinen, ja asiasta kannattaisi ihan rehellisesti keskustella. Jos mielestäsi kumppanisi ei ole Se Oikea, ja hänen kosketuksensa ahdistaa, niin ehkäpä kannattaa miettiä, onko suhde oikeanlainen tai edes tarpeellinen. Pahinta on, jos annat toisen rakastua sinuun, ja sitten vasta kerrot tästä kammostasi.

*muistelee* paras kosketus oli mielestäni siltikin alistavan osapuolen raukea syli rankan session jälkeen, kun itketti kovasti.

swan

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #6 : 07.02.2012, 17:50 »
Mielestäni hellyys kuuluu kaikkiin ihmissuhteisiin, ellei sitten kyseessä ole joku pano-porttikongissa-neljän-aikaan-aamuyöstä-kun-muutakaan-en-saanut-ja-panetti -tyylinen viritelmä. Kosketus kertoo, että välittää toisesta, ja haluaa itsekin tulla kosketetuksi.

Varmaan jonkinlaista kulttuurihommaakin tuossa. Tai ainakin vaikuttaa siltä ettei suomalaiset ole niitä jotka ekana menevät halailemaan ja suukottelemaan ja kovin lähelle muutenkaan toisia. Joskus kuullut mainittavan kulttuurireviiristä, joka suomalaisella voisi olla esim. 5 metriä ja vaikka italiaanolla 5 cm. Kuullosti ainakin uskottavalta oppineen geneetikon suusta sanottuna.

Sitten vielä jokin äärimmäinen sairaus, kuten autismi. Jotkut heistä eivät siedä ollenkaan kosketusta tai erittäin valikoivasti. Autismin sukuisissa neurologisissa sairauksissa taitaa olla usein tuota sisäänpäin kääntyneisyyttä ja kosketukset saatetaan kokea hyvin rankkoina..en nyt tietenkään väitä, että kaikki jotka pelkää hellyyttä ja kosketusta oisi jotenkin sairaita, mutta tulipahan mieleen tuollain yleisesti.

Syli on kyllä lapsen kanssa ollut parasta rauhoituslääkettä, mikäli toinen ollut sen verran rauhoittunut, että ymmärtää jotain ja pahin raivo laantunut  :o :))

chilinen

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #7 : 07.02.2012, 17:58 »
Hellyys tuntuu äärimmäisen epämiellyttävältä silloin, kun tietää, että se tarkoittaa toiselle jotain ihan muuta. Se, että sitä on jossain sellaisessa suhteessa, jossa se ei kiusaa, on upeaa, mutta tuossa tapauksessa se menee väärään osoitteeseen.

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #8 : 07.02.2012, 18:01 »
Itseä kyseinen tilanne ahdistaisi, ja menisi omalla kohdallani jo (epätoivotun, huom!) seksuaalisen häirinnän puolelle. Kokemusta on. Eli suorasanaisuutta peliin, ja jos homma jatkuu toisen mielestä vähän väärin, niin siitä pitää vaan tehdä omat johtopäätöksensä.

Samaa mieltä. Selvästikin suhteen osapuolet hakevat nyt suhteelta eri asioita, eikä suhde toimi siltä osin. Itse lopettaisin suhteen tuossa vaiheessa. Jos joku on sinuun ihastunut, niin ei se asia puhumalla parane, ihastuneisuuttaan kun ei voi lopettaa kuin napista painamalla. Mitä pidemmälle jutun annat edetä, sitä raskaampaa siitä todellisuuden kohtaamisesta tulee sille ihastuneelle osapuolelle, se kun on edessä, ennemmin tai myöhemmin.

Tkuslave

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #9 : 10.02.2012, 13:14 »
ei siinä muuten mitään, mutta olen asiasta maininnut selkeästi enkä kierellen ja sanonut miltein suoraan päin naamaa julmasti etten ole kiinostunut hönestä. Silti hän elättelee toiveessa, että bjos minä kuitenkin...Haen hänestä ennemminkin bdsm-seuraa ja kaveria.

Piiskazion

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 417
  • Galleria
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #10 : 10.02.2012, 15:07 »
Ikävä tilanne. Tunnistan asetelman. Jotkut ihmiset eivät ihastumisessaan osaa ottaa vastaan minkäänlaista järkipuhetta, vaan toiveajattelu jää elämään. Tuollaista esiintyy kaiketi ihan kaikenlaisissa suhteissa (hetero/homo, kinky/vanilja).

Onkohan sinulla muuta mahdollisuutta kuin irrottautua hänestä?

Tkuslave

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #11 : 10.02.2012, 15:33 »
Julmin vaihtoehto on etsii pian joku jonka kaa synkkais halutulla tasolla ja pläjäyttää päin naamaa...en tiedä vaan onko se kovinkaan mahdollista. Ideoit otetaan toki vastaan joko täältä tai viesteiltä

swan

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #12 : 10.02.2012, 15:47 »
Ole aikuinen ihminen ja sano suoraan mikä tilanne on omalta osaltasi. Julmaa on valehdella ja leikkiä ihmisillä.Vai antaako se egolle pönkitystä kun itsellä ei ole romanttisia tunteita ja toisella on?

Tkuslave

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #13 : 10.02.2012, 15:48 »
no kun olen mielestäni suoraan sanonut jo ainakin kolmesti face to face

swan

  • Vieras
Vs: Romanttinen orja?
« Vastaus #14 : 10.02.2012, 15:59 »
Väännä rautalankamalli sitten. Ihastunut voi olla sokea,kuuro ja kehitellä tarinoita omassa päässään. Kokemusta on omasta mielikuvituksesta :/