Kirjoittaja Aihe: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.  (Luettu 15028 kertaa)

misuli_n

Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #60 : 27.05.2014, 17:48 »
,
« Viimeksi muokattu: 28.05.2014, 08:45 kirjoittanut misuli_n »

tillistallis

  • B-Anon Shamaani
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 1471
  • ** Mainostilaa Myytävänä **
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #61 : 27.05.2014, 22:35 »
Tästä ketjusta on tänään poistettu pari henkilökohtaisuuksiin menevää viestiä.

Jatkakaa asiallista keskustelua otsikon tiimoilta. Muuten kutsuu kesäloma banaanisaarilla.

-tt

Master T

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #62 : 27.05.2014, 23:28 »
Tuo " Vittu mitä paskaa" kommentti kuvaa hyvin tätä keskustelua. Olen täysin samaa mieltä. Otsikon aiheeseen on tosiaan palattava keskustelussa:

Alistumisen tulee olla aina lähtöisin subin omasta halusta alistua. Sitä ei koskaan voi määrätä joillain säännöillä.

Jos dominoiva on kykenemätön pitämään subia vallassaan on aivan turha selittää jostain säännöistä tai siitä, että "kun subit ovat niin vaikeita". Jos ei ole kykyä olla dominoiva, niin silloin sitä vain ei ole. Valta on ansaittava, siihen ei riitä pelkkä haave olla dominoiva. Millään säännöillä tai subien halveksinnalla tai sättimisellä ei dominoivuudesta haaveileva miesraukka ole koskaan muuta kuin pelle. Sama koskee niin suhdetta kuin yleensä elämää ja vaikka tätä keskustelufoorumia ja sitä, jos täällä M:mäisesti (lue ämmämäisesti) lähtisi sättimään subeja.

balthazar

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #63 : 28.05.2014, 00:31 »
Uskoisin, että tässä haetaan hivenen tuohtuneena ja eri sanankääntein sitä, että dominoivan tulee nimenomaan herättää se halu alistua. Ei dominoivuus minusta ole "kyky", vaan puhtaasti yhteensopivuuskysymys. Ihan satavarmasti en pystyisi komentamaan ketä tahansa haluaisin, mutta sitä joka haluaa minulle alistua voin ohjata yhtä hyvin yhdellä sormella kuin pelkällä katseellakin.

Enkä minä sano ettei muunlaista dominointia voisi olla, tai että se olisi väärin. Itse vain koen asian näin. Onhan toki totta, että fyysisellä ylivoimalla, kivulla ja pelolla saat melkein kenet tahansa tekemään melkein mitä tahansa, mutta itse luen sen väkivallaksi, en niinkään dominoinniksi.

Suzie

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #64 : 28.05.2014, 04:01 »
Jos ihmisellä on paniikkihäiriö tai suru niin ei sitä paranneta satuttamalla henkisesti tai fyysisesti.

<edit>OT ketjun aiheesta, mutta suora vastaus postaukseen</edit>

Sanotaan, että itku puhdistaa sielun pahoista ajatuksista ja muista negatiivisista asioista. Omien havaintojeni mukaan ei ole (ainakaan minulle) eroa sillä, tuleeko itku siitä että on paha olo vaiko siitä, että raippa suutelee takapuoltasi vielä kerran ja tiedät että se ei lopeta vielä vähään aikaan. Toisella näistä metodeista on se etu, että itku tulee varmasti ja riittävässä määrin...

Suruun ja esimerkiksi kostonhimoon tuo varmasti auttaa (ainakin minulla), paniikkihäiriöistä ei ole henkilökohtaista kokemusta.


misuli_n

Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #65 : 28.05.2014, 08:38 »

En usko, että paniikkihäiriöön auttaa kipu lääkkeeksi.

Pitää olla turvallisissa käsissä, silloin surupiiskaus voi auttaa.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #66 : 28.05.2014, 09:44 »
Onhan toki totta, että fyysisellä ylivoimalla, kivulla ja pelolla saat melkein kenet tahansa tekemään melkein mitä tahansa, mutta itse luen sen väkivallaksi, en niinkään dominoinniksi.

Fyysisellä voimalla ja sen pelolla tuskin on ketään niin paljoa ihmissuhteissa alistettu kuin toisen rakkautta/kiintymystä/jätetyksi tulemisen pelkoa hyväksikäyttämällä.

IKRM

Master T

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #67 : 28.05.2014, 10:05 »
Alistaminen ei minulla tapahdu fyysisen voiman tai sen pelon kautta, vaikka nuo suhteeseen kuuluvatkin. Lähtökohta on oltava henkisellä puolella, saada alistuva haluamaan alistua juuri sinulle.

Jätetyksi tulemisen pelon käyttäminen alistamisessa on sen sijaan minulle jo ajatuksena vastenmielinen. Toivon, ettei kovin moni käyttäisi tuollaista keinoa. On vaikea nähdä, että mikään suhde voisi onnistua noin vastenmielisin alistamismenetelmin. No, ihmiset saattavat saada nautintonsa monin sellaisin tavoin, jotka ovat minulle vieraita.

IKRM

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1542
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #68 : 28.05.2014, 10:27 »
Alistaminen ei minulla tapahdu fyysisen voiman tai sen pelon kautta, vaikka nuo suhteeseen kuuluvatkin. Lähtökohta on oltava henkisellä puolella, saada alistuva haluamaan alistua juuri sinulle.

Jätetyksi tulemisen pelon käyttäminen alistamisessa on sen sijaan minulle jo ajatuksena vastenmielinen. Toivon, ettei kovin moni käyttäisi tuollaista keinoa. On vaikea nähdä, että mikään suhde voisi onnistua noin vastenmielisin alistamismenetelmin. No, ihmiset saattavat saada nautintonsa monin sellaisin tavoin, jotka ovat minulle vieraita.

Vaniljasuhteissa mainitsemani tapa on hyvin yleinen, ja varmasti myös osassa BDSM-suhteita. Vaniljasuhteissa sitä ei kutsuta alistamiseksi vaan kansallisromanttisesti sanotaan että 'kuka määrää kaapin paikan'.

IKRM

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #69 : 28.05.2014, 14:41 »
Tuo " Vittu mitä paskaa" kommentti kuvaa hyvin tätä keskustelua. Olen täysin samaa mieltä. Otsikon aiheeseen on tosiaan palattava keskustelussa:

Alistumisen tulee olla aina lähtöisin subin omasta halusta alistua. Sitä ei koskaan voi määrätä joillain säännöillä.

Jos dominoiva on kykenemätön pitämään subia vallassaan on aivan turha selittää jostain säännöistä tai siitä, että "kun subit ovat niin vaikeita". Jos ei ole kykyä olla dominoiva, niin silloin sitä vain ei ole. Valta on ansaittava, siihen ei riitä pelkkä haave olla dominoiva. Millään säännöillä tai subien halveksinnalla tai sättimisellä ei dominoivuudesta haaveileva miesraukka ole koskaan muuta kuin pelle. Sama koskee niin suhdetta kuin yleensä elämää ja vaikka tätä keskustelufoorumia ja sitä, jos täällä M:mäisesti (lue ämmämäisesti) lähtisi sättimään subeja.
Yleensä mitä kovenmmin yrittää pitä toista vallassa, sitä kauemaksi tätä työntä. Itse yleenäs vain odotan ja annan subin itse tehdä aina aloitteet. Jolloin hänellä itsellä on se valta mitä tehdään, mutta itselläni se lähdenkö sitä tekemään. Sillä mikään ei ole niin mukavaa, kun kerto subille miten itse haluan sen tehdä ja katso kuinka hän tietää että se on hänelle vaativaa, jolloin hän joutuu itse tekemän päätöksen tehdäänkö vai ei.

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #70 : 28.05.2014, 14:43 »
Eli kun palataan alkuperäseen tekstiin, niin siinä juuri alistuvalla on se, että hän haluaa ansaita huomion ja varmistaa sen että sittenkun dominoiva puoli päättää hän saa aina mieluisan palkinnon, joka on hänelle tärkeenpää kokemuksena kuin se mitä hän itse on tehnyt.

Jouha10

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #71 : 28.05.2014, 16:28 »
Alistaminen ei minulla tapahdu fyysisen voiman tai sen pelon kautta, vaikka nuo suhteeseen kuuluvatkin. Lähtökohta on oltava henkisellä puolella, saada alistuva haluamaan alistua juuri sinulle.

Jätetyksi tulemisen pelon käyttäminen alistamisessa on sen sijaan minulle jo ajatuksena vastenmielinen. Toivon, ettei kovin moni käyttäisi tuollaista keinoa. On vaikea nähdä, että mikään suhde voisi onnistua noin vastenmielisin alistamismenetelmin. No, ihmiset saattavat saada nautintonsa monin sellaisin tavoin, jotka ovat minulle vieraita.

Näkisin asian niin,että jos alistus menee tuota kautta, että uhataan jättämisellä, huomioimatta jättämisellä, tai jos et tee niin kun sanon, niin en tykkää susta enää, on kyseessä henkinen hyväksikäyttö.

Se myös mielestäni osoittaa D:n kyvyttömyyttä olemaan luontaisesti D.
Mielestäni tuo pointti, että subin on haluttava alistua, on D/s- suhteen kantava perusta. Jos se ei perustu vapaa-ehtoisuuteen, emme enää puhu kinkystä mielestäni, vaan kotiväkivallasta.

Palataksemme ketjun otsikkoon, niin ainahan naiselta on vaadittu samoja asioita....;)

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/nain-vaimo-palveli-50-luvulla-lue-uskomattomat-neuvot/3202240

balthazar

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #72 : 28.05.2014, 16:41 »
Naisilta äänioikeus pois, kotiin vaan tekemään ruokaa, kuuraamaan paikkoja ja näyttämään nätiltä.
Pillua annetaan aina kun käsketään, puolukkapäiville perseseksiä jos ei suikkarit miellytä.
Mielipiteiden ilmaisemisen voi helposti korvata "kyllä, herra!" lausahduksella, ja mieltymyksiin kelpaa hienosti "kaikki käy!"
Naisten orgasmi, mikä se on?

Niinkerta.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #73 : 28.05.2014, 17:51 »
Naisilta äänioikeus pois, kotiin vaan tekemään ruokaa, kuuraamaan paikkoja ja näyttämään nätiltä.
Pillua annetaan aina kun käsketään, puolukkapäiville perseseksiä jos ei suikkarit miellytä.
Mielipiteiden ilmaisemisen voi helposti korvata "kyllä, herra!" lausahduksella, ja mieltymyksiin kelpaa hienosti "kaikki käy!"
Naisten orgasmi, mikä se on?

Kumma, ettei robottiseksi-ketjuun ole tullut enemmän kommentteja. Robottihan tekisi kaiken kuten käsketään ja sellaiselta vieläpä puuttuisi ihmisoikeudetkin - sehän olisi ihan kuin oikea nainen.   :))

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Naisen siveä käyttäytyminen ylpeyden edelle.
« Vastaus #74 : 28.05.2014, 17:57 »
Naisilta äänioikeus pois, kotiin vaan tekemään ruokaa, kuuraamaan paikkoja ja näyttämään nätiltä.
Pillua annetaan aina kun käsketään, puolukkapäiville perseseksiä jos ei suikkarit miellytä.
Mielipiteiden ilmaisemisen voi helposti korvata "kyllä, herra!" lausahduksella, ja mieltymyksiin kelpaa hienosti "kaikki käy!"
Naisten orgasmi, mikä se on?

Kumma, ettei robottiseksi-ketjuun ole tullut enemmän kommentteja. Robottihan tekisi kaiken kuten käsketään ja sellaiselta vieläpä puuttuisi ihmisoikeudetkin - sehän olisi ihan kuin oikea nainen.   :))
No, robotti voisi olla myös hyödylline tekemään ne asia joita subille pitää tehdä, eli ohjelmoisi vain oma mileikuvituksen mukaan sen toimimaan ja subi saisi olla ohjelman tyytyväien aina Masterinsa ajatusetn kanssa.