Äänestys

Daffyd Thomas on kylän ainoa homo. Itse olen hetero mutta toisinaan jaan saman näkemyksen - tunnen olevani erilainen pervo kinkyjen maailmassa. Millainen pervo sinä olet?

Harrastan vanilijaseksiä useammin kuin kinkyä ja se on täysin ok, silti pervoilu on ihana ja välttämätön osa seksuaalisuuttani
30 (13.2%)
Olen/haluaisin olla/minulla on kokemusta pitkäkestoisesta (>2v) parisuhteesta ja se on ideaalini
40 (17.5%)
24/7  D/s suhde tai Masterin/Mistressin vallan alla oleminen on parasta
21 (9.2%)
Tasa-arvoinen suhde seksin ja sessioiden ulkopuolella on juttuni, silti sängyssä haluan määrätä/alistua
43 (18.9%)
Olen sadisti/masokisti mutta vain jos toinenkin tykkää ja kykenen elämään onnellisesti ilman
19 (8.3%)
Olen sinkku mutta haluaisin parisuhteen
18 (7.9%)
Olen sinkku ja haluankin olla
4 (1.8%)
Olen monogaaminen
11 (4.8%)
Kumppanin/partnerin tulisi olla monogaamisia
14 (6.1%)
Minulla on kotona asuva lapsi/lapsia
23 (10.1%)
Olen kylän ainoa homo
5 (2.2%)

Äänestäjiä yhteensä: 46

Äänestys päättynyt: 29.06.2016, 14:18

Kirjoittaja Aihe: Daffyd Thomas - gallup  (Luettu 3067 kertaa)

Nick

  • Vieras
Daffyd Thomas - gallup
« : 22.06.2016, 14:18 »
Tein parin keskustelun innoittamana geneeristä galluppia siitä millaista porukkaa täällä liikkuu ja millaisin arvomaailmoin

Kysymyksistä sen verran että ne osin perustuvat siihen millaiseksi itseni koen, henkilöksi jolle seksuaalisuus on erittäin tärkeää, dominoi sessioissa, on tasa-arvoinen niiden ulkopuolella. Henkilö joka on sinkku mutta jolla ei ole mitään hallitsevia tai määrääviä fetissejä ellei sellaiseksi lueta heikkoutta vahvoja naisellisia sub naisia kohtaan ;)

Sellaista etsien.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #1 : 22.06.2016, 16:00 »
Moneen kohtaan saa laittaa rastin?

Nick

  • Vieras
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #2 : 22.06.2016, 16:18 »
Moneen kohtaan saa laittaa rastin?

Ajatuksena oli että niin moneen kuin haluaa ---- ellen sitten mokannut ja tehnyt jotain poissulkevaa valintaa. Näköjään sitä ei postuumisti pääse muokkaamaan noilta osin.

Äänestin kokeeksi itse, ei näköjään voi valita useampia vaikka tarkoitus oli. Ehkä ylläpito vo säätää jos jaksaa?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #3 : 22.06.2016, 16:42 »
Nyt pitäisi onnistua valitsemaan useampi vaihtoehto.

hippa

Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #4 : 22.06.2016, 16:53 »
Olipas vaikeaa vastata, kun kokee elävänsä tasa-arvoisessa suhteessa vaikka D/s lipeää usein makuuhuoneen ulkopuolellekin. Olen siis mitä ilmeisimmin tehokkaasti aivopesty, ollaan tasa-arvoisia mutta toiset vaan enemmän kuin toiset. ;D

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #5 : 22.06.2016, 19:51 »
Olipas vaikeaa vastata, kun kokee elävänsä tasa-arvoisessa suhteessa vaikka D/s lipeää usein makuuhuoneen ulkopuolellekin. [...]  ;D

^ What she said. Vähän sama täällä — vaikka perwopuuhailut pysyvät pääsääntöisesti sessiossidonnaisina, tulee tuota tottelevaisuuskoulutusta toteutettua pikku kinkykikkailujen ohella leikkituokioiden ulkopuolellakin, mut ei nyt kuitenkaan (ainakaan vielä) ihan 24/7.  ::)

Ykkös-, kakkos- ja monogamiakohdat tuli tällä erää ruksittua.


(Edit: Lainausta muokattu.)
« Viimeksi muokattu: 22.06.2016, 21:50 kirjoittanut Ms Mstx »

Normandie

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1528
  • Metamorfosis
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #6 : 22.06.2016, 20:20 »
Helppoa oli vastata, kahteen kohtaan vastasin. Kiva kysely  :)

Feird

  • Vieras
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #7 : 22.06.2016, 20:55 »
No mulla oli aika montakin vaihtoehtoa ruksittuna tuohon..

Harrastan vanilijaseksiä useammin kuin kinkyä ja se on täysin ok, silti pervoilu on ihana ja välttämätön osa seksuaalisuuttani <-- tää vähä siinä ja siinä et mikä lasketaan kinkyks..voi olla et kuitenkin harrastan lähinnä kinkyä mutta oon niin tottunu siihen et se tuntuu ihan vaniljalta jos vaan panee nasse päässä :D

Olen/haluaisin olla/minulla on kokemusta pitkäkestoisesta (>2v) parisuhteesta ja se on ideaalini <-- tää on kyllä paikkaansapitävä, sessiosuhteita voi tulla ja mennä mutta yks mulla on joka pysyy :)

Tasa-arvoinen suhde seksin ja sessioiden ulkopuolella on juttuni, silti sängyssä haluan määrätä/alistua <-- 24/7-juttu ei oikeen toimi mun kanssa

Olen sadisti/masokisti mutta vain jos toinenkin tykkää ja kykenen elämään onnellisesti ilman <--  no tää on kyllä vain osittain, en halua elää ilman tätä puoltani.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #8 : 22.06.2016, 21:01 »
Hauska  ;D.. Daffyd Thomas on kyllä ihan parhautta  ;D

Itsellä ruksiintui jopa 6 kohtaa  ::) :

Olen mono ja toivottavasti kumppanikin on. Lapsia on ja ei tuo haittaisi vaikka kumppanillakin olisi..
Olen ollut yli 2v suhteissa ja se on myös ideaali minulle.
Elän D/s suhteessa jossa on 24/7 -elementtejä sessioiden ulkopuolellakin, arjessa ollaan pääsääntöisesti tasa-arvossa niin kuitenkin että kumpikin tietää paikkansa  ;)

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #9 : 22.06.2016, 22:01 »
Olen/haluaisin olla/minulla on kokemusta pitkäkestoisesta (>2v) parisuhteesta ja se on ideaalini  -> Homma toimii helpoiten ja parhaiten tutun tyypin kanssa, mutta en halua enää perinteistä parisuhdetta.

Tasa-arvoinen suhde seksin ja sessioiden ulkopuolella on juttuni, silti sängyssä haluan määrätä/alistua -> Tasa-arvoinen se olla pitää, muu ei toimi itselle.

Olen sadisti/masokisti mutta vain jos toinenkin tykkää ja kykenen elämään onnellisesti ilman -> Olen, mutta en kykene elämään ilman. Molemmat puolet kuuluvat niin oleellisesti seksuaalisuuteni.

Olen sinkku mutta haluaisin parisuhteen -> Kyllä mulle yks parisuhde kelpaisi, mutta ei perinteistä, eikä monogaamista. Joo en oo silleen helppo tapaus. ;D Ennemmin ilman, jos ei saa mieluista, toimivaa suhdetta.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #10 : 24.06.2016, 01:18 »
Alistun pääosin vain seksissä ja sessioissa ja arkisin haluan olla tasa-arvoinen kumppanini kanssa. Niin ja sinkku olen vielä, mutta parisuhde olisi kuitenkin toiveissa. :) Mielellään monogaminen suhde hakusessa.

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #11 : 24.06.2016, 01:36 »
Hmmm... aikalailla massaan hukun kun kolmesta ruksimastani kaksi oli suosituimpia vaihtoehtoja  :)

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #12 : 24.06.2016, 02:03 »
Kaksi kohtaa valittuna; pitempiaikaisessa parisuhteessa ja 24/7. Ei harhaisia kuvitelmia tasa-arvosta. Silti en mikään kynnysmatto, vain Isäntä saa tottelemiseni.

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #13 : 24.06.2016, 08:48 »
Oihan tuossa edes kaksi kohtaa mitkä jotakuinkin vastasivat tilannetta ja näkemystä...tällaista se on kun omituisemmat alkaa vastailla kysymyksiin. Itseasiassa joka kyselyssä voisin esittää pari vastakysymystä ensin.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Daffyd Thomas - gallup
« Vastaus #14 : 24.06.2016, 09:03 »
Mun kohal vastaus % oki hetken 100.  ;D Kivoja galluppeja teettä.