Kirjoittaja Aihe: Tre Monttu-miittiä. Nita kaipaa miittisuraa 28.3.2015 Monttuun  (Luettu 6612 kertaa)

Pulseproto

  • Vieras
joo.. tänne -- Edellisestä monttuvisiitistä jonkinverran aikaa..-- tais sillon viimeks olla rempassa mesta.. (oisko 7-8vee sit.) lol

Raduni

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 324
  • isi tässä moi
  • Galleria
Se on varmaan sanomattakin selvää, että me ollaan Veeran kanssa paikalla.

Norja

  • Vieras
Sanokaa mua vaan vanhaks kyrväks mutta kun noissa miiteissä ei ole mitääään muuta kun aina sitä samaa oubertylsää tuolilla istumista ja toisten dokaamisen ja olutmerkkien vertailun katselua. Musta olis kivaa mennä noihin mutta koska se nyt vaan on just tota tavistelua. jos ketään kiinnostaa sitoutua Tampereella alkaa mun kanssa vetää bdsm-ryhmää Setalla kerran tai 2 kuussa niis yksäriä pliis. saatan silti ilmaantua jos on aikaa.  :love:

Nita77

  • Vieras
Eihän siinä muu jutun tekemisessä oo mitään ongelmaa.
Itse en valitettavasti tunne vielä niin runsain joukuin porukkaa, että voisin tuollaista lähtee edes suunnittelemaan.

Ja tuollainen vaatii sit sitoutumista sen homma toteuttamiseen ja selvittämiseen, mitä, missä ja millä hinnalla.
Mut idea on oikein mielekiintoinen, saattaisin jopa mahdollisesti innostuakin.

Kinkyman

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 25
  • Switch ja peruspervo
  • Galleria
Voisin yrittää tulla myös oluelle jos ei ihan tuntematon pervo joukossa haittaa?
On pitänyt noihin virallisiin miitteihin tulla jo parisen vuotta, mut jotenkin unohtunut tai ollut muuta.

Petekuminen

Pitää harkita jos lähtis ihmisiä kattoon täältä maalta  ::)

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
EN OO TULOS!  >:(

Koska oon Nitalle raskaana.  :o

 ;D

Nita77

  • Vieras
EN OO TULOS!  >:(

Koska oon Nitalle raskaana.  :o

 ;D

Ohos, mites tälleen on päässyt käymään. No joo mä tiedän että oon JUMALATAR ja sä oot siennyt mun PYHÄSTÄ hengestä.

Onnee vaan sullekin.

Lederfeder

  • Vieras
Todennäköisesti ollaan Kinky Pohjolassa Oulussa tuolloin. Kahtellaan sit ens kerralla.

PinkCat

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1012
  • nylkky
  • Galleria
Todennäköisesti ollaan Kinky Pohjolassa Oulussa tuolloin. Kahtellaan sit ens kerralla.
Eiks Kinky Pohjola ole jo silloin edellisenä viikonloppuna, siis 21.3, kuin tää miitti?

Lederfeder

  • Vieras
ohops. Saatanpa siis tullakin.

miumaumukkaa

  • Vieras
Vapaata  :) Tulossa siis jos ei isompaa (jalka poikki) estettä ilmaannu.

Nita77

  • Vieras
Jottei unohtuisi, niin tänne siis kaikki vanhat ja uudet ja etenkin kaikki ihanuudet.
Niin miehet kuin naiset ja kaikki muutkin erilaiset.

Nita77

  • Vieras
Lauantai ois sit ihan justiinsa....
Niin, että tänne sit vaan kaikki.

vorona

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 373
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
No nääs, siellä päin Suomea muutennii niin saatanpa piipahtaa!