Kirjoittaja Aihe: Kinkyteko 2013  (Luettu 21868 kertaa)

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #30 : 29.07.2013, 13:37 »
Uutta on myös Lahden Ketjureaktion Kinkykino, joka on bileitä edeltävänä päivänä (ja se EI ole mun idea, vaikka olenkin jäsen ja äänessä tässä   ;D )

Onkohan se sitten minun ideani, kun ehdotin tällä tavalla Täydelliset bileet - ohjelmaideoita -ketjussa:
Kinky elokuvafestivaali voisi myös olla hyvä, kun on jo LGBT-elokuvafestivaaleja. Voisi toimia myös sellaisena, että näytetään putkeen useita vanhoja klassikoita jossain elokuvateatterissa kunnon valkokankaalta. Kuulostaa ehkä vaikealta toteuttaa, mutta tiedän että erilaisia elokuvakerhoja on joskus tehty aika pienelläkin budjetilla. Sinne olisi muutkin kuin kinkyt tervetulleita.

Voi toki olla paljon vanhempikin idea kyseessä.

kide

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #31 : 29.07.2013, 14:18 »
Ketjureaktion aktiivit osaavat vastata, tuliko idea spontaanisti vai esim. tältä foorumilta :)

Hiukan OT-lisää: Mä olen haaveillut esim. kinkyjen amatöörielokuvien kisasta/pienimuotoisista leffafestareista, mutta idea ei saanut kannatusta aikoinaan tuolla Oulun yhdistyksessä. Leffakisa on kuulemma pidetty joskus muinoin, olikohan Tampereella Mustan puolikuun aikana?

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4506
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #32 : 29.07.2013, 14:57 »
Ketjureaktion aktiivit osaavat vastata, tuliko idea spontaanisti vai esim. tältä foorumilta :)

Ajatus Kinkykinosta heitettiin ilmaan ensimmäisen kerran jo joskus viime syksynä. Silloin kuitenkaan ei näyttänyt sopivaa väliä löytyvän bilekalenterista. Nyt tämän kevään aikana sitten ajatus kehiteltiin lopulliseen muotoonsa. Se että kinkyjen leffatapahtumaa toivottiin Täydelliset bileet-topicissa, vahvisti vaan sen että tälläiselle tapahtumalle on tilausta.

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 779
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #33 : 29.07.2013, 16:04 »
Onpa Häkikin pari leffa päivää joskus pitänyt. Tosin Ketjureaktio taitaa nyt lähteä liikkeelle vähän iaommalla volyymilla.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #34 : 07.08.2013, 08:49 »
Ehdotuksia on tullut hyvin ja laajalla hajonnalla, eli raadille tulee ihan oikeasti töitä miettiessään valintaansa  :)
Silti, huhuilisin vielä lisääkin!
Aikaahan on reilu viikko, viimeiset ajat siis käsillä.

Muistutus myös yhdistyksille, olen pistänyt mailit teille edustajastanne raatiin, mutta vasta muutamasta on tullut vastaus.
Kuka siis edustaa yhdistystänne Kinkytekoraadissa?
Jos asia tuli mieleen nyt tätä lukiessasi hyvä yhdistyksen edustaja, voit poikkeuksellisesti myös pistää tiedon yksityisviestinä minulle täällä baarissa.

otto40

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #35 : 07.08.2013, 10:40 »
smfr:n puolesta minä eli otto pj

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #36 : 11.08.2013, 22:28 »
Vielä vajaa viikko aikaa ehdotella Kinkytekopalkinnon saajaa!

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #37 : 15.08.2013, 14:05 »
Viimeisiä hetkiä viedään, keskiyö 16.8. on takaraja ehdotuksille!

mastervsop

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #38 : 15.08.2013, 14:11 »
Leccare for nominee  C:-)  koska hän outtasi pari sekopäätä jotka touhusivat ainakin toinen joulun alla leivättömän pöydän ääreen asti kinkiyilyssään :
Ilman Leccaren blogia en olisi itse edes noteerannut moisia tähdenlentoja paitsi kun tuomiot oli tullut ja niistä tieto korviin kantautui.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #39 : 16.08.2013, 00:27 »
Ja vielä nosto - viimeinen vuorokausi ehdotusten tekoon alkoi tovi sitten.
Kurkkasin juuri päivän postit ja hyviä ehdotuksia hyvin perusteluin on tullut jälleen useita - mutta postilootassa on edelleen tilaa, joten antakaas palaa!  :)

misuli_n

Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #40 : 16.08.2013, 08:28 »
tämä BDSMbaari.

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #41 : 16.08.2013, 17:24 »
Vielä ehtii ehdotella!  :)

Simone

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #42 : 19.08.2013, 21:53 »
Kiitos kaikille ehdotuksensa tehneille - niitä tuli upea määrä, hyviä ehdotuksia ja perusteluja  :)

Raadilla tulee olemaan todella haastava urakka, sillä potentiaalisia palkittavia, niin tekoja kuin tekijöitäkin on monta.
Noita ehdotuksia läpi käydessä oli todettava, että meillähän, tässä pienessä maassa ja vielä pienemmässä skenessä tapahtuu paljon. Täällä on intoa ja taitoa - ja ennen kaikkea niitä jotka pistävät tuulemaan!
Nyt odotellaan tovi raadin päätöstä ja lauantaina 7.9.2013 saan kunnian julkaista sen TAFFissa, toivottavasti myös livenä onnitella voittajaa/voittajia.

Mutta:
Vaasan Vaski - onko teitä enää!?
Kaikille muille raatilaisille on nyt lähtenyt ehdokaslistat, mutta Vaskilaisetkos ovat piiloutuneet tavoittamattomiin?




MiaQ

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #43 : 23.08.2013, 12:50 »
Ketjureaktion aktiivit osaavat vastata, tuliko idea spontaanisti vai esim. tältä foorumilta :)

Hiukan OT-lisää: Mä olen haaveillut esim. kinkyjen amatöörielokuvien kisasta/pienimuotoisista leffafestareista, mutta idea ei saanut kannatusta aikoinaan tuolla Oulun yhdistyksessä. Leffakisa on kuulemma pidetty joskus muinoin, olikohan Tampereella Mustan puolikuun aikana?

Tampere Fetish Factory oli v. 2001 4-päiväinen ja sen yhteydessä oli lyhytelokuvafestivaalit johon tuli 2 rainaa. Voiton vei sirkus Tapaturman (en ole varma muistanko nimen täysin oikein, mutta Tapaturma siinä oli) filmi. Tapaturma oli kinkyryhmä joka teki esityksiä friikkisirkus pohjalta. #Toivottavasti meni oikein, Tinttu.#

TAFF järkättiin tuolloin vanhassa elokuvateatterissa, jossa oli edelleen laajakangas käytössä

Alkujaan meidän piti näyttää Rocky Horror Show mutta kela (HUOM todellakin kela) ei ollut maassa

&...mä alan olla todellakin siis niiiiin vanhaa shittiii...&
MiaQ

birdy.n

  • Vieras
Vs: Kinkyteko 2013
« Vastaus #44 : 24.08.2013, 02:42 »
Yhtenä KinkyKinon 'aktiivina' voin kertoa, että haave tällaisesta tapahtumasta syntyi jo vuosia sitten ja silloin ideaa kehittämässä oli eräs tuttu leffafriikki.. Mutta tuskinpa sekään oli maailman ensimmäinen kerta kun moinen ajatus jonkun päähän pälkähti. Me toteutettiin tämä nyt ja kivaa oli! Kiitos osallistuneille  ;D