Kirjoittaja Aihe: Hyvän Ds-suhteen haasteet?  (Luettu 15595 kertaa)

keke

Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« : 04.08.2013, 15:46 »
Olen tunnustanut itselleni oman kinkiyteni lähes 30 vuotta sitten. Olen orja ja sinut itseni kanssa.

Minulle toimiva ja onnellinen Ds-suhde on yksi elämäni tärkeimmistä asioista.

Millaisena sitten itse koen hyvän Ds-suhteen ja millaisessa Ds-suhteessa haluan elää? Minusta hyvä Ds-suhde rakentuu ensinnäkin yhteiselle tahdolle ja pelkästään sille. Tahto alistua/alistaa, kurittaa, sessiot jne. pitää rakentua yhteiselle tahdolle toimiakseen molempien iloksi. Yhteinen tahto vaatii rinnalleen myös ehdottoman avoimuuden ja rehellisyyden. Tällä on toki tarkoita detaljeja, jotka liittyvä arkisiin rutiineihin, jotka jo sinänsä ovat osa yhteistä tahtoa.

Suhteen pitää mielestäni rakentua myös hyvän ihmissuhteen varaa. Suhteen, jossa myös uskollisuus on kunniassaan. Ja taas selvennökseksi, suhteeseen voi mielestäni liittyä myös ulkopuolisia suhteita, jos ne ovat yhteisen tahdon mukaisia. Sen sijaan ulkopuoliset ja salasuhteet eivät mielestäni ole suotavia eivätkä muutkaan jutut, jotka loukkaavat toista osapuolta eivätkä perustu yhteiseen tahtoon.

Jouduin näitä asioita pohtimaan kun päätin osaltani mielestäni todella hyvän ja onnellisen Ds-suhteen. Meillä oli Valtiattareni kanssa yhteisenä tavoitteena löytää nainen. joka olisi tallentanut meille sessioitamme.

Yksi nainen sitten ilmaantui kuvioon ja ei kestänyt kuin reilun viikon, niin suhteeni Valtiattareeni oli tuhottu. Yhtäkkiä se meidän yhteinen tahtomme ja haaveemme oli muuttunut tämän naisen tahdoksi, jossa päällimmäisenä vaikutti olevan panettaa Valtiatartani hänen orjallaan. Valtiattareni joutui niin syvälle tämä dommen pauloihin ja Häntä vietiin kuin pässiä narussa.

Kaikki minulle tärkeät asiat Ds-suhteessa unohtivat. Yhteinen tahto, avoimuus ja rehellisyys. En enää muuta ulospääsyä löytänyt kuin suhteen päättämisen.

Kaikki tähän liittyvä satutti minua orjana todella pahasti.

Olen toki tietoinen, että ei näissä kinkyjutuissa ole yhtä ainoaa oikeaa tapaa toimia ja rakastaa. Kaiken takanahan on yhteinen tahto, joka ei vakio ole ja jokainen pari toteuttaa sitä yhteistä tahtoaan omalla tavallaan.
Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä teemasta, varsinkin Ds-suhteessa elävien orjien sellaisista haaveilevien.   

tomi

Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #1 : 04.08.2013, 16:10 »
itse en ole orja enkä ole varsinaisessa D/s suhteessa ikinä ollutkaan. Lisäksi kovin vaikee on ollut myöntää olevansa alistuva tai sub, miten sen nyt haluakaan sanoa. Toki sen olen itselleni tunnustanut tässä joitakin vuosia sitten, mutta olenko vieläkään sinut sen kanssa, toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän...

Mutta itse asiaan piti vaan sanomani että mielestäni varsin hyvä teksti ja vaikkei kokemusta olekkaan niin eiköhän tuossa tullut aika hyvin D/S-suhteen arvot esille tosin kyllä tuo mielestäni pätee myös aika pitkälti ihan vanilja suhteisiinkin.

Ikävä kuulla että suhteesi päättyi noin ikävästi, ei muuta kuin tsemppiä uuden Ladyn hakuun! :)

mastervsop

  • Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #2 : 04.08.2013, 16:15 »




Suhteen pitää mielestäni rakentua myös hyvän ihmissuhteen varaa. Suhteen, jossa myös uskollisuus on kunniassaan. Ja taas selvennökseksi, suhteeseen voi mielestäni liittyä myös ulkopuolisia suhteita, jos ne ovat yhteisen tahdon mukaisia. Sen sijaan ulkopuoliset ja salasuhteet eivät mielestäni ole suotavia eivätkä muutkaan jutut, jotka loukkaavat toista osapuolta eivätkä perustu yhteiseen tahtoon.


Word...

Moni olen huomannut skenessä on täällä salaa aidolta partneriltaan ja siis pettää on partneri mukana skenessä tai ei jopa, sanonkin että sellaiset paskat pitäisi kerätä jopa mustaan listaan ja hylätä tai jopa outata pilaamasta skeneä.
Jos rohkeus siihen ei riitä että lähtee huonosta suhteesta saa varautua siihen että paskaa sataa niskaan kovemmin kuin uskookaan,erot , lapset hylkää, riidat exän kanssa pelkästään siitä syystä että ei ole ollut rehti onko se tosiaan sen arvoista ? Tuhlata vuosia liitossa missä on seksuaalisesti turhautunut? Trust me, Ei ole enkä ole ikinä siihen suostunut vaan lähtenyt moisesta ja äkkiä, ja joo kyllä 18v itsellä oli loistavaa sellaista joka vielä on toppaamatta kaikkine vivahteineen ja kokeiluineen.
Jos on luurankoja kaapissa ne saa useammalle mielipahaa ja joillekkin jopa lopullisen sitoutumiskammon. Kysynkin sitäkö te haluatte jotka sulkia metsästätte vai haluatteko aidosti kunnon selkkauksen jota voi sitten lukea vaikka lööpeistä/Alibista kun joku on laitettu mustasukkaisuuksissaan sileäksi ?
 
* Vähemmästäkin se härmäläinen tulistuu ja tekee harkitsematonta...

Edit * muistakaa te salasuhteiden kanssa sähläävät...ne kun menee karille jokainen ottaa osumaa ihan liikaa ....ei sen arvoista IMO.
« Viimeksi muokattu: 04.08.2013, 16:48 kirjoittanut VSOP »

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #3 : 04.08.2013, 16:18 »
.. hmm nuorempana tuppas tulemaan "aina pataan" naisilta.. ( sitä koitti pitää suhdetta kasassa ja roikkua, toivoa, uskoa ja rakentaa.. --siitähän seuras että tavallaan tuli lopulta aina "jätetyksi")..  Nyt viimeisen 10vee aikana vois sanoa et naiset ovat ikäväkyllä joutuneet maistamaan "tätä omaansa"
- Mä katoan suhteesta heti ja monasti jopa täysin arvaamatta kun tunnen pienenkin välinpitämättömyyden.. Ei oo enää tarvinnut olla "se sureva osapuoli"   ??? .

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #4 : 04.08.2013, 19:43 »
  Yhtäkkiä se meidän yhteinen tahtomme ja haaveemme oli muuttunut tämän naisen tahdoksi, jossa päällimmäisenä vaikutti olevan panettaa Valtiatartani hänen orjallaan. Valtiattareni joutui niin syvälle tämä dommen pauloihin ja Häntä vietiin kuin pässiä narussa.


Sinun Valtiattaresi löysi vahvempansa ja muuttui subiksi hänen edessään?

Eikö sinun pitäisi olla Keke iloinen siitä, että pääsit eroon Valtiattarestasi jolta ei löytynyt tarpeeksi omaa tahtoa ja voimaa pitää oma haluttu linja kenenkään vaikuttamatta siihen.

Jos suhteenne olisi jatkunut, olisitko pystynyt edelleen kunnioittamaan Valtiatartasi vaikka olit nähnyt hänen väistyvän rinnaltasi ja muuttuvan tahdottomaksi toisen käskettäväksi.


nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1873
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #5 : 04.08.2013, 19:49 »
Shit happens...

Eikä siinä silloin auta vaikka kuinka yrittäisi. Vain eteenpäin katsominen kannattaa.

misuli_n

Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #6 : 04.08.2013, 20:08 »
Luin ja heräsi kysymys, mikä on yhteinen tahto D ja orja suhteessa? Onko se jokin yhteinen sopimus?
Miten orja käsitetään.

***
mietin, että hyvässä D/s suhteessa tulisi olla toisen kunnioitus, aitous, halu kokea yhdessä bdsm polkua, keskustelua,
vahva kemia. Ehkä 24/7 elämänkumppani.




« Viimeksi muokattu: 04.08.2013, 21:15 kirjoittanut misuli_n »

Ruusu

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 384
  • Annoying Attention-Whore?
  • Galleria
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #7 : 04.08.2013, 20:54 »
Mä taas olen miettinyt miten D/s -suhde muuttuu jos jompi kumpi tai molemmat rakastuvat toisiinsa tai eri henkilöihin. Selvää on vaan se, että D/s -suhde muuttuu. Entäs jos tahtotilat ovat vielä eri suuntaan.

misuli_n

Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #8 : 04.08.2013, 21:21 »
Mä taas olen miettinyt miten D/s -suhde muuttuu jos jompi kumpi tai molemmat rakastuvat toisiinsa tai eri henkilöihin. Selvää on vaan se, että D/s -suhde muuttuu. Entäs jos tahtotilat ovat vielä eri suuntaan.

Jos kummatkin rakastuvat toisiinsä niin silloinhan suhde voisi kehittyä syvemmälle jos tahtoa siihen on.
Jos toinen vain rakastuu niin siitä voi seurata sydänsuruja. Jos tahtotilat menevät eri suuntiin, vaikeata ilman avointa keskustelua.
Onko niin, että jos yksi polku menee umpikujaan, niin toinen polku on jossain olemassa.

ChickenRace

  • Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #9 : 05.08.2013, 01:28 »
...miten D/s -suhde muuttuu jos jompi kumpi tai molemmat rakastuvat toisiinsa tai eri henkilöihin...


Mielenkiintoinen katsanto näin monon silmikosta.. Mietin pitkään olisko D/s -suhde mahdollinen ilman keskinäistä rakkautta...  Ei, ainakaan täällä.
Enemmän pohdin tosin sitä; miten joku edes voi kuvitella D/s -suhdetta jossa ei olisi keskinäistä rakkautta.. ??  Taidan olla yltiökonservatiividinosaurus... hmmm ;((

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #10 : 05.08.2013, 07:23 »
"Keke"

Olen sinut havainnut useammassakin paikassa täällä internetin ihmemaassa.
Se että esiinnyt omalla naamallasi luo osaltani jonkinlaista 'kunnioitusta' toimintatapaasi kohtaan.

Toisaalta.

Se tausta josta itse tulen, on luonut käsitysmaailman päähäni, jossa 'orjiksi' itseään kutsuvat ihmiset ovat luopuneet ihmisarvostaan.
Orja on väline/esine jota käytetään tiettyyn tarkoitukseen ja kun tähän välineeseen/esineeseen kyllästytään niin se laitetaan kiertoon.
Tältä pohjalta näen ristiriidan siinä että 'orja' puhuu ihmissuhteesta koska kyse 'orjuudessa' on ainoastaan omistussuhteesta.
Varmastikin, "Keke", kauan kuvioissa olleena muistat käsitteen "markkinat".

Itse en halua sekoittaa s&m toimintaan ns. "normaaleja" ihmissuhteita monista eri syistä.
Suurin syy on se, että jos sadisti ja masokisti muodostavat syvämmällisen tunnesiteen, voi lopputulos olla aika ikävä.
Toinen seikka on se, että harmaa arki vaikuttaa aina 'sessioiden' dynamiikkaan.
D/s toiminnassa asia on varmaankin eri, mutta minä en ole nyky 'terminologian' mukainen masteri tai domme.

-Stoge




Fixx

  • Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #11 : 05.08.2013, 08:32 »
"Stoge"

Siinä maailmassa, missä olen, orjat eivät ole luopuneet ihmisarvostaan. Orjat ovat kallisarvosia eikä niitä tule kohdella huonosti tai "laittaa kiertoon" kuin aivan pakottavista syistä. Omistussuhde voi olla hyvinkin ihmissuhde, ja sen tulisi nimenomaan ollakin sellainen.

Minulle M/s-suhde on normaali ihmissuhde siinä missä vaniljasuhdekin. Ilman mitään tunnesidettä mielestäni M/s-suhteella ei ole oikein elämisen mahdollisuuksia. Kukapa haluaisi ottaa sellaista vastuuta ilman sitä vahvaa motivaatiota, jonka tunneside luo?

Sinulla taitaa olla hiukan vaikeuksia hahmottaa tällaisen suhteen laatua. M/s-suhde on nimenomaan D/s-maailmaan kuuluva asia. S/M-toiminnassa ei sinänsä mitään orjia ole.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #12 : 05.08.2013, 08:49 »
"Fixx"

Orja ja subi ovat minulle täysin eriasia.
Orja omistetaan, subia hallitaan.
Orja on esine, subi on ihminen.

Mutta, nämä ovat käsitteellisiä asioita ja jokaisella on varmastikin toisistaan hieman poikkeavia näkemyksiä.

Kuten sanoin, en ole masteri enkä domme termien perusmerkityksessä eikä minulla ole kokemusta tälläisista suhteista tavalla jota
voisi verrata "vaniljasuhteeseen".

Omassa toiminnassani en hae sen syvällisempiä ihmissuhteita syistä jotka tuossa aikaisemmin luettelin.

*edit*

Ennenkuin tästä nyt tulee taas yksi turha nettitappelu :

Toiset hakevat ja haluavat ihmissuhteita, riippumatta toiminnasta.
Toiset hakevat ja haluavat toimintaa, riippumatta ihmissuhteista.

Jokainen tyylillään, pääasia että kaikilla on tosi IKÄVÄÄ!  :o

"Stoge"

Siinä maailmassa, missä olen, orjat eivät ole luopuneet ihmisarvostaan. Orjat ovat kallisarvosia eikä niitä tule kohdella huonosti tai "laittaa kiertoon" kuin aivan pakottavista syistä. Omistussuhde voi olla hyvinkin ihmissuhde, ja sen tulisi nimenomaan ollakin sellainen.

Minulle M/s-suhde on normaali ihmissuhde siinä missä vaniljasuhdekin. Ilman mitään tunnesidettä mielestäni M/s-suhteella ei ole oikein elämisen mahdollisuuksia. Kukapa haluaisi ottaa sellaista vastuuta ilman sitä vahvaa motivaatiota, jonka tunneside luo?

Sinulla taitaa olla hiukan vaikeuksia hahmottaa tällaisen suhteen laatua. M/s-suhde on nimenomaan D/s-maailmaan kuuluva asia. S/M-toiminnassa ei sinänsä mitään orjia ole.

mastervsop

  • Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #13 : 05.08.2013, 08:54 »
  Yhtäkkiä se meidän yhteinen tahtomme ja haaveemme oli muuttunut tämän naisen tahdoksi, jossa päällimmäisenä vaikutti olevan panettaa Valtiatartani hänen orjallaan. Valtiattareni joutui niin syvälle tämä dommen pauloihin ja Häntä vietiin kuin pässiä narussa.


Sinun Valtiattaresi löysi vahvempansa ja muuttui subiksi hänen edessään?

Eikö sinun pitäisi olla Keke iloinen siitä, että pääsit eroon Valtiattarestasi jolta ei löytynyt tarpeeksi omaa tahtoa ja voimaa pitää oma haluttu linja kenenkään vaikuttamatta siihen.

Jos suhteenne olisi jatkunut, olisitko pystynyt edelleen kunnioittamaan Valtiatartasi vaikka olit nähnyt hänen väistyvän rinnaltasi ja muuttuvan tahdottomaksi toisen käskettäväksi.

Myös pitää muistaa että ihminen ja intressit muuttuu matkan(=elämän) varrella... mutta se että se tapahtuu päällekkäin toisen kustannuksella on ilmeisesti ensimmäisen postaajan pointti. Jos ei malta saa varautua siihen mitä tilaa. Itse pidän ohjenuorana että se narun pää tulee aina vetävän käteen, pitää vaan malttaa odottaa että itse on paikalla nauramassa kun se tapahtuu... Silloin kosto on ihanan katkeranmakeaa.


mastervsop

  • Vieras
Vs: Hyvän Ds-suhteen haasteet?
« Vastaus #14 : 05.08.2013, 09:00 »
"Stoge"

Siinä maailmassa, missä olen, orjat eivät ole luopuneet ihmisarvostaan. Orjat ovat kallisarvosia eikä niitä tule kohdella huonosti tai "laittaa kiertoon" kuin aivan pakottavista syistä. Omistussuhde voi olla hyvinkin ihmissuhde, ja sen tulisi nimenomaan ollakin sellainen.

Kuka laittaa kenetkin kiertoon ;)
Itselle orja termi liittyy vain roolileikkiin ja jää sinne kun leikki ohi.
Ketään ei voi omistaa vaikka jotkut täällä niin kuvitteleekin..kyseessä on vain visio.

Lainaus
Minulle M/s-suhde on normaali ihmissuhde siinä missä vaniljasuhdekin. Ilman mitään tunnesidettä mielestäni M/s-suhteella ei ole oikein elämisen mahdollisuuksia. Kukapa haluaisi ottaa sellaista vastuuta ilman sitä vahvaa motivaatiota, jonka tunneside luo?

Sinulla taitaa olla hiukan vaikeuksia hahmottaa tällaisen suhteen laatua. M/s-suhde on nimenomaan D/s-maailmaan kuuluva asia. S/M-toiminnassa ei sinänsä mitään orjia ole.

Miksei S/M toiminnassa voi sitäkin olla..kts yllä.
Itse en myöskään per se allekirjoita että M/S-suhde on automattisesti D/s maailmaan kuuluva... se voi olla mutta siinä kaikki.