Kirjoittaja Aihe: Tiedän,mutten tunne  (Luettu 1928 kertaa)

scar

  • Vieras
Tiedän,mutten tunne
« : 13.11.2018, 19:19 »
Nykyisin on mahdollista ottaa yhteyttä täysin tuntemattomaan ihmiseen halutessaan ja jopa ehdottaa tälle jotain asioita. Some,verkko,foorumit jne.mahdollistavat tämän ja kaikki käy kuin tanssi- vai käykö sittenkään?

Itse tiedän vissiin tuhansia ihmisiä,jo ammatinkin puolesta,tehnyt työkeikkaa välillä ja ollut eripituisissa pesteissä ja hieman erilaisissa työpisteissä.
Koen että tietäminen ja ihmisen tunteminen ovat kuitenkin eri asioita.
En voi olettaa pelkän tietämisen perusteella paljoakaan.

Mitä te muut edellyttätte,että on tapahtunut,ihmisen tuntemiseksi?

Itse mm.että ollaan tavattu kasvokkain pidemmän aikaa ja keskusteltu aika paljon. Ollaan ehkä eletty yhdessä,tehden "arkisia" asioita.

Jotenkin sitä hölmistyy vähän aina,kun joku tuntematon esim.käskee tekemään asioita olettaen,että "käsky käy",noin vain.
 
Lisään vielä sellaisen jutun,että on ollut sama esimies yli 16 vuotta,mutta en tunne häntä ihmisenä tai että "ihmisyys" olisi ollut mitenkään etualalla hänen puoleltaan.   ^-^

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Tiedän,mutten tunne
« Vastaus #1 : 13.11.2018, 20:13 »
Mun mielestä ihmisen tuntee silloin, kun tietää miksi hän on kuin on. Ymmärtää syyt toimimisen takana.
Tää ny vaan tuntuu olevan mun näkemys.  Monen muun käsitys tuntuu olevan riippuvainen siitä kuinka paljon tietoa toisesta on kerännyt. Mun maailma kun ei rakennu musiikkimaun tai lempinäyttelijöiden mukaan mihinkään suuntaan.

Minen kyllä koskaan ehdottais tuntemattomalle juuri mitään muuta kuin asiallista keskustelua. Enkä kyllä muunlaiseen ehdotukseen lämpiäiskään. Kai.

scar

  • Vieras
Vs: Tiedän,mutten tunne
« Vastaus #2 : 13.11.2018, 22:26 »
Asiaa taas,Sweetfemdom ^  :)

Alleviivaan vähäsen,että yleensä en enää ole missään mukana seksuaalisuus edellä,se on ihan jossain syvällä pimennoissa. Ikää myös sen verran,että. No ikäasiat erikseen-

Voihan se olla niinkin,että pyöräilyssä ollaan pyöräilyfoorumilla,kokkailussa ruokaforkalla,lasten kanssa vauvasivustolla,äärimmäisten kinkyjen kanssa kinkystellään kinkyfoorumeilla.

Eri asia kuitenkin tietää,kuin tuntea :)