Kirjoittaja Aihe: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI  (Luettu 61230 kertaa)

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #150 : 10.01.2016, 10:40 »
Jeeee, hyvä tytöt, hienosti hoidettu :love:

Ja mitä ihmettä, kun paikka on ravintola, ja kaikilla ravintoloilla on viranomaisten lupa ottaa
sisään vain tietty määrä asiakkaita, niin eikö se nyt ole aivan selvää, että joskus joku voi
jäädä ulkopuolelle. Ihmettelen syvästi lippujen myyntiin kohdistunuta kritiikkiä  :o

Henkilökohtaisesti minä ainakin ostelen keikkalippujakin puoli vuotta etukäteen varmistaakseni itselleni paikan tapahtumaan. Kyllä minä haluan korvamerkitä kiinnostavat tapahtumat aktiviteettikalenteriini hyvissä ajoin.


Mennään jo pahasti offtopikiksi, mutta joitain tavastiakokoluokan ulkomaan nimien keikkoja on peruttu mitättömän ennakkomyynnin takia. Ihan tästä syystä tulee itsekin niitä lippuja hankittua helvetin hyvissä ajoin. Ainoa vaan, että onhan se toki sitten yhtä saastaa yrittää sähköpostista kaivaa sitä viis kuukautta sitten hankittua lippua.

Parhaiten tuohon lipunmyyntikuvioon varmaan pääsee vaikuttamaan, jos lähtee mukaan bileiden järkkäämiseen. En sitten tiedä, kuinka tiukasti tässä porukassa pidetään kiinni subiuden ja naiseuden vaatimuksista, mutta kai se kysymällä selviää, jos epäilee, että voisi omalla panoksellaan parantaa näitä tapahtumia entisestään. Tai sitten lähtee kasaamaan kokonaan omia tsembaloita.

HeWhoCannotBeNamed

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #151 : 10.01.2016, 10:43 »
Tavastialla järkättäviä bileitä odotellessa :)
Itse puolestani odottelen, että Stadiin saataisiin joku järkevä paikka, joka osuisi kokonsa puolesta sinne Tavastian ja Lepikkomiehen/Loosen välille. Nythän näitä tapahtumia keikkoja sun muita on pilvin pimein, joille jokainen paikka on liian pieni, paitsi jos se on liian iso.

submit

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #152 : 10.01.2016, 11:48 »
Komppaan. :) Eiköhän uudet bileet ole tässä kevään saatossa tulossa, kun noin hyvin liput menivät kaupaksi.

Kiitos kaikille palautteesta!

Lainaukseen viitaten: Hämmästyisin suuresti jos jo kevään mittaan olisi seuraavat bileet ;)

Itse olen sitä mieltä, että ennakkomarkkinointi ja ajankohdan valinta onnistui mainiosti, seuraavaksi on aika lunastaa odotukset, vasta sen jälkeen suunnitellaan tulevaisuutta bileiden suhteen. Sitä paitsi Subspacen päätarkoitus ei ole olla bileorganisaatio - bileet on vain yksi tapa toimia. Ihan hyvin voi olla niinkin, että seuraava isompi tapahtuma onkin ihan jotain muuta ;)

Pippi Longstocking

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #153 : 10.01.2016, 11:52 »
Komppaan. :) Eiköhän uudet bileet ole tässä kevään saatossa tulossa, kun noin hyvin liput menivät kaupaksi.

Kiitos kaikille palautteesta!

Lainaukseen viitaten: Hämmästyisin suuresti jos jo kevään mittaan olisi seuraavat bileet ;)

Itse olen sitä mieltä, että ennakkomarkkinointi ja ajankohdan valinta onnistui mainiosti, seuraavaksi on aika lunastaa odotukset, vasta sen jälkeen suunnitellaan tulevaisuutta bileiden suhteen. Sitä paitsi Subspacen päätarkoitus ei ole olla bileorganisaatio - bileet on vain yksi tapa toimia. Ihan hyvin voi olla niinkin, että seuraava isompi tapahtuma onkin ihan jotain muuta ;)

No joku muu tapahtuma sitte :D Mutta pointti kuitenkin, että eiköhän uutta häppäninkiä jos jonkinmoista ole Subspacelta odotettavissa myös tulevaisuudessa. :)

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 698
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #154 : 10.01.2016, 20:58 »
En ole missään tekemisissä järjestävän yhdistyksen kanssa enkä ole tulossa bileisiin, koska olen siinä viikonlopun töissä, olen vain seurannut asiaa sivusta... Pakko todeta, että ihme nillitystä. Minusta on hienoa, että joukko yksityisiä henkilöitä on perustanut yhdistyksen ja, että kohtuu tuore yhdistys on ottanut järjestääkseen tämänkin kokoluokan tilaisuuden Helsingin keskustassa.

Voin kuvitella, etteivät ravintolat ole riemusta kiljuen tarjonneet tilojaan puoli-ilmaiseksi ja muutenkin tälläisen tilasuuden järjestäminen on aika moinen projekti. Toiset tekevät moista ihan työkseen mutta tästä tuskin kovin kummoista palkkaa järjestäjille käytetyistä tunneista voi laskea. Minusta on vähintäänkin kohtuullista, että tapahtumaan osallistuvat ottavat osan taloudellisesta riskistä kannettavakseen ennakkolipun muodossa. Jos nyt sitten ei pääsekään paikalle, niin ymmärrän, että jollakin 15€ on isompi raha kuin jollakin muulle, mutta entäs jos lippuja jääkin myymättä 10, tai 50 tai 100.? Yhdistyksen takana vaikuttamassa on kuitenkin yksityishenkilöitä. Tuskin tuoreella yhdistyksellä kovin isoa kassaa tässä vaiheessa on sille varalle, että tilaisuus tuottaakin taloudellista tappiota.

Hienoa, että järjestätte moista. Toivottavasti toisenkin kerran. Ehkä minäkin pääsen silloin paikalle. Jos pääsen niin lupaan ostaa lipun ennakkoon kitisemättä ja jos en niin lupaan silloinkin olla kitisemättä :)

diaNa

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 265
  • Carpe Diem
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #155 : 10.01.2016, 21:36 »
^ juuri näin.  liput hankittuina vaikkei ole mitään varmuutta että päästään mukaan. jos ei päästä, ikävää mutta sitten vaan liput myyntiin :)


Jake

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #156 : 10.01.2016, 21:52 »
Pakko todeta, että ihme nillitystä. Minusta on hienoa, että joukko yksityisiä henkilöitä on perustanut yhdistyksen ja, että kohtuu tuore yhdistys on ottanut järjestääkseen tämänkin kokoluokan tilaisuuden Helsingin keskustassa.

Voin kuvitella, etteivät ravintolat ole riemusta kiljuen tarjonneet tilojaan puoli-ilmaiseksi ja muutenkin tälläisen tilasuuden järjestäminen on aika moinen projekti. Toiset tekevät moista ihan työkseen mutta tästä tuskin kovin kummoista palkkaa järjestäjille käytetyistä tunneista voi laskea. Minusta on vähintäänkin kohtuullista, että tapahtumaan osallistuvat ottavat osan taloudellisesta riskistä kannettavakseen ennakkolipun muodossa. 


AAMEN!  :love:

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #157 : 11.01.2016, 13:02 »
Sanonpa, että tahdon lipun. Eli jos jollekulle käykin niin, ettei aikataulu passaa, koitan ottaa yhteyttäkin.

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #158 : 11.01.2016, 18:18 »
Jotkut littlet taitaa kans vielä tarvita lippuja, jaiks! Ei pikkusia littlejä voi päästää bileisiin kuin isossa joukossa. Ku kaikki pahat sedät ja sillee... huiii...

Emmiytenne

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #159 : 14.01.2016, 00:15 »
Jos kellään on myydä lippua kyseiseen tapahtumaan niin täällä olisi rakastava koti sille! Useammankin otan jos löytyy, sillä monta pervoa jäi liputta. Lipsahdus kävi ja piletit menikin aika nopeasti...

nefermaya

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #160 : 17.01.2016, 22:25 »
Mä kans kaipailisin yhtä lippua, jahkailin tätä liian pitkään  :'( Eli yv:tä kiitos, jos löytyisi joltain ylimääräinen!

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #161 : 18.01.2016, 04:12 »
Duoda. Nämä bileet ohitan. Antaapi olla. :)

Muddys

Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #162 : 19.01.2016, 17:20 »
Mikäli joku toteaa ettei paikalle pääse, niin minä ostaisin mielelläni 2 lippua.

Olin hidas ja harmittaa.

Selvyyden vuoksi ostan mielelläni yhdenkin lipun näin alkuun ja jatkan siitä mikäli tarpeen.

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #163 : 22.01.2016, 17:20 »
Mulla olisi yksi ylimääräinen lippu bileisiin.

Kyselyt yv.

P.s. lippu menikin jo samantien.
« Viimeksi muokattu: 22.01.2016, 18:08 kirjoittanut kuunlilja74 »

kissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 874
  • start with my mind. touch me there first.
  • Galleria
Vs: Subspace ry: The Darker Side of Me 12.2. @Dubrovnik, HKI
« Vastaus #164 : 28.01.2016, 21:00 »

Eli toisin kuin subspace:n seuraavissa bileissä tarjolla olevat "bilevosut", Baletin Talon Domme (ja Master) ovat bilevieraiden ilona ilman rahallista korvausta, ihan vain siitä ilosta, että saavat jakaa alan ilosanomaa ja edustaa yhdistystä omalla panoksellaan.
http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=12620.75

En halua spämmätä Uniformal-ketjua Subspacen asioilla, mutta sen verran tähän haluan sanoa, että bilevosut toimivat yhdistyksen hyväksi, vosut eivät rahaa itselleen saa. Ja kyetäksemme jakamaan alan ilosanomaa, meidän on keksittävä erilaisia keinoja varainhankintaan ja onhan tuo vosu-homma hauska ohjemanumerokin!

Me toivotetaan oikein huisin kivoja bileitä sinne Turkuun! Jatketaan sitten Dubrovnikissa!  :love:
« Viimeksi muokattu: 28.01.2016, 21:16 kirjoittanut kissa »