Kirjoittaja Aihe: SIDONNAN MUODOT: Leikkisyys, ilo & riemu 11.6. klo. 12-15 TRE  (Luettu 745 kertaa)

Ynspi

MITÄ?
Tässä työpajassa pääset syventymään Ynspin opastuksessa sidonnan leikkisyyteen, iloon ja riemuun. Tavoitteena on pysähtyä oman minän äärelle ja antaa tilaa ihmettelylle; mistä ilo ja riemu syntyvät? Mitä leikkisyys minulle tarkoittaa? Kuinka pystyn sidonnassa tavoittamaan halutut tunnetilat ja rakentamaan tahtomani kokemuksen itselle ja toisille? Mitä näiden taitojen hallitsemisella voi saavuttaa? Työpajassa käsitellään sidontaa itseilmaisun, kohtaamisen, ilon ja nautinnon kanavana, jonka äärellä saa pitää hauskaa. Turvallisemman tilan periaatteiden vallitessa pohditaan omia haasteita, jotka mahdollisesti estävät irti päästämisen ja leikkisyyteen heittäytymisen. Työpajassa rohkaistaan tarkastelemaan omaa minäkuvaa, identiteettiä ja kulttuurillisia normeja, joiden keskellä elämme.


KENELLE?
Työpajaan voi osallistua yksin tai kumppanin/kumppaneiden kanssa. Työpajaan pystyy osallistumaan kuunnellen, seuraten ja ajatuksia vaihtaen, mutta oppien siirtämiselle käytäntöön jätetään myös tilaa. Työpajassa ei ole osaamisvaatimuksia, mutta toteutus ei sisällä teknistä opetusta. Työpajassa voi teemoja harjoitella muiden osallistujien kanssa konsensuaalisesti, mutta yksin osallistuville ei tätä pystytä takaamaan varmaksi. 


MISSÄ?
Työpaja pidetään 11.6. klo. 12-15 Sidontastudio Rihmoksella osoitteessa Hallituskatu 29.


HINTA
Osallistumismaksu on 60e/hlö. Maksun voi suorittaa käteisellä, mobilepaylla, tilisiirrolla tai laskulla. Mikäli olet taloudellisesti haastavassa tilanteessa ja haluaisit osallistua työpajaan, ole rohkeasti yhteydessä meihin, esimerkiksi Ynspiin Telegramissa @Ynspi. 


ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittaudu sähköpostilla riku@rihmos.fi, kerro montako henkilöä ilmoitat ja mille kurssille. 


YNSPI
Moi! Mie olen Ynspi. Olen seitsemisen vuotta köysien parissa häärännyt tättähäärä, joka viihtyy ohjauksen ja sidonnan parissa. Nyt olen viimein uskaltanut nämä kaksi yhdistää ja aloittelen omien työpajojen pitämistä Rihmoksella. Pohjakoulutukseltani olen yhteisöpedagogi ja tällä hetkellä kouluttaudun seksuaalineuvojaksi. Mikäli mitään kysyttävää miun suuntaan ilmenee, voi minuun olla yhteydessä Telegramissa @Ynspi. Sitomisiin!

Ynspi

Vielä on muutama paikka vapaana!  ^-^