Kirjoittaja Aihe: Prostituutio  (Luettu 39256 kertaa)

morjasi

Vs: Prostituutio
« Vastaus #135 : 04.11.2013, 21:51 »
Ykkös kanavalla dokumentti cp vammaisesta Heljästä joka myy seksiä saadakseen leivän päälle vähän voita.

http://areena.yle.fi/tv/2044689

morjasi

Vs: Prostituutio
« Vastaus #136 : 05.11.2013, 18:23 »

Tuhmakisu74

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #137 : 05.11.2013, 19:10 »
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013110417665885_vi.shtml

Iltalehti kirjoittaa Heljästä.

Miksiköhän tuo on lehden "viihde"-osastolla?? Sanoisin että tuosta on viihde kaukana.

morjasi

Vs: Prostituutio
« Vastaus #138 : 06.11.2013, 13:44 »
Henry Laasanen kirjoittaa kauniisti.

-----tässäpä tätä linkkispämmiä------vammainen-seksityossa

morjasi

Vs: Prostituutio
« Vastaus #139 : 08.11.2013, 10:55 »
Anu Palosaarella tampereelta on aika vankka mielipide prostituutiosta. Olen anun kanssa samoilla linjoilla. Prostituutiosta meuhkaavat eniten naiset, jotka ei asiasta mitään ymmärrä.

http://anupalosaari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/124784-naiset-pois-paattavista-asemista

-katy-

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #140 : 08.06.2015, 22:03 »
Katsoin tämän eilen ja olisi ehkä voinut jättää katsomatta. Tai siis kun tuli niin kamala olo ja tyrmistys-no joo, eikö tuon prostituution tiedä jo,maailma vanhin ammatti ja silleen. Mutta jos et halua ahdistua ja tulla surulliseksi,niin kandee varmaan jättää katsomatta. Mukana on siis lapsiakin,joita haastatellaan työnsä äärellä.
Vastedes katson vain iloisia,onnellisia ja hauskoja dokkareita  ???

Lainaus
Whores glory : "Jos näitä bordellikortteleita ei olisi,naiset eivät voisi kävellä kadulla turvallisesti. Ja jos niitä ei olisi, miehet nussisivat vuohia ja lehmiä kadulla"- bordellin asiakas

Docventures| Whores glory  http://areena.yle.fi/1-2029448?autoplay=true

(jos jottain hyvää,niin tuossa ei kukaan muu ole äänessä kuin prostituution parissa olevat- eli "asiantuntijat" eivät ole selittämässä asiaa tyhjentävästi viiltävine analyyseineen. Ohjelma itse puhuu puolestaan)

RMK

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #141 : 09.06.2015, 08:11 »
Mikäs siinä,jos sillä tienaa.

Voisin mäki itteeni myydä,vaan mitäpä turhia kun ei kukaan kuitenkaan ostas. Ja sit taas vituttas. ;D

Loc

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #142 : 09.06.2015, 10:39 »
Toki rämäkinkin perse kaupaksi menisi. Kyse vain hinnan saamisesta kohdalleen. Oikeastaan rehellisempää touhua kun sovitaan panon tai illan hinta. ''ilmaisiin'' drinkkeihin ja vastaavaan lahjomiskusetukseen lienee mennyt miehiltä reilusti yksi valtionvelka.

Nythän tuota hintaa pidetään keinotekoisen korkealla. Sivistysmaissa missä bordellit pelaa lain mukaan löytyy sitä pesää joka maksukykyyn ja mielenkiintoon. Voisi kummasti rauhoittua levottomimmatkin nuoret miehet jos parin kaljapäkin hinnalla saisi purkaa lastit(puhumatta banaanivaltioiden alle euron tapauksista).

Macy

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #143 : 09.06.2015, 11:47 »
Valtio kieltää koska ei voi valvoa ja verottaa.
Kannatan laillistamista. Ihan siinä on palvelu minun mielestä mitä urheiluhieronta. Jos annetaan turvalliset työolot, valvotaan liikevaihtoa kuten yritysten tapaan on käytäntö ja tottakai unohtamatta työterveydenhuoltoa, niin kyllä. Paljon turvallisempi ja viksumpi vaihtoehto kuin pimeänä perseenmyyminen kadun kulmassa.

Aino

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #144 : 09.06.2015, 11:49 »
Voisi kummasti rauhoittua levottomimmatkin nuoret miehet jos parin kaljapäkin hinnalla saisi purkaa lastit(puhumatta banaanivaltioiden alle euron tapauksista).

Kyllä ne lastit saa purkaa ihan ilmaiseksi oman käden oikeudella, jollei ole niin onnellisessa asemassa, että joku muu päättää niistä oikeuksista.  ;)

Olen toki periaatteessa samaa mieltä, prostituutio voisi olla laillista, omaehtoista yritystoimintaa, paljon mielummin kuin nykyisen kaltaista ihmiskauppaa ja harmaata taloutta, jossa vaarallisissa tai epämiellyttävissä tilanteissa prostituoitu jää oman onnensa nojaan.

Parin kaljapäkin hinnalla aikaansa ja persettään en suosittelisi myymään, ja on surullista, että jotkut ovat siihen pakotettuja.

-katy-

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #145 : 09.06.2015, 13:11 »
Mikäs siinä,jos sillä tienaa.

Voisin mäki itteeni myydä,vaan mitäpä turhia kun ei kukaan kuitenkaan ostas. Ja sit taas vituttas. ;D
Teet itsestäsi pikkutytön, niin asiakkaita olis ainakin kymmenittäin. Siis sen perusteella, miten noita miehiä jää kiinni nykyisin lasten ahdistelusta z:.

Kyllä on itsekin pohtinut joskus tätä vaihtoehtoa, kun velat kaatui päälle ja oli ainut vanhempi, mutta ei vaan kyennyt.
Suomessa on kuitenkin hippusen eri tilanne kuin esim. dokkarin Intiassa, jossa lapset syntyvät sitä ainoaa ammattia varten, eikä ole ulospääsyä kun äiti "vahtii".
Mieleen jäi aika polttavasti  tuon yhdenkin tytön tuska ja surua kun se tajusi ettei ole mitään muita vaihtoehtoja hänellä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2963
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Prostituutio
« Vastaus #146 : 09.06.2015, 14:29 »
Suomi on sellanen lintukoto että tän maan naisten oloja ja oikeuksia ei voi kyllä verrata mitenkään monen muun mestan vastaaviin.
Suomalaisista huorista, niistä joiden kanssa oon ollu tekemisissä, ei yksikään ole ollu minkään uhri, paitti ehkä oman rahanahneutensa.  ;D
Varmasti on "ihmiskauppaa" yms. mutta kuinka iso osa tästäkin on organisaationallista suhteessa varsinaiseen pakottamiseen, who knows.



Mei

Vs: Prostituutio
« Vastaus #147 : 09.06.2015, 14:50 »
Seksin myyminen ei mun kohdalla sovi yhteen sen arvostuksen kanssa, mitä itseäni kohtaan nykyään tunnen. En halua enää päästää mun lähelle ihmisiä, joiden mielessä on vain yksipuolinen hyöty mun kehosta. Mulla on läjäpäin vitun ikäviä kokemuksia sellasesta.

Muuten mä ehkä voisinkin kokeilla seksin myymistä. En kyl jotenkin usko et se sopis mulle. Elän niin kehon kautta.

Loc

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #148 : 09.06.2015, 19:52 »
Voisi kummasti rauhoittua levottomimmatkin nuoret miehet jos parin kaljapäkin hinnalla saisi purkaa lastit(puhumatta banaanivaltioiden alle euron tapauksista).

Kyllä ne lastit saa purkaa ihan ilmaiseksi oman käden oikeudella, jollei ole niin onnellisessa asemassa, että joku muu päättää niistä oikeuksista.  ;)

Olen toki periaatteessa samaa mieltä, prostituutio voisi olla laillista, omaehtoista yritystoimintaa, paljon mielummin kuin nykyisen kaltaista ihmiskauppaa ja harmaata taloutta, jossa vaarallisissa tai epämiellyttävissä tilanteissa prostituoitu jää oman onnensa nojaan.

Parin kaljapäkin hinnalla aikaansa ja persettään en suosittelisi myymään, ja on surullista, että jotkut ovat siihen pakotettuja.

Njooh, joku feministi vaan kiljumassa raiskauksista jos oman käden oikeuksin alkaa paineita purkaa. Ja unohtaa vielä maksaa.

Muttas oikeasti, nykyinen on lähinnä rikollisten suojelua. Bordellit, tms valvotut työolot/se toisiksi vanhin eli turvallisuuden myynti myös prostituoiduille on tehty laittomaksi. Jos olisi toisin voisin hyvinkin olla se joka pitää huolen ettei mun taloni tyttöjä kukaan kiusi. Muttas joo, nyt vain pitää keskittyä maksuttomiin.

chilinen

  • Vieras
Vs: Prostituutio
« Vastaus #149 : 09.06.2015, 20:36 »
yskii lujaa