Kirjoittaja Aihe: Kaksio-miitti Tampereella to 12.1. klo 18 alkaen  (Luettu 4478 kertaa)

Haamuraja

  • Vieras
Vs: Kaksio-miitti Tampereella to 12.1. klo 18 alkaen
« Vastaus #15 : 12.01.2017, 22:31 »
Olipas tyylikäs miitti. Kaksikielinen! Kansainvälistä huomiota herättänyt! Kimble pöydällä!
Lisää näitä, kiitos.  ;)

NeitiKrank

  • Vieras
Vs: Kaksio-miitti Tampereella to 12.1. klo 18 alkaen
« Vastaus #16 : 13.01.2017, 00:13 »
Jee uskalsin tulla! Ja kertoa huonon vitsin. Meinas alussa jännittää kovin kun olin aivan pihalla kaikesta ja tunsin itteni ulkopuoliseks mut kyllä se siitä lähti rullaan. Ehdottomasti mukana jatkossakin. :3
T: Se pipopäinen rastatyttö.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2237
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Kaksio-miitti Tampereella to 12.1. klo 18 alkaen
« Vastaus #17 : 13.01.2017, 07:30 »
Jee uskalsin tulla! Ja kertoa huonon vitsin. Meinas alussa jännittää kovin kun olin aivan pihalla kaikesta ja tunsin itteni ulkopuoliseks mut kyllä se siitä lähti rullaan. Ehdottomasti mukana jatkossakin. :3
T: Se pipopäinen rastatyttö.
Oli huippua että uskalsit! Huonojen vitsien kertojia tarvitaan aina, varsinkin nyt kun mää joudun olemaan hetken muualla.

Teitä hulluja tulee ikävä, mutta onneksi se on väliaikaista. Tuun takas ennen kuin huomaattekaan!

Fjellreven

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 357
  • Residentti hauva.
  • Galleria
Vs: Kaksio-miitti Tampereella to 12.1. klo 18 alkaen
« Vastaus #18 : 13.01.2017, 08:21 »
Jee uskalsin tulla! Ja kertoa huonon vitsin. Meinas alussa jännittää kovin kun olin aivan pihalla kaikesta ja tunsin itteni ulkopuoliseks mut kyllä se siitä lähti rullaan. Ehdottomasti mukana jatkossakin. :3
T: Se pipopäinen rastatyttö.

Se on se efukt paita joka todiistaa sen, että pohjatiedot on hallussa ja kovaa

NeitiKrank

  • Vieras
Vs: Kaksio-miitti Tampereella to 12.1. klo 18 alkaen
« Vastaus #19 : 13.01.2017, 11:14 »
Jee uskalsin tulla! Ja kertoa huonon vitsin. Meinas alussa jännittää kovin kun olin aivan pihalla kaikesta ja tunsin itteni ulkopuoliseks mut kyllä se siitä lähti rullaan. Ehdottomasti mukana jatkossakin. :3
T: Se pipopäinen rastatyttö.

Se on se efukt paita joka todiistaa sen, että pohjatiedot on hallussa ja kovaa

Ja lainit Tuukka Virtaperkon sarjiksista ja BM-ankat!