Kirjoittaja Aihe: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?  (Luettu 23039 kertaa)

Sinisukka

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #30 : 23.12.2016, 21:55 »
Ihmiset nyt usein tuppaavat pitämään monista eri asioista. Vaikka ei olisi switch, täyttä yhteensopivuutta harvoin löytyy. Joillakin Domeilla on alistamisen tapoja ja fetissejä, jotka alistuvaa kumppania eivät kerta kaikkiaan innosta. Tai toisin päin. Näitä sitten joko tukahdutetaan tai toteutetaan muualla. Itse pidän sekä alistumisesta, että toisinaan ”löysästä” pusipusinöps-vaniljasta. On sitten ihmisistä ja suhteen/suhteiden laadusta kiinni, tapahtuvatko nämä saman vai eri ihmisen/ihmisten kanssa. Useimmiten eri, koska omassa kokemusmaailmassani sitä valtasuhdetta on hyvin vaikea häivyttää yhtäkkiä pois. Vähentäisikö sitten jonkun mielestä kinkyn uskottavuutta se, että hän haluaa välillä vaniljaakin?

pulseproto

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi
« Vastaus #31 : 23.12.2016, 22:37 »
.. outoa on et jotkut oikein mainitsee " ei mulle kaikki deet, subit, switchit -kelpaa..?!?!?" 
Kelle vanillalle muka kelpais kuka tahansa..!? Ehkä yks tuhannesta kelpaa edes sessiokumppaniks.. parisuhteeseen kerrroin on jo paljon korkeampi..

misuli_n

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #32 : 24.12.2016, 00:12 »
Minulla ei ole ollut switch herraa, enkä ole halunnut.

Olen masokisti s, sytyn rajusta ja miehen on pystyttävä hallitsemaan minua.
Voin piiskata joskus bileissä, kuitenkaan se ei tee minusta dominoivaa.








Potulny

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi
« Vastaus #33 : 24.12.2016, 19:52 »
.. outoa on et jotkut oikein mainitsee " ei mulle kaikki deet, subit, switchit -kelpaa..?!?!?" 

Mä ainakin mainitsin ihan vaan siksi että sain pointin paremmin esille, ja vähempi täällä foorumilla noita vaniljoita taitaa pyöriä niin en heitä siksi erikseen tuonut esille. Mulla pätee myös kaverisuhteissa kemioiden tärkeys, ihan jokaista ihmistä en huolisi edes kaveriksi.

pulseproto

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #34 : 24.12.2016, 22:54 »
..pakko täs vaihees todeta, en oikein itse edes tajua mitä tarkoittaa: "kemiat kohtaavat..?!" Usein sattuu että "nämä kemiat ei toimi ollenkaan ensinäkemältä, mutta kuukausien tai vuosien päästä voidaan olla ylimmät ystävät?! Pätee myös kääntäen ja siltä väliltä..
Käsi sydämellä voin sanoa etten todellakaan tiedä/osaa aavistaa tuleeko jostain random tavatusta ihmisestä "ystävä/kaveri/vihamies/tms." Vaikka ensikemiat olis mitä... :/
Ehkä olen vaan sit "outo".../:

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #35 : 24.12.2016, 23:29 »
..pakko täs vaihees todeta, en oikein itse edes tajua mitä tarkoittaa: "kemiat kohtaavat..?!" Usein sattuu että "nämä kemiat ei toimi ollenkaan ensinäkemältä, mutta kuukausien tai vuosien päästä voidaan olla ylimmät ystävät?! Pätee myös kääntäen ja siltä väliltä..
Käsi sydämellä voin sanoa etten todellakaan tiedä/osaa aavistaa tuleeko jostain random tavatusta ihmisestä "ystävä/kaveri/vihamies/tms." Vaikka ensikemiat olis mitä... :/
Ehkä olen vaan sit "outo".../:

Tämä on harvinaisen totta. Itselläni on ainakin nykyään elämässä ihminen, jota onnistuin ärsyttämään suunnattoman paljon ensinäkemällä. Itelle vähän järkeä päähän ja uutta yritystä myöhemmin, ja toinenkin näki muutakin kuin raivostuttavan tyypin, joka lähinnä sanoo idioottimaisuuksia.

Ehkä se on osittain ihmisten laiskuutta ja tavallaan sitä omaa halua elää omassa kuplassaan, että ihmisiä ei päästetä lähelle tai yrittämään uudestaan, joitten kanssa ei heti natsaa tai, jotka ovat jostain itselle tärkeästä asiasta eri mieltä.
"Kemiat eivät kohtaa" on helpompi sanoa kuin todeta toisen olevan järjetön idiootti, koska hän on tietyistä asioista eri/väärää mieltä tai, jos toinen ei seksuaalisesti yksinkertaisesti kiinnosta.

Toki välillä tulee vastaan ihmisiä, jotka ovat ihan eri planeetalta ja on vaikea kuvitella mitään isompaa tai syvällisempää tuttavuutta tämmöisen henkilön kanssa.

Mutta onhan niitä sellaisiakin ihmisiä kenen kanssa juttu lähtee heti luistamaan hyvin ja huomaa samantien sen jonkun pienen kipinä siinä touhussa.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #36 : 25.12.2016, 07:39 »
Ainakin omalta osaltani erottelen sen kemian osalta suhteeseen tarvittavan "hehkun" tai "kipinän " muusta.  Minusta ihminen voi olla hyväkin ystävä ilman hehkua.  Suhteeseen taas tarvitaan muuta.  Ihan eri asioita kuin se pitääkö jostakin ihmisenä vai ei.  Ja kun seuranhausta puhutaan,  niin aivan ehdottomasti on parasta se,  kun voi rehellisesti todeta että ei,  ei kumpaakaan kiinnosta seurana,  mutta ystäviä voidaan olla.

Tämmöinen vanhanaikainen mielipide  :)

Underworld

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #37 : 25.12.2016, 08:06 »
Kaikki eivät ole taas mielissään kun julkean miehiä ja naisia erilaisiksi väittää, vaan PALJON on omakohtaisia havaintoja siitä kuinka naiset jakavat ihmisiä mieluisiin ja epämieluisiin ensinäkemällä, koska "energiat/kemiat" jne. Kun miehillä ottaa yleensä taas hieman enemmän aikaa. En sano, etteivätkö myös naiset muuttaisi käsityksiään ihmisistä tai etteivätkö kemiat/energiat alkaisi toimia myöhemmin, vaan tod usein ihmiset ovat mieluisia tai epämieluisia sen mukaan mikä kuva syntyi 30s tapaamisessa. Ja tämä tietysti vain nöyrä mielipiteeni ja subjektiivinen havaintoni  ::)

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2790
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #38 : 25.12.2016, 08:49 »
Miksi ei nainen kelpaa? Miksei ei mies kelpaa? Miksi ei lyhyt kelpaa? Miksei laiha kelpaa? Miksei läski kelpaa? Miksei ulkomaalainen kelpaa? Miksi kumi kelpaa muttei nahka? Miksi nahka kelpaa muttei kumi? Miksi miksi...
Öööö no tota kaikilla on preferenssit minkä mukaan jotain valitsevat, ei vain kolahda taikka kuulu kiinnostuksen kohteisiin...siksi ei kelpaa.
Miksi kysellään jonninjoutava?

Tuskin tässä vaikkapa keliakian tapaisesta pakkovalinnasta on kyse...

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #39 : 25.12.2016, 09:11 »
Tietenkin kelpaamattomuuteen on liuta muitakin mahdollisia syitä. Otsikossa nyt haluttiin että keskitytään switch-puoleen. Ja lienee aika inhimillistä joskus kysyä ihan ääneen että miksi. Vaikkei odottaisikaan että se mitään muuttaa.

Potulny

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #40 : 25.12.2016, 10:37 »
Musta tärkeintä on niin sessio- kuin muissakin suhteissa se että toisen kanssa on luonteva olla, ettei toinen lähtökohtaisesti ärsytä ihan vaan olemassaolollaan. En mä heti kättelyssä tyrmää mahdollisuutta johonkin jos toinen ei tunnu sopivalta. Mutta jos toinen nyt vaan sattuu ärsyttämään olemassaolollaan eikä löydy yhteistä säveltä niin en jaksa energiaani turhaan kuluttaa sellaiseen ihmiseeen. En myöskään mielelläni tutustu sellaiseen tyyppiin joka mua tuntematta yhtään on päättänyt olla mua kohtaan vittumainen. Eli niillä kemioilla tarkoitin juurikin sitä, että ei vaan pysty jutteleen toisen kanssa tai että toisen kanssa vietetty aika on henkistä tuskaa. Ja kyllää sanon jos joku toisessa ärsyttää, annan uuden mahdollisuuden, mutta kaikki ei vaan voi/halua/pysty olemaan mun kavereita ja vielä vähemmän sessioseuraa tai elämänkumppani. Tolla tosin ei ole mitään tekemistä switcheyden kanssa, joka tässä oli aiheena.

Mä siis päästän elämääni ja lähelleni vain ihmisiä joiden koen olevan itselleni sopivia, antavan enemmän hyviä hetkiä kun turhaa hampaiden kiristelyä.

isabella

Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #41 : 25.12.2016, 11:30 »
Kukaan ei ole ainakaan päin naamaa minulle koskaan sanonut etten kelpaa koska olen switch. Toisaalta suurin osa kohtaamistani ihmisistä ei myöskään taida uskoa että olen ::) :))

Olen useamman tutun naisen kuullut kertovan, että he eivät voisi alistua switchmiehelle koska se syö miehen uskottavuutta. Luulen että tässä taitaa olla jonkinasteinen sukupuolierokin, miehiä, häiritsee leikkikaverin switcheys vähemmän.

Itse olen switchannut vain yhdessä ihmissuhteessa joskus aikoinaan, yleensä tietyn ihmisen kanssa on tietty rooli ja siinä pysytään. Leikkikaverien switcheys ei minua häiritse, olkoot kuinka dominoivia vain muiden kanssa kunhan alistuvat minulle >:D

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2614
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #42 : 25.12.2016, 12:02 »
Olen useamman tutun naisen kuullut kertovan, että he eivät voisi alistua switchmiehelle koska se syö miehen uskottavuutta. Luulen että tässä taitaa olla jonkinasteinen sukupuolierokin, miehiä, häiritsee leikkikaverin switcheys vähemmän.

Tähän olen itsekkin törmännyt. Ymmärrän, että moinen piirre häiritsee, jos on tarkoitus hakea monosuhde yhden henkilön kanssa. Silloin toisen alistuva puoli voi jossain vaiheessa ahdistua kovasti, jos sitä ei pääse missään toteuttamaan ja pidemmän päälle voi olla vähän epäterveellisellä pohjalla tuo juttu.

Uskottavuuden syöminen taas on minusta lähinnä naurettavaa. Ainakin itselle se alistuminen on aina siitä toisesta henkilöstä kiinni, enkä missään nimessä alistu kaikille. Pikemminkin näen asian niin, että toinen switch tietää mitä siellä pään sisällä liikkuu alistuessa omien kokemusten pohjalta ja ainakin itse olen mielestäni parempi dominoivana omien kokemusten myötä kuin, että olisin hypännyt ilman noita touhuamaan.

Mr Glencairn

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #43 : 25.12.2016, 20:00 »
Olen useamman tutun naisen kuullut kertovan, että he eivät voisi alistua switchmiehelle koska se syö miehen uskottavuutta. Luulen että tässä taitaa olla jonkinasteinen sukupuolierokin, miehiä, häiritsee leikkikaverin switcheys vähemmän.
Olen minäkin kuullut muutaman subin suusta että switch mies ei ole niin uskottava dominoivana. Ymmärrän kyllä tällaisen näkemyksen. Itseäni switch-puoli naisessa ei niin häiritsisi jos hän osaisi tukahduttaa dominoivan puolensa seurassani, muiden kanssa oman partnerin dominoiva puoli voisi olla mukava lisä :D

ShyMissCardigan

  • Vieras
Vs: Miksi switch ei joillekkin kelpaa leikkikaveriksi?
« Vastaus #44 : 26.12.2016, 06:56 »
Makuasioista ei tunnetusti voi kiistellä. Toisia kiinnostaa switchit, toisia ei. Antaa ihmisten kiihottua mistä kiihottuu. Live and let live.
« Viimeksi muokattu: 26.12.2016, 07:21 kirjoittanut MissCardigan »