Kirjoittaja Aihe: Avoin kirje Oulun miittikansalle sekä kutsu mielenilmaukseen ke 2.3. klo 18  (Luettu 16221 kertaa)

submit

  • Vieras
Olemme pyytäneet jättämään keskustelun hetkeksi. Hallitus on sopinut jo kokoontumisesta seuraavalle viikolle johtuen talvilomasta.

Ei kai tällaista ideointia ja jäsenistön halujen selvittelyä tarvitse suitsia?

Olihan siis niin, että miitit ovat avoinna myös ei-jäsenille?

Mun mielestä on hyvä, että hallitus on ilmoittanut reagoivansa asiaan ja palaavansa asiaan sen jälkeen.

Koska tässä ketjussa on jo molempien/useiden osapuolten ääni jo kuulunut, olisko hyvä aloittaa ihan uusi keskustelu sellaiselle positiiviselle ideoinnille. Ei ehkä paranna ilmapiiriä, että keskustelu jatkuu tämän otsikon alla :)

Dominatrixilta hyvä kokemuksen rintaääni ja idea ;)

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Trixin kanssa samaa mieltä.

Muuallakaan yhdistykset eivät järjestä baarimiittejä tai oikeastaan kukaan muukaan. Kun on saatu sovittua paikka, aika ja kokoontumistiheys, sen jälkeen paikalle vain tulevat ne, jotka sinne kulloinkin kykenevät. Ei henkilöidy eikä vaadi keneltäkään järkkäämistä. Helppoa ja simppeliä, enkä ymmärrä miksi siitä pitäisi monimutkaisempaa tehdäkään.

DareDoll

  • Vieras
Tässä nyt ehkä ollut enemmänkin se ongelma tai tästä on tullut semmoinen ongelma että baarimiitit on selkeästi henkilöityneet koollekutsujan miiteiksi niin sen takia voisi olla ainakin hetkellisesti parempi jos esimerkiksi yhdistyksen nimeä saisi käyttää koollekutsujana. Mutta jos se ei ole soveliasta tai mahdollista niin sitten vaihtoehdot on ne että kaksi tai useampi ryhmä viettää omia miittejä tai sitten keksitään kaikille sopivaa tekemistä  :)

submit

  • Vieras
Trixin kanssa samaa mieltä.
Muuallakaan yhdistykset eivät järjestä baarimiittejä tai oikeastaan kukaan muukaan.

Ainakin joitakin löytyy:
Turun Baletti
Ketjureaktio Lahdessa

Subspace ry järjestää myös, ovat avoimia muillekin kuin jäsenille. Tosin muulla tavalla rajattu on osallistujaväki (naissubiksi itsensä mieltäville).
« Viimeksi muokattu: 10.03.2016, 13:57 kirjoittanut submit »

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Tässä nyt ehkä ollut enemmänkin se ongelma tai tästä on tullut semmoinen ongelma että baarimiitit on selkeästi henkilöityneet koollekutsujan miiteiksi niin sen takia voisi olla ainakin hetkellisesti parempi jos esimerkiksi yhdistyksen nimeä saisi käyttää koollekutsujana. Mutta jos se ei ole soveliasta tai mahdollista niin sitten vaihtoehdot on ne että kaksi tai useampi ryhmä viettää omia miittejä tai sitten keksitään kaikille sopivaa tekemistä  :)
Ihanaa Dolly,kun noi sun kommentit ajaa myös minun näkemystä asioihin <3

Ailouna

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 822
  • Galleria
Trixin kanssa samaa mieltä.
Muuallakaan yhdistykset eivät järjestä baarimiittejä tai oikeastaan kukaan muukaan.

Ainakin joitakin löytyy:
Turun Baletti
Ketjureaktio Lahdessa

Aivan... Poikkeukset vahvistavat säännön. :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2233
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miksi pitää tehdä joka viikko uusi miitti-ilmoitus? Eikö olisi parempi, että yksi ilmoitus, jonka voisi laittaa joku neutraali tyyppi ja sitten vain kommentoidaan, että pääseekö paikalle vai ei? Ihan niin kuin Majavamiitti tai Espoon Kannunkulman miitti? Kun ette tekään vaihda paikkaa joka kerta vaan olette samassa baarissa samaan aikaan. Nyt varsinkin, kun miitti on vakiinnuttanut paikkansa.

Siksi, että
A) minusta on pirun hauskaa keksiä uusia ketjuja
B) moni, moni muu tykkää lukea ja kommentoida niitä ketjuja
C) tämä systeemi toimii paremmin kuin yksi megaketju.

Kohtaan C sen verran tarkennusta, että uuden ketjun myötä ensikertalaisen on helpompi löytää paikalle ja ihmiset innostuvat tapaamisesta helpommin. Vierivä kivi ei sammaloidu, ja tämä skene jos mikä kaipaa tuulettamista. Vaikka aina ennen olisikin tehty homma yhdellä ketjulla, se ei tarkoita että muut tavat olisivat huonompia. Minä katson tämän toimivan paremmin ja aion tehdä jatkossakin näin, jollei ylläpito sitä erikseen kiellä.

Neutraaleja henkilöitä ei ole olemassakaan.

Enkä tiedä mistä rautalampaasta tämä pitäisi vääntää, mutta yritän vielä:

Keskiviikkomiitit eivät ole mikään OuSM:n instituutio eikä niihin tule muutoksia huutamalla hallitusta apuun. Voin tarvittaessa irtisanoa jäsenyyteni, jos jollakulla on vielä tämän suhteen epäselvää. Minä järjestän ne kuten parhaaksi katson, ja jos ei kelpaa, järjestäkää omia.

Ymmärrän kyllä, jos pelottaa laittaa itsensä peliin, kun ihmiset saattavat vaikka jättää saapumatta. Suck it up, bitches, minä kohtaan sen pelon joka viikko ja olen edelleen hengissä.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Miksi pitää tehdä joka viikko uusi miitti-ilmoitus? Eikö olisi parempi, että yksi ilmoitus, jonka voisi laittaa joku neutraali tyyppi ja sitten vain kommentoidaan, että pääseekö paikalle vai ei? Ihan niin kuin Majavamiitti tai Espoon Kannunkulman miitti? Kun ette tekään vaihda paikkaa joka kerta vaan olette samassa baarissa samaan aikaan. Nyt varsinkin, kun miitti on vakiinnuttanut paikkansa.

Siksi, että
A) minusta on pirun hauskaa keksiä uusia ketjuja
B) moni, moni muu tykkää lukea ja kommentoida niitä ketjuja
C) tämä systeemi toimii paremmin kuin yksi megaketju.

Kohtaan C sen verran tarkennusta, että uuden ketjun myötä ensikertalaisen on helpompi löytää paikalle ja ihmiset innostuvat tapaamisesta helpommin. Vierivä kivi ei sammaloidu, ja tämä skene jos mikä kaipaa tuulettamista. Vaikka aina ennen olisikin tehty homma yhdellä ketjulla, se ei tarkoita että muut tavat olisivat huonompia. Minä katson tämän toimivan paremmin ja aion tehdä jatkossakin näin, jollei ylläpito sitä erikseen kiellä.

Neutraaleja henkilöitä ei ole olemassakaan.

Enkä tiedä mistä rautalampaasta tämä pitäisi vääntää, mutta yritän vielä:

Keskiviikkomiitit eivät ole mikään OuSM:n instituutio eikä niihin tule muutoksia huutamalla hallitusta apuun. Voin tarvittaessa irtisanoa jäsenyyteni, jos jollakulla on vielä tämän suhteen epäselvää. Minä järjestän ne kuten parhaaksi katson, ja jos ei kelpaa, järjestäkää omia.

Ymmärrän kyllä, jos pelottaa laittaa itsensä peliin, kun ihmiset saattavat vaikka jättää saapumatta. Suck it up, bitches, minä kohtaan sen pelon joka viikko ja olen edelleen hengissä.
Hieman yli ampuva ja asiaton vastaus, mutta pointti ymmärretty. Enemmän tässä ihmiset haluaa vääntöjen loppuvan, joten ei jäsenyydestä irtisanominen ratkaise ongelmaa :)

heinrich

  • Vieras
Miksi pitää tehdä joka viikko uusi miitti-ilmoitus? Eikö olisi parempi, että yksi ilmoitus, jonka voisi laittaa joku neutraali tyyppi ja sitten vain kommentoidaan, että pääseekö paikalle vai ei? Ihan niin kuin Majavamiitti tai Espoon Kannunkulman miitti? Kun ette tekään vaihda paikkaa joka kerta vaan olette samassa baarissa samaan aikaan. Nyt varsinkin, kun miitti on vakiinnuttanut paikkansa.

Siksi, että
A) minusta on pirun hauskaa keksiä uusia ketjuja
B) moni, moni muu tykkää lukea ja kommentoida niitä ketjuja
C) tämä systeemi toimii paremmin kuin yksi megaketju.

Kohtaan C sen verran tarkennusta, että uuden ketjun myötä ensikertalaisen on helpompi löytää paikalle ja ihmiset innostuvat tapaamisesta helpommin. Vierivä kivi ei sammaloidu, ja tämä skene jos mikä kaipaa tuulettamista. Vaikka aina ennen olisikin tehty homma yhdellä ketjulla, se ei tarkoita että muut tavat olisivat huonompia. Minä katson tämän toimivan paremmin ja aion tehdä jatkossakin näin, jollei ylläpito sitä erikseen kiellä.

Neutraaleja henkilöitä ei ole olemassakaan.

Enkä tiedä mistä rautalampaasta tämä pitäisi vääntää, mutta yritän vielä:

Keskiviikkomiitit eivät ole mikään OuSM:n instituutio eikä niihin tule muutoksia huutamalla hallitusta apuun. Voin tarvittaessa irtisanoa jäsenyyteni, jos jollakulla on vielä tämän suhteen epäselvää. Minä järjestän ne kuten parhaaksi katson, ja jos ei kelpaa, järjestäkää omia.

Ymmärrän kyllä, jos pelottaa laittaa itsensä peliin, kun ihmiset saattavat vaikka jättää saapumatta. Suck it up, bitches, minä kohtaan sen pelon joka viikko ja olen edelleen hengissä.

On se...
Hieno mies...